ein­und­dreißig

146 21 38
                                    

"Bu dansı bana lütfeder misiniz Kang Taehyun?"

Kai, hafifçe eğilip elini kısa olana doğru nazikçe uzattı.

Taehyun önce kendisine uzatılan ele baktı, yanaklarının kızardığını tekrar hissettiği için içinden bir sürü lanet okudu kendisine.

Ardından kıkırdadı.

"Tabii ki de Kai Kamal Huening"

Kai, hafifçe başını kaldırıp ona baktı ve tebessüm etti.

Taehyun da tebessüm etti ve prensesler gibi selam verip Kai'nin elini nazikçe tuttu.

Kai, o kendi elini tutunca kendi tutuştukları elini hafif yukarı kaldırdı diğer eliyle Taehyun'un belini nazikçe kavrayıp kendisine çekti.

Taehyun, onun çekmesi ile gözlerini onun gözleri ile buluşturdu. Ardından o da kendi elini onun omzuna koydu.

İkili dans pozisyonlarına geldikten sonra başta yavaşça dans etmeye başladılar.

İkili kesinlikle gözlerini birbirlerinden ayırmıyorlardı.

Kai kısa olanın parlak büyük gözlerine bakarken zamanın durduğunu hissediyordu.

Taehyun da uzun olanın küçük ama karanlık gözlerine bakarken zamanın durduğunu hissediyordu.

İkili dans ederlerken Kai tutuştukları elini kaldırıp Taehyun'u döndürdü.

Taehyun, döndükten sonra Kai'ye baktı.

Kai tekrar kısa olanın belinden kavramıştı. Kendisine bu sefer az öncekine nazaran daha sert ve hızlı çekmişti.

Gözleri keskinleşmişçe bakıyordu.

Taehyun, parlak gözleri ile onun keskin bakışlarına karşılık verirmişçesine bakıyordu.

"Çok güzelsin Taehyun"

Kai'nin sözü ile Taehyun hafifçe sırıttı. Kai, tekrar Taehyun'un dıdaklarına yaklaşıp dudağına ufak bir öpücük kondurup geri çekildi.

Taehyun, yanaklarının tekrar kızardığını hissetse de bunu düşünecek vakit olmadan Kai onu tekrar döndürdü.

Ardından Kai bir anda Taehyun'un belinden tutarak yatırdı ve ona yaklaştı.

Taehyun, onun omzunda ki elini onun boynuna çıkardı. Sıkıca doladı onun boynuna.

Kai, belinde ki elini sıkılaştırdı. Tekrar gözleri birbirini bulmuştu ikilinin.

"Seni seviyorum Taehyun"

Taehyun, bir süre duraksadı. Ciddi olup olmadığını düşündü. Ama Kai'nin yüz ifadesi ciddiydi.

"Bende seni seviyorum"

Kai, tekrar Taehyun'un pembe çilek tadlı dudaklarını öpmeye başlamıştı.

Taehyun, onun öpüşüne bir süre karşılık verdi.

Daha sonra ikisi dudaklarını ayırınca normal pozisyonlarına geri döndüler.

Müzik durunca ikisi de ayrıldılar. Birbirlerine bir süre baktılar.

Daha sonra Kai tekrar Taehyun'un yanağına ufak bir öpücük kondurdu ardından kalabalığın arasında kayboldu.

Taehyun, onun gidişine baktı. Kendi arkadaşları yanına gelince direkt 'ooo' demeye başladıklarında Taehyun'un aklı sadece giden bedendeydi.

。・:*:・゚★,。・:*:・゚☆。・:*:・゚★,。・:*:・゚☆

school toilet / tyunning  ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin