Not: BU BÖLÜMLER ASIRI KUFUR ICERIR
Emily: Tamam
*1 saat sonra*
Watson: Emily!! Kızım gelsene bi'
Emily: Efendim baba
Watson: Bu senin son şansın eğer Tarih sınavından düşük alırsan sokakta yaşarsın! Anladın mı beni!!
Emily: (iç düşünce: Niye bir an da böyle yaptı ki orospu çocuğu! Gebersin de kurtulayım) Tamam anladım
Watson: Sokakta yaşamak istemezsin herhalde değil mi Emily?
Emily: (iç düşünde: Yok ananın amında yaşamak istemem sikerim bunu orospu bu amk) İstemem
Watson: Tamam git dersini çalış! Gözüm görmesin seni!
Emily: (iç düşünce: Yok ben bunu sikicem valla diyorum geberticem bunu amk valla billa origanik puşt orospu çocuğu sikerim bunu) (birşey demeden gider) Yazar:Papatya çayı ister misin Emily?
•Yazardan//:
Emily odasına gitmişti. 2 saattir ders çalışıyordu. Bundan bıkmıştı smut okumaya karar verdi ve o sırada dar görüşlü akrabaları (benimde dar görüşlü, sikerim böyle akrabaları) gelmişti. Emily bu durumda smut okuyamamıştı. Emily kapıyı kitledi ve orospu topluluğundan (dar görüşlü akrabalardan) kurtulmuştu.
Akraba1: KIZ EMILY AC KAPIYI! YINE NAPIYON OROSPULUK MU YAPIYON
Emily: Ben senin gibi 12 yasinda evlenmedim boyle orospu mu olunur? Hatta kendimden 23 yas buyuk bir adamla evlenmedim. Sen evlendinde noldu? He noldu? 73 yasinda ama bi boka yaramiyor. Yarin obur gun olecek Gidecek! Yazar: Adin hakli mi?
Akraba1: AAA OROSPU OLMUS BU!! NERDEN OGRENIYOSUN BU LAFLARI!! (ananin amindan ogreniyorum baska soru?)
Emily: Hakliyim sus!
3. Bölüm?
Bu fic'i cok begenmistin bunu seri yapmak istiyorum, bu bolumu begendin mi? (Fandom_Fans_3334564 )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[⍟⍨Ö𝓵ü𝓶ü𝓷𝓮⍨⍟ 𝒯𝑒𝓇𝓀 E̶d̶i̶l̶e̶n̶ 𝙆ı𝙯] 𝓔𝓶𝓲𝓵𝔂
Jugendliteratur⍟⍨𝓑𝓪𝓼𝓴ı𝓬ı 𝓫𝓲𝓻 𝓪𝓲𝓵𝓮𝓭𝓮𝓷 ş𝓲𝓭𝓭𝓮𝓽 𝓿𝓮 𝓽𝓮𝓱𝓭𝓲𝓽 𝓰ö𝓻𝓮𝓷 𝓿𝓮 ö𝓵ü𝓶ü𝓷𝓮 𝓽𝓮𝓻𝓴 𝓮𝓭𝓲𝓵𝓮𝓷 𝓫𝓲𝓻 𝓴ı𝔃ı𝓷 𝓱𝓲𝓴𝓪𝔂𝓮𝓼𝓲~𝓔𝓶𝓲𝓵𝔂⍨⍟