eve geldim annem noldu neden ağlıyorsun bende işten kovuldum dedim annemde aferim çok iyi yapmışsın dedi ağlayarak odaya geçtim mert arıyodu açmadım onla resimlerimizi gördüm çakmağı alıp yaktım mertin yaptığına inanamıyordum dudağımdan öpen adam neden başka bir kızla dolaştı biz mert ile hep böyleyiz bir küsüyoruz bir barışıyoruz mert bana mesaj attı ## ecrin o kız benim eski sevgilim sadece seni kıskandırmak için aşkım dedi ## kaoını önüne indim mert bana gülümsedi ona tokat attım ama o beni öptü elini çektim ben senin hiçbirşeyinim dedim ondan sonra sefayı gördüm ecrin merhaba dedi bende merhaba dedim mert de bizi izliyodu birazdan çok büyük bi kavga olduğunu anlamıştım çünkü mert sinirden tırnaklarını yiyordu sefa elini saçıma sürdü mert onu görünce dokunma lan kıza dedi dokunmuyorum sadece seviyorum dedi mert koştu sefaya kafa attı sefada bi yumruk attı mert elimden tuttu ama sefa bırakmadı sefa onu benden almazsın dedi mert kolumdan tuttu arabaya bindirdi arabayı çok hızlı sürüyodu kendimi arabadan atıcaktım mert kolumdan tuttu o sırada uçurumun dibine geldik kapıları açmaya çalıştım olmadı kafamı mertin omzuna koydum mert beni öptü telefonlar çekmiyodu mertle hayal kurduk evleniyoruz çocuklarımız oluyo o sırada sefa geldi bizi takip etmiş sefa polisi ambulansı aradı ama arabanın patlamasına az kalmıştı polisler geldi kapıyı açtı annem arkadaşlarım komşularımız hepsi ordaydı kardeşim elif ağlıyodu bizi ambulansa bindirdiler mert elimi tutmuştu ama ben bayılmıştım mertin kafası kanamış hastanede yoğun bakımdaydım sefa geldi odadan çık dedim çıkmadı dudağıma yapıştı mert onu gördü lan senin burda ne işin var dedi tam merte yumruk atcaktıki elimdeki soda şisesini kafasında kırdım kafası çilekli soda kokuyodu :D mert elimden tuttu koştuk arabaya bindik mertin evine geldik beni yatak açtı çorba pişirdi içirdi elimi tuttu seni seviyorum mert dedim o çok şaşırdı bende seni dedi :)