💜Usmej sa💜

26 2 0
                                    


Akoby som sa dostala do svojho vysnívaného sveta, kde je možné všetko.

No čas, ktorí Esme strávila v noci sa musel skončiť prvým uvedomením si únavy. Bolo by nebezpečné jazdiť pokiaľ sa poriadne nesústredí. Celá unavená si ľahla do mäkkej posteli. Len, čo zavrela oči upadla do hlbokého spánku škoda, že sa musela prebudiť do reality, v ktorej je nešťastná.

Zo života Esme sa stala rutina skoro ráno musela vstať, obliecť sa do šiat, ktoré neboli pohodlné, jesť v jedálni a počúvať všetko, čo robí zle od matky jej nastávajúceho. Matka ju neskôr zobrala do mesta, aby zariadili jej veľký deň. Esme sa chcelo kričať každou sekundou, čo trávila doma v spoločnosti tých falošných ľudí. Len, čo sa vrátili z mesta sa zavrela do knižnice, kde bola do večera. Čítala náučnú literatúru, romány alebo sa len pozerala cez obrovské okno von. Akoby bolo všetko proti nej, akoby bola ona zločincom, nepriateľom v knihe. Dni do oslavy ich zasnúbenia sa blížil, pre Esme až prirýchlo. Chodila na skúšky šiat, ktoré jej robili radosť, vyzerali rovnako akosi ich vysnívala. Sheila jej hovorila, čo je v meste nové, pili čaj, smiali sa stali sa z nich dobré kamarátky. Esme si čas strávený v jej malom obchode vždy dokonale užila a na pár chvíľ zabudla, čo ju doma čaká. Vždy pred spaním si hovorila, že to vydrží no jej odhodlanie ja každým dňom strácalo viac a viac.


Luss

Donútená žiťDonde viven las historias. Descúbrelo ahora