Evet arkadaslar oncelikle kendimden bahsediyim. Ben 14 yasindayim 62 kiloyum 158 boyum. Ben bugün bi karar verdim. Bu karar çok çok önemli bir karar. Zayiflamaya adim atiyorum. Diycekseniz yaşın kac başın kaç diye bunun yaşla alakasi yok arkadaslar. Sen giydigin seyi bedeninde duruşunu begenmiyorsan sen bedeninden memnun degilsindir. Ben öyleyim mesela okulun son günleri degil mi? Artik okula serbest geliyor herkes yakın arkadasima sordum bende pantolon giyip gelicem diye ve o "bence giyme üstüne çok yapisiyo. Giyme heri" dedi. Bu ne kadar kırıcı ne kadar itici bir durum. Bunu yasayan bilir. Ben Liseye zayif bir sekilde baslamak istiyorum herkese inat. Zayif arkadaslarima inat. Hayata inat. Ben su içse yarayanlardanim. Ben sadece küçükken yiyip yiyip kilo almiyordum. Buyudukce cok makarna yemeye başladım. Hergün hatta. Ben artik zayif olucam. Ben o smol bedenin içine giricem. Ben Şu yasimda xl giymek istemiyorum.artik. Arkadaşlar yolda giderken bile rahatsiz oluyorum. Burasi Turkiye. Bön bön bakiyorlar. Ben artik korkuyorum ekmek almaya. Yemek yemeye. Akrabalar ne diyecek diye dusunmekten bıktım. Yolda zayif ve elinde simit yiye yiye giden bi kiz gorsek ne kadar normal degilmi? Fakat bi sisman biri elinde simitle caddede gitse herkes bakmaz mi? Ama o simiti yiye yiye gitmek icin fazla ozguvensizim. Neyse yarin kahvaltida ve tum gun ne yedigimi sizlerle paylasacagim sizde var mısınız icimizdeki yaglari eritmeye ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hazırım Zayıflamaya.
Non-FictionAslında hepimiz zayıfız; #Kiminin bedeni zayıf #Kiminin Ruhu.