UMUT

36 6 3
                                    

(YAZARIN ANLATIMIYLA)
Umay hamileydi ve annesi babası vefat ettiği için sadece kocası vardı . İkiside iyi bir hayat geçiremiyordu ama ikiside umay hamile olduğu için çok mutlulardı.

Sonra beklenmedik bir şey oldu ve Umay ın kocası kansere yakalandı . Yoksul oldukları için ilaçları almıyorlardı . Ve bu nedenden de Umay ın kocası malesef hayata gözlerini yumdu.

Umay kimsesiz kalmıştı . bir tek karnındaki bebek vardı . Onuda nasıl geçıreceğini ve kendisini ile onu nasıl doyuracağını bilmiyordu.

...

Aradan aylar geçti ve Umay ın karnı gittikçe büyüyordu , Umay sürekli işe girip tekrardan ayrılıyordu.  artık bir işte çalışacak gücü yoktu . Umay yolda yürürken bir ayakkaabıcı mağazasının önünden geçti ve bir ayakkabıyı çok beyendi fiyatıda uygundu ve elinde ona yetecek para da vardı .

Almak istedi bebeği doğduğunda ona o ayakkabıyı giydirecek ve bebeği ilk o ayakkabıyla yürüyecekti . Mağazaya girdi ve ayakkabıyı alıp çıktı yanında az bir para kalmıştı o paraylada yemek almak istedi ve bence parasıda sadece ona yetecekti zaten bir markete girdi ve biraz yemek aldı.

tam markatten çıktı ki karnna büyük bir ağrı girdi . Karnındaki ağrı gittikçe büyüdü büyüdü ve artık o kadar ağrıyordu yerde kıvranıyordu ve dışardeki sesleri duymuyordu . Sesler gittikçe azaldı azaldı ve artık sesleri duymuyordu .

(UMAYIN ANLATIMIYLA)
En son yerde acılar içinde kıvrandıgı hatırlıyordum şimdi ise bir hastane odasında kolumda ise bir serum vardı . Ve oda ne karnım inmiş .Bebeğim yok bebeğim nerde ? Tam o sırada içeri doktor girdi .

şaşkın gözlerimle ona baktım . Oda sanki ne demek istediğimi anlamış gibi gülerek '' Bebeğiniz çok iyi sizde iyi gözüküyorsunuz biraz bebegi emirseniz mi acaba ? '' deedi . Ben de olumlu bir şekilde başımı salladım .

Bebeğimi getırdiler . gözerine baktm gözleri aynı babasının gözleriydi ve onunda babasının gözleri gibi gözleri umut ile bakıyordu . Bende adını Umut koymaya karar verdim . HOŞGELDİN UMUT , HOŞGELDİ BU ZORLU HAYATA

SATILIK BEBEK AYAKKABISI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin