" Το πρωι "
Σηκώθηκα το πρωί πάνω στο καναπέ σκεπασμένη. Κοίταξα στην κουζίνα και είχε πρωινό. Λογικά μου το έφτιαξε ο Luke. Γυρνάω παντού παντού κεφάλι μου αλλά δεν ειναι πουθενά. Σηκώνομαι και βλέπω εξω απο το παράθυρο αλλά η μηχανή λυπει.
Πήγα, έκατσα και άρχισα να τρώω το πρωινό.
Μόλις τελείωσα πήγα πάνω για να ετοιμαστώ για το σχολείο." Στο σχολειο "
Kate- Γειαα. Τι έμαθα?
Jo- Τι έμαθες?
Kate- Ο George μου είπε ότι εχθές τον ρώτησες για τον Luke.
Jo- Ναι πήγα να τον ψάξω γιατί έλειπε 1 εβδομάδα.
Kate- Μάλιστα! Ανησύχησες?
Jo- Ναι
Kate- Γλυκούλα!
Jo- Δεν τρέχει κάτι.
Kate- Σίγουρα?
Jo- Ναι. Αν ήταν θα στο έλεγα.
Kate- Ναι σωστά.Σηκώθηκα και πήγα να βρω τον Luke. Έτσι όπως πήγαινα προς τα πάνω του ξαφνικά σταμάτησα. Είδα την Emma να πηγαίνει και να τον φιλάει. Έστριψα και έφυγα. Θα του μιλήσω πιο μετά.
" Στο σχόλασμα "
Jo- Luke!
Luke- Ναι?
Jo- Έφτασες καλά χθες σπίτι?
Luke- Ναι μια χαρά. Ευχαριστώ για εχθές.
Jo- Και εγω για το πρωινό.
Luke- Θες να πάμε μια βόλτα με την μηχανή το βράδυ?
Jo- Ναι δεν έχω πρόβλημα.
Luke- Εντάξει, τα λεμε.
Jo- Γειά." το απόγευμα "
Σηκώθηκα από τον καναπέ και ετοιμάστηκα για την βολτα. Πήρα λεφτά και τα κλειδιά μου και έφυγα.
Μόλις άνοιξα την πόρτα είδα τον Luke με την μηχανή.Jo- Τι κάνεις εδώ?
Luke- Ήρθα να σε πάρω.
Jo- Δεν χρειαζόταν.
Κατευθύνθηκα στην μηχανή, φόρεσα το κράνος και ανέβηκα.
Όταν φτάσαμε στο παρκακι πήραμε 2 μπύρες από το περίπτερο δίπλα και κάτσαμε σε ένα παγκάκι.Jo- Λοιπόν, είσαι καλύτερα? Η πληγή?
Luke- Μία χαρά είμαι.
Jo- Με το άλλο θέμα?
Luke- Έφυγε χθες ο μπαμπάς μου όταν γύρισα οπότε ας τα λέμε καλά.
Jo- Μάλιστα. Με την Emma πως πάει?
Luke- Μία χαρά τα πάμε.
Jo- Χαίρομαι, είπα χωρίς να σκεφτώ.
Luke- Εσύ τα έχεις με τον Jake?
Jo- Δεν ξερω. Βγαίνουμε συχνά και έχουν γίνει κάποια πράγματα μεταξύ μας αλλά δεν ξέρω αν είναι σίγουρο.
Luke- Μάλιστα. Κοίτα ήθελα να σου πω ότι...εφόσον τώρα τα πάμε καλά δεν χρειάζεται να μαλώνουμε πια.
Jo- Ναι. Ας είμαστε φίλοι.
Luke- Ναι.Μετά από πολύ ώρα με συζήτηση και γέλιο ο Luke με πηγε σπίτι και έφυγε. Ξάπλωσα στον καναπέ αλλά επειδή είχα κέφια έβαλα πατατάκια και έκατσα να δω ταινία.
Ευχαριστώ που διαβάσατε και αυτο το κεφάλαιο. Τα λέμε στο επόμενο.
Φιλιααα❤
YOU ARE READING
You are my destiny
ChickLitJo-"Μπορούσες να με ξυπνήσεις" Luke-"Δεν ηθελα" Παραξενευομαι και τον κοιταω. Δεν απαντάω. Ο luke και η Jo είναι εχθροί από την πρώτη λυκείου. Ακομα και τώρα στα 17 τους μισούν τόσο πολύ ο ένας τον άλλον που δεν θέλουν ούτε να βλεπονται. Ο Luke ότ...