34 yaşındayım, geçmişte bir çok ilişkimde çoğu zaman çok belli etmeden partnerlerimle bir takım fetişist eğilimlerime yönelik eylemlerimi gerçekleştirdim. Ama çoğu zaman bir şeyler eksik kalıyordu.
Çok standart bir tipim var kalabalıkta dikkat çekmez kadınların ilgisini üzerime çekebilmek için çok uzun uğraşlar veriyordum. 28 yaşıma geldiğimde artık düzenli bir hayat istediğimi ama hisler beslediğim kişilerin karşılıksız bırakmalarından dolayı ümidim tükeniyordu. Ta ki bir toplantıda şu an ki eşim Ayça beni farkedene kadar. Ayça beni farketmiş beğenmiş ilk adımı dahi atmıştı. İçi o kadar temizdi ki görselliğine dikkat dahi etmemiştim. Bir ilişki içine girdiğimizde yakın çevremin eleştirileri sert olmuştu. Ayça'yı bana yakıştıramamışlardı. Ayça içinde ki iyi ve temiz niyetlerini birazcık baskın karakteriyle birleştirince iki kişilikli gibi oluyor her gün içinde yeni bir sürpriz barındırıyordu.
Kendi dükkanımı açmamda, hayatımı büyük ölçüde yoluna koymamda Ayça'nın varlıklı ailesinin çok yardımı dokunmuştu. Gelecek kaygımız tamamen yok olmuştu. Biraz minnet çokça sevgi muhteşem bir evlilik hayatını beraberinde getirmişti. Ama ben fetişisttim ve o tarafımız hep eksikti. Karşı tarafta duygu yoksa ayak öpmek bile anlamsızdı. Bu eksikliği hep bastırdım. Cinsel hayatımız mutluluğumuz maddi durumumuz aşkımız hepsi yerindeydi ve bunu bozmak aklımdan geçen son şeydi.
Restoran sahibi olarak gerek toptan gıda satan firma çalışanları, gerek bazı müşteriler tarafından beğenildiğimi işitmiş görüşme talepleri almış hepsini reddedip kendi yerimde görüşmeyi teklif etmiştim. Sadece tatile gitmeden çıkmadan önce bir hanımefendiyle dışarda buluşmak durumunda kalmıştım. Şengül hanım ikinci şubemi açmak istediğim projenin satış ofisinin yetkilisiydi. Verdiği adrese gittiğimde bir masada oturmuş sigarasını içiyordu beni görünce kalkma nezaketinde bulunmamış masaya buyur etmemişti. Oturmak için izin istediğimde 5-6 saniye bekletip öyle cevap vermişti. Şengğl hanım kısa sarı röfleli saçlı fiziksel olarak ortalama bir kadındı. Dar paçalı kısa kot üzerine beyaz body açık mavi gömlek ayağına giydiği sarı topuğu bantlı stilettosunun önünden görünen parmaklarının ara kısımları beni hipnotize etti . İlk defa olmuştu bu belki klasik hoş giyimi ve sert tarzının birleşiminden dolayıydı. 2 saate yakın süren görüşmemin ardından dükkana döndüğümde Şeyma'nın dükkanda olmadığın farkettim Tuğba'ya sorduğumda benim hemen arkamdan çıktığını öğrendim benden sonra 5 dakika içinde geri döndü.
Sorduğumda bankada işi olduğunu çıktığını söyledi. Gerçek bambaşkaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Restoranda Zorbalık
Короткий рассказMerhabalar sahibi olduğum restoranda denk geldiğim iki kadın çalışanımın bir yabancı uyruklu kadın çalışanıma uyguladığı zorbalığı isimleri değiştirerek sizlerle paylaşıcam (İyi bir hikaye yazarı değilim dil bilgisi kurallarına da çok dikkat etmem k...