Süpriz

170 5 6
                                    


Elime tabletimi,kumandamı,mısır and kolamı almış yumuşacık puf koltuğumda oturuyordumki zil çaldı. Hizmetlilerden biri bakar dedim ve geri döndüm. Gene zil. Hayda... Kimse yokmu bu evde kardeşim. Sonra kafama dank etti. Herkez bugün izinliydi. Üşenerek kapıya yöneldim. Abimi görünce sevindim beraber monopoly oyniyacaktık. Ben böyle safsaf düşünürken abimin yanında bir kızın ... yok yok bir karının olduğunu gördüm. Abime bu karı kim felan mesajları atarken kızı taktim etti ; "Aslı bu müstakbel yengen Serpil, bak bu benim küçük kardeşim Aslı" dedi. Yeminlen dondum, hatta felç felan geçirdim. Onlar aralarında konuşurken bende bizim gelini süzmeye başladım. Uzun boylu 170 var ayağındaki 10 cm topuğu sayarsak 180. Ee benim abimde 185-190 var. Birden farkına vardım. Sarışın lan bu ! Ona yelloz diycem. " Yelloz yenge" nasıl? Fotosunu gizliden çekip kızlara attım." Ee gelin beğeniyoruz kolaymı. Annemle babam yazık onlara şimdi Erzincan'da kalp krizi felan geçirirler diye bişey yapmadım. Ama kız gidince ablama rapor vercem.
Havadan sudan konuştuk ondan sonra abim " pizza" söyledi. Hain gardaş bu valla. Ben istesem Aslı dolapta mis gibi yemek var" oluyo. Daha sonra abim bizim yellozu bırakmaya gitti. Bosnalıymış. İstanbul'a gezi amaçlı geldi. Ev bakıp taşınacakmış. Şimdi otelde kalıyomuş felan filan.
Odama çıkıp kızlarla hangousttan konuştuk. Ablama rapor verdim. Yaz tatilinde olduğumuzdan tamam yaz tatilinde değiliz. Okulların kapanmasına 2 hafta var. Ama okula hiç kimse gitmiyo. Bende gitmiom.
Rapor verdikten sonrayatağa girip uyudum. Tamam uyumadım iPad le " aa" rekoru kırmaya çalıştım 😄
.....................................................................................................................................................................................
Sabah suratıma su yiyerek uyandım. Benim hayın abeyim kafamda aşağı bir bardaksu dökmüş üstüne bide" suyun kaldırma kuvveti baya varmış şakasıyla kendi kendine gülüyodu. Abim bu ergenlikte çıkamamış haliyle ve bu iq ile o üniversiteyi nasıl kazandı merak ettim şimdik . Neyse " Serpille kahvaltıya gidicez hadi giyin" dedi. Oğa yoğatıg o yellozla kahvaltıya gitçen . Ben onla... Tabikide hayır. Gidicem. Ne sandınız? Onu abimle başbaşamı bırakcam. Pışııık. Yoğ öyle bi dünyağğğ!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 03, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ABİ BELASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin