Abi Bizi Bi Sal Amk

69 8 0
                                    

Çok uykum var.

20.09.2023

Sonraki bölüm çok hoşuma gitti alskwkleksw

-Theo-

Bakışlarımı adamın üzerinde tutmaya devam ederken fısıldadım.

"Bu oteldeki yönetmen değil mi?"

Adamı dikizlemeye devam ediyordum. Onu izlediğimizi farketmemiş gibiydi. Elindeki kadehi bitirince bir kenara bıraktı ve her nereye bakıyorsa oraya bakmaya devam etti. Yanında birkaç kadın vardı, adeta etrafında pervane oluyorlardı. Bakışlarını takip ettim. Korkulukların orada sadece Liam Scott ve Stiles vardı. Ne istiyordu ve en önemlisi yemek istermiş gibi baktığı kişi kimdi? Umarım Isaac ya da Derek cinayet işlemezdi.

"Sence ne istiyor?" diye sordu Isaac.

"Bilmiyorum. Görmezden mi gelsek?" dedim.

"Benimde aklımda o vardı ama bizimkilere dik dik bakıyora benziyor. Şimdilik en iyisi görmezden gelmek sanırım. Eğlencemizi bozmasına izin vermeyelim."

Isaac bana bakmadığı halde başımı salladım. Beni anlamış olmalı ki parmaklarıyla saçlarını taradıktan sonra yanımdan kalktı. Gözleriyle Malia'ları işaret etti. Ayağı kalktım. Tek kelime etmeden yanlarına gittik. Aralarında konuşuyorlardı.

"Çok yakışıklı bir çocukla karşılaştım ve ingilizce biliyordu, inanabiliyor musunuz?!"

"Hanımlar ne konuşuyorsunuz?" diyerek pat diye aralarına girdim.

"Erkek muhabbeti, senlik değil yani." diyen Lydia bana göz kırptı.

Şuan gemideki tüm erkeklerin ağızları açık ona baktığını biliyor muydu acaba? Yalan yok şüphesiz gemideki en güzel kadındı.

"Lyd, ben eşcinselim."

"Sevgilisi olan bir eşcinsel." dedi Malia.

"Düzeltme için saol." dedim alayla.

Kira güldü.

"Lydia şimdiden kendine birini bulmuş bile."

Lydia yavaşça Kira'nın omzuna vurdu.

"Aranızdaki tek sap olmaktan usandım artık. Ayrıca çocuk reddedemeyeceğim kadar yakışıklıydı ve iyi birine benziyordu. Bende bir şans vereyim dedim. Hemde askerliğe hazırlanıyormuş çok havalı."

"Fotoğrafı var mı?" dedi gözleri parıldayan Isaac.

Ona garip bir bakış attım.

"Ne? Merak ettim." dedi ona bakışlarımı farkedince.

"Senin Scott'ın var ya."

"Adama soyadımı vermeyeceğim Theo sadece fotoğrafına bakacağım müstakbel eniştemin."

"Enişte ayağı göt ayağı." diye mırıldandım sessizce ve yalandan güldüm.

Lydia son model iphone bilmem kaç telefonundan bilmem kaç bin takipçili instangram hesabına girip bize bahsettiği kişinin hesabını açtı. Gönderilerinden birkaçını bize (daha doğrusu Isaac'e) gösterdi.

"İyiymiş hee." dedi Isaac.

"Adı neymiş?" diye sordum merakıma yeniş düşerek.

"Bana soracağına ekrana baksana."

Gözlerimi devirdim.

"Liam'dan başkasına bakmam ben, ayrıca adını telaffuz edemiyorum."

"Vay kıçım. Adı Erdem."

amour [] thiamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin