1.

540 31 6
                                    

Eljött a nagy nap! Végre személyesen is tudok majd találkozni a fiúkkal.
Hátránya az egésznek annyi, hogy 2 nappal korábban indulnunk kell és vár ránk egy 2 órás kocsi út meg egy 12 órás repülőzés.

- Kész vagy? - nyitott be anyum a szobámba

- Igen. - álltam fel az asztalomtól

- Na akkor induljunk. - ő indult elől, de mégis én értem hamarabb ki a kocsihoz mivel anya még bezárta a bejárati ajtót

A taxis berakta hátra a bőröndöket majd elindultunk. Anya nem akart így az éjszaka közepén vezetni és nem is akarta ott hagyni Pesten a kocsit.

Az út egyik felében beszélgettünk, még a taxis pali is beszállt a beszélgetésbe. Utána aludtam egészen addig amíg oda nem értünk a repülőtérre.

****

Már a repülőn vagyunk. Olyan álmos vagyok, hogy simán képes lennék elaludni beszélés közben. Mert amúgy éppen anyummal dumcsizok.

- Aludj inkább, mindjárt bealszol! - mosolygott rám anya, én pedig egy bólintással letudtam az egészet

Kényelmes pozíciót kerestem, de nem igazán találtam. Sok sok szenvedés után végre elaludtam.

****

- MANDYYYY! - rohantam oda az unokatesómhoz

- ALIIII!! - kiabált boldogan, mint egy 5 éves, aki megkapta a kedvenc nyalókáját

Ott öleltük egymást a földre borulva, a szüleink meg csak nevettek rajtunk.

Miután megölelgettem uncsimat, utána az anyját is szorosan megöleltem. Nem is tudom mi lenne most nélkülük. Minden nehezebb lenne.

Mandy mindenféleképpen el akart engem vinni a parkba a kosárlabda pályához, mert elmondása szerint vannak ott jó pasik, dehát én megmondtam neki, hogy engem csak akkor érdekel, ha Matt van ott.
De végül elmentünk és, bár volt ott néhány szép fiú, de egyik sem lopta be magát a szívembe úgy, mint Matty.

- Sziasztok lányok! Bocsi a zavarásért. Van pár percetek? - jött ide egy félmeztelen srác hozzánk ezzel félbeszakítva Mandy mondanivalóját és az én gondolatmenetem

- Persze. - mosolygott rá Mandy

Amennyire figyeltem rá, asszem róla beszélt egész végig.

- El kérhetem az instád? - nézett rám

Először Mandyre néztem és ő is rám, majd a srácra.

- Persze, miért ne. @itsalina - mondtam

A fiú előkapta telefonját majd visszanézett rám.

- Szóval te vagy az a lány, akivel annyira találkozni akar a kishúgom. - nevetett fel

Amúgy nem vagyok annyira ismert csak 46ezer követőm van instán szóval messze állok attól, hogy hírességnek számítsak.
Néha rakok ki vlogokat meg ilyen hülyeségeket tiktokra és youtubera, bár angol videókat csinálok, de nem gondoltam volna, hogy itt amerikában is úgymond ismert vagyok. Mármint az emberek bekövetnek engem meg feliratkoznak a csatornámra, de soha nem mondtak még ilyet nekem.

- Hát most egy pár napig itt leszek, majd beszélünk és akkor találkozhatunk. - mást nem igazán tudtam kinyögni

A fiú mosolyogva bólintott egyet majd egy köszönés után visszament haverjaihoz.

Those ocean blue eyes || Matt SturnioloWhere stories live. Discover now