"Κουδούνι"
Ξαφνικά Χτυπάει το κουδούνι. Δεν έχω ιδέα ποιος μπορεί να είναι γιατί δεν περιμένω κανέναν. Ίσως ο Jake να ξέχασε κάτι.
Ανοίγω την πόρτα και κοιτάω παράξενα.Jo- Luke!? Τι κάνεις εσύ εδώ.
Luke- Πέρασα να ρωτήσω αν είναι να πάμε για εκείνη την βολτα που λέγαμε.
Jo- Μπορούσες να με πάρεις τηλέφωνο.
Luke- Ήμουν εδώ κοντά και είπα να περάσω.
Luke- Δεν μπορώ αυτήν την στιγμή, μαγειρεύω. Εκτός αν θες να περάσεις να βοηθήσεις.
Luke- Κανένα πρόβλημα!Του κάνω νόημα να περάσει μέσα. Βγάζει τα παπούτσια του και μπαίνει μέσα όλος χαρά.
Luke- Λοιπόν, τι φτιάχνουμε?
"Γελαω"
Jo- Λέω να φτιάξω brownies. Θα βοηθήσεις?
Luke- Αμέ!Έβγαλα τα μπολ που χρειαζόμαστε και του είπα τι να κάνει. Γελούσαμε συνέχεια. Έχει πολύ πλάκα.
Jo- Βάλε το αλεύρι μαζί με το κακάο.
Αντί να τα βάλει μαζί, μου πέταξε το μισο αλεύρι στην μούρη.
Jo- Ειι!
Δεν έκανα πίσω. Του πέταξα και εγω αλεύρι στα μαλλιά.
Παίζαμε για κανένα μισαωρο αλευροπολεμο!
Αφού βάλαμε το μείγμα στον φούρνο αρχίσαμε να σημαζευουμε τα αλεύρια που είχε στο πάτωμα.
Μετά από 40 λεπτά βγάλαμε τα brownies από τον φούρνο, ο Luke έβγαλε πιάτα, μαχαίρι και πιρούνια και βάλαμε από 2 κομμάτια να φάμε στο τραπέζι.Luke- Μμμμ. Τι τέλειο το φτιάξαμε!
Jo- Ναι! Το πετύχαμε.
Luke- Θα έρχομαι πιο συχνά να μαγειρεύουμε.
" γελαμε μαζί "Αφού τελειώσαμε το φαγητό βάλαμε τα πιάτα στα άπλυτα.
Luke- Τι λες, πάμε μια βόλτα τώρα που φάγαμε?
Jo- Ναι αμέ.Πήγα ντύθηκα και κατέβηκα ξανά κάτω.
Ο Luke με περίμενε στην μηχανή και φύγαμε.
Καθίσαμε στην παραλία με 2 αναψυκτικά στο χέρι.Jo- Σήμερα πέρασα πολύ ωραία. Έχεις πολύ πλάκα.
Luke- Και εγω.
Jo- Έτσι ήσουν πάντα και εγω δεν το ήξερα?
Luke- Δεν θα έλεγα πάντα αλλά όταν περνάω καλά ναι.
Jo- Λοιπόν....πρέπει να σου βγάλω ένα παρατσούκλι!Ο Luke με κοιταει περιμένοντας να δει τι θα πω.
Jo- Το βρηκα!! Θα σε φωνάζω χαζούλη!
Luke- Χαζούλη?
Jo- Ναι!
Luke- Τότε εγω θα σε φωνάζω φραουλιτσα. " γελάει"Το βλέμμα μου σοβαρεύει. Με έχουν ξαναονομασει έτσι αλλά δεν μπορώ να θυμηθώ.
Luke- Τι εγινε, δεν σου άρεσε?
Jo- Όχι είναι πολύ γλυκό απλώς...κάπου μου το έχουν ξαναπεί.
Luke- Έτσι φωναζα την φίλη μου στο δημοτικό. Έχετε και τι ίδιο όνομα.Με αυτά τα λόγια που άκουσα μου ήρθε φλας. Έτσι με φώναζε εκείνο το αγοράκι στο δημοτικό.
Jo- Μισω λεπτό....σε ποιο δημοτικό πήγαινες?
Luke- Στο 3ο
Jo- Εκεί πήγα Δευτέρα δημοτικού αλλά μετά έφυγα λόγο των γονιών μου.
Luke- Μισο.....εσύ είσαι η Jo?
Jo- Luke...Luke....Luke....Σωστά!! Luke έλεγαν εκείνο το αγόρι που κάναμε παρέα.
Luk- Για μισο...αν τον φιλο σου τον έλεγαν Luke και την φίλη μου Jo και πηγαίναμε στο ίδιο δημοτικό τότε....γνωριζόμαστε από παλιά!
Jo- Ναι! Είσαι ο luke. Τώρα τα θυμάμαι όλα.Καθόμασταν και μιλούσαμε για τότε στο δημοτικό. Είπαμε πάρα πολλά και η ώρα είχε πάει 01:09.
Jo- Πάμε σιγα-σιγα?
Luke- Ναι, πάμε.Μόλις φτάσαμε σπίτι καληνυχτισαμε ο ένας τον άλλον και έπεσα ξερή στο δωμάτιο.
Ευχαριστώ που διαβάσατε και αυτό το κεφάλαιο. Τα λέμε στο επόμενο.
Φιλιααα❤
KAMU SEDANG MEMBACA
You are my destiny
ChickLitJo-"Μπορούσες να με ξυπνήσεις" Luke-"Δεν ηθελα" Παραξενευομαι και τον κοιταω. Δεν απαντάω. Ο luke και η Jo είναι εχθροί από την πρώτη λυκείου. Ακομα και τώρα στα 17 τους μισούν τόσο πολύ ο ένας τον άλλον που δεν θέλουν ούτε να βλεπονται. Ο Luke ότ...