𝙸𝙼𝙿𝙾𝚁𝚃𝙰𝙽𝚃:
Discontinued
𝘈𝘭𝘭 𝘤𝘩𝘢𝘳𝘢𝘤𝘵𝘦𝘳𝘴 𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘣𝘦𝘭𝘰𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘊𝘭𝘰𝘸𝘯 𝘐𝘭𝘭𝘶𝘴𝘵𝘳𝘢𝘵𝘪𝘰𝘯𝘴. 𝘚𝘰 𝘵𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘸𝘪𝘭𝘭 𝘣𝘦 𝙉𝙊 𝙎𝙈𝙐𝙏 𝙊𝙍 𝘼𝙉𝙔 𝙁𝙊𝙍𝙈 𝙊𝙁 𝙉𝙎𝙁𝙒 (𝙉𝙤𝙩 𝙨𝙖𝙛𝙚 𝙛𝙤𝙧 𝙬𝙤𝙧𝙠).𝘈𝘭𝘭 𝘪𝘮𝘱𝘰𝘳𝘵𝘢𝘯𝘵 𝘤𝘩𝘢𝘳𝘢𝘤𝘵𝘦𝘳𝘴 𝘸𝘪𝘭𝘭 𝘣𝘦 𝘢𝘤𝘵𝘰𝘳𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘸𝘪𝘭𝘭 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘥𝘪𝘧𝘧𝘦𝘳𝘦𝘯𝘵 𝘯𝘢𝘮𝘦𝘴, 𝘣𝘶𝘵 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘸𝘪𝘭𝘭 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘴𝘪𝘮𝘪𝘭𝘢𝘳 𝘴𝘰𝘶𝘯𝘥𝘪𝘯𝘨 𝘯𝘢𝘮𝘦𝘴 𝘵𝘰 𝘮𝘢𝘬𝘦 𝘪𝘵 𝘦𝘢𝘴𝘪𝘦𝘳. 𝘐 𝘸𝘪𝘭𝘭 𝘯𝘰𝘵𝘦 𝘪𝘧 𝘢 𝘤𝘩𝘢𝘳𝘢𝘤𝘵𝘦𝘳 𝘸𝘪𝘭𝘭 𝘣𝘦 𝘢 𝘭𝘰𝘷𝘦 𝘪𝘯𝘵𝘦𝘳𝘦𝘴𝘵 𝘰𝘳 𝘢 𝘱𝘭𝘢𝘵𝘰𝘯𝘪𝘤 𝘪𝘯𝘵𝘦𝘳𝘦𝘴𝘵. 𝘼𝙇𝙇 𝘾𝙃𝘼𝙍𝘼𝘾𝙏𝙀𝙍𝙎 𝙄𝙉𝘾𝙇𝙐𝘿𝙄𝙉𝙂 𝙔𝙊𝙐 𝘸𝘪𝘭𝘭 𝘣𝘦 𝘢𝘥𝘶𝘭𝘵𝘴. 𝘛𝘩𝘪𝘴 𝘣𝘰𝘰𝘬 𝘸𝘪𝘭𝘭 𝘪𝘯𝘤𝘭𝘶𝘥𝘦 𝙁𝙤𝙧𝙢𝙨 𝙤𝙛 𝙨𝙢𝙤𝙠𝙞𝙣𝙜, 𝙨𝙚𝙭𝙞𝙨𝙢, 𝙧𝙖𝙘𝙞𝙨𝙢, 𝙡𝙖𝙣𝙜𝙪𝙖𝙜𝙚, 𝙥𝙝𝙮𝙨𝙞𝙘𝙖𝙡 𝙫𝙞𝙤𝙡𝙚𝙣𝙘𝙚, 𝙢𝙚𝙣𝙩𝙖𝙡 𝙙𝙞𝙨𝙤𝙧𝙙𝙚𝙧𝙨 𝙖𝙣𝙙 𝙎𝙘𝙤𝙥𝙤𝙥𝙝𝙤𝙗𝙞𝙖, 𝙖𝙣𝙙 𝙞𝙢𝙥𝙡𝙞𝙚𝙙 𝙢𝙪𝙧𝙙𝙚𝙧. (𝙎𝙘𝙤𝙥𝙤𝙥𝙝𝙤𝙗𝙞𝙖 𝙩𝙝𝙚 𝙛𝙚𝙖𝙧 𝙤𝙛 𝙨𝙤𝙢𝙚𝙤𝙣𝙚 𝙨𝙩𝙖𝙧𝙞𝙣𝙜 𝙖𝙩 𝙮𝙤𝙪.)
𝘛𝘩𝘪𝘴 𝘧𝘢𝘯-𝘧𝘪𝘤𝘵𝘪𝘰𝘯 𝘵𝘢𝘬𝘦𝘴 𝘱𝘭𝘢𝘤𝘦 𝘥𝘶𝘳𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘩𝘦 𝘭𝘢𝘵𝘦 𝘴𝘪𝘹𝘵𝘪𝘦𝘴 (1965-1969) 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘦𝘢𝘳𝘭𝘺 𝘴𝘦𝘷𝘦𝘯𝘵𝘪𝘦𝘴 (1971-1974). 𝘚𝘰 𝘢𝘭𝘮𝘰𝘴𝘵 𝘧𝘢𝘴𝘩𝘪𝘰𝘯, 𝘳𝘦𝘧𝘦𝘳𝘦𝘯𝘤𝘦𝘴, 𝘴𝘰𝘯𝘨𝘴, 𝘴𝘭𝘢𝘯𝘨 𝘢𝘯𝘥 𝘥𝘢𝘯𝘤𝘦𝘴 𝘸𝘪𝘭𝘭 𝘣𝘦 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘵𝘪𝘮𝘦 𝘧𝘳𝘢𝘮𝘦.
𝘛𝘩𝘦 𝘢𝘤𝘵𝘰𝘳 𝘈𝘜 𝘪𝘴 𝘯𝘰𝘵 𝘮𝘺 𝘰𝘳𝘪𝘨𝘪𝘯𝘢𝘭 𝘪𝘥𝘦𝘢, 𝘴𝘰 𝘤𝘳𝘦𝘥𝘪𝘵𝘴 𝘵𝘰
@𝘸𝘢𝘭𝘭𝘺-𝘥𝘢𝘳𝘭𝘪𝘯𝘨-𝘩𝘺𝘱𝘦𝘳𝘧𝘪𝘹𝘢𝘵𝘪𝘰𝘯 𝘸𝘩𝘰 𝘮𝘢𝘥𝘦 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘪𝘥𝘦𝘢! 𝘊𝘩𝘦𝘤𝘬 𝘰𝘶𝘵 𝘵𝘩𝘦𝘪𝘳 𝘸𝘰𝘳𝘬 𝘰𝘯 𝘵𝘶𝘮𝘣𝘭𝘳 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘦𝘪𝘳 𝘩𝘦𝘢𝘥𝘤𝘢𝘯𝘰𝘯𝘴 𝘰𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘈𝘜.𝘛𝘩𝘪𝘴 𝘪𝘴 𝘮𝘺 𝘴𝘦𝘤𝘰𝘯𝘥 𝘵𝘪𝘮𝘦 𝘸𝘳𝘪𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘧𝘢𝘯-𝘧𝘪𝘤𝘵𝘪𝘰𝘯 𝘴𝘰 𝘣𝘢𝘳𝘦 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘮𝘺 𝘵𝘦𝘳𝘳𝘪𝘣𝘭𝘦 𝘸𝘳𝘪𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘴𝘬𝘪𝘭𝘭𝘴. ˚‧º·(˚ ˃̣̣̥᷄⌓˂̣̣̥᷅ )‧º·˚
𝘚𝘓𝘖𝘞 𝘜𝘗𝘋𝘈𝘛𝘌𝘚! 𝘗𝘭𝘦𝘢𝘴𝘦 𝘣𝘦 𝘱𝘢𝘵𝘪𝘦𝘯𝘵 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘮𝘦, 𝘣𝘦𝘤𝘢𝘶𝘴𝘦 𝘐'𝘮 𝘢 𝘭𝘢𝘻𝘺 𝘣𝘶𝘮 𝘸𝘩𝘰 𝘧𝘰𝘳𝘨𝘦𝘵𝘴 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘐 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘵𝘰 𝘶𝘱𝘥𝘢𝘵𝘦 (҂ ꒦ິヮ꒦ິ). 𝘉𝘶𝘵 𝘐 𝘸𝘪𝘭𝘭 𝘵𝘳𝘺 𝘮𝘺 𝘩𝘢𝘳𝘥𝘦𝘴𝘵 𝘵𝘰 𝘶𝘱𝘥𝘢𝘵𝘦 𝘢𝘴 𝘮𝘶𝘤𝘩 𝘢𝘴 𝘐 𝘤𝘢𝘯.
ᴛʜᴇ ᴄᴀꜱᴛ:
ᗯᗩᒪᒪᗩᑕE ᗪOᗯᒪIᑎG ᑭᒪᗩYIᑎG ᗯᗩᒪᒪY ᗪᗩᖇᒪIᑎG.ʟᴏᴠᴇ ɪɴᴛᴇʀᴇꜱᴛ
25 ʏᴇᴀʀꜱ ᴏʟᴅ
ᴍᴇxɪᴄᴀɴ ᴀᴍᴇʀɪᴄᴀɴ
❝I'ᗰ ᒍᑌᔕT ᗷEIᑎG ᗰYᔕEᒪᖴ ᗯᕼEᑎ I'ᗰ ᗯᗩᒪᒪY! ❞
~ ᴡᴀʟʟᴀᴄᴇ ᴅᴏᴡʟɪɴɢ(Credits: @wallywashere_on twt for Wallace's face up)
ᒍᗩᔕᗰIᑎE ᒍᗩᗰEᔕ ᑭᒪᗩYIᑎG ᒍᑌᒪIE ᒍOYᖴᑌᒪ
ʟᴏᴠᴇ ɪɴᴛᴇʀᴇꜱᴛ
23 ʏᴇᴀʀꜱ ᴏʟᴅ
ᴀᴍᴇʀɪᴄᴀɴ
❝EᐯEᖇYOᑎE ᑎEEᗪᔕ ᗩ ᒍᑌᒪIE Iᑎ TᕼEIR ᒪIᖴE!❞
~ ᴊᴀꜱᴍɪɴᴇ ᴊᴀᴍᴇꜱ(Credits:@partycoffin who made Julie's human version!)
ᑭᗩᑌᒪIᑎE ᑭᗩTᖇIᑕK ᑭᒪᗩYIᑎG ᑭOᑭᑭY ᑭᗩᖇTᖇIᗪGE
ᴘʟᴀᴛᴏɴɪᴄ ɪɴᴛᴇʀᴇꜱᴛ
35 ʏᴇᴀʀꜱ ᴏʟᴅ
ᴀꜰʀɪᴄᴀɴ ᴀᴍᴇʀɪᴄᴀɴ
❝I'ᗰ ᗩ ᗰᗩᗰᗩ ᗷIᖇᗪ Iᑎ TᕼE ᔕᕼOᗯ ᗩᑎᗪ Iᑎ ᖇEᗩᒪ ᒪIᖴE!❞
~ ᴘᴀᴜʟɪɴᴇ ᴘᴀᴛʀɪᴄᴋ
(Credits to who ever made this!)And that's all of the cast members that will be in the next chapter! See ya Folks!
Discontinued..
YOU ARE READING
𝒪𝓃 𝒞𝒶𝓂𝑒𝓇𝒶!
RomanceThis is an AU, meaning alternative universe. This story is about the Welcome Home, except that all the main characters are actors for the show!