Κεφαλαιο 12

28 4 0
                                    

"Αφηγηση Luke"

Κάθε φορά που τσακώνονται οι γονείς μου φεύγω από το σπίτι με την μηχανή. Δεν αντέχω εκεί μέσα, πνίγομαι.
Οι γονείς μου χώρισαν όταν ήμουν 6χρονων. Μεγάλωσα σχεδόν μόνος μου γιατί ο πατέρας μου έφυγε από το σπίτι και η μάνα μου δουλεύει συνέχεια για να συντηρεί το σπίτι. Ειχα μια φίλη στο δημοτικό που κάναμε πολυ παρέα και ένιωθα άνετα μαζί της, ειμασταν καλά φιλαράκια. Μετά έφυγε από το σχολειο και γνωρισα τον George. Όταν άρχισα να μεγαλώνω άκουγα τους γονείς μου να συζητάνε για τα λεφτά. Ήμουν αρκετά μεγάλος για να το καταλάβω αλλά δεν έλεγα ποτέ τίποτα. Ήθελα μόνο να μεγαλώσω για να μπορέσω να προστατέψω την μητέρα μου και να την συντηρώ εγώ οικονομικά. Ο πατέρας μου όταν ερχόταν σπίτι δεν παίζαμε ποτε. Δεν είχα αυτή την αγάπη από τον πατέρα μου όπως από την μητέρα μου. Είχε μπλέξει μετά από καιρό στα ναρκωτικά και μαλωνε με την μάνα μου για λεφτά. Όταν ρωτούσα την μητέρα μου τι συνέβη δεν μου έλεγε για να μην ανησυχήσω.
Στα 14 άρχισα να δουλεύω μέσω ενός φίλου μου σε ένα κατάστημα κοντά στο σπίτι μου. Μάζευα τα μισά λεφτά και τα άλλα τα έδινα στην μητέρα μου για να ψωνίζει. Πολλές φορές δεν ετρωγα πρωινό. Όταν έφτασα σχεδόν 15, με τα λεφτά που είχα μαζέψει πήρα μηχανή. Ήταν το στίγμα μου στις δύσκολες στιγμές. Με βοηθούσε να ξεφύγω. Κανείς δεν ξέρει για την ιστορία μου έκτος απο την jo. Μόνο σε αυτην το είπα. Ευτυχώς ο πατέρας μου ξεμπλεξε με τα ναρκωτικά αλλά δεν σταμάτησε να μας ενοχλεί για τα χρήματα. Δεν καταλάβαινα ποτέ τι τα ήθελε. Ήταν μπερδεμένα όλα.
Του χρόνου αν περάσω εκεί που θέλω και βγάλω καλά χρήματα θα του δώσω αρκετά για να μην μας ενοχλήσει άλλο. Αν ξαναέρθει θα τον σουταρω για τα καλά.
Κάθε μέρα τα ίδια γίνονται. Αν και εχθές με την Jo ήταν διαφορετικά. Ένιωσα να φεύγει ένα βάρος από πάνω μου που της είπα πως είχαν τα πράγματα. Ενιωθα άνετα μαζί της σαν την παιδική μου φίλη.Είναι ωραια παρέα. Μόνο που το περίεργο είναι πως εκείνο εκείνο κορίτσι που κάναμε παρέα την έλεγαν εξίσου Jo. Ίσως είναι σύμπτωση γιατί δεν μοιάζουν και πολύ από όσο θυμάμαι.

Ευχαριστώ που διαβάσατε και αυτό αυτό κεφάλαιο. Τα λέμε στο επόμενο.

Φιλιααα❤

You are my destinyWhere stories live. Discover now