©©في قصر عائلة كورهان ....
#بعد إنتهاء الفرح وعادت سيران مع فريد إلى القصر ودخلوا إلى غرفتهم نظرت إليه بريبة ..."سيران" :- فريد أنا قلقانة أوي وهو أنت تعرف أي حاجة عن بيلين وأمها زيرين هي بيلين مختفية فين ومش ظاهرة يعني أنا حرفياً مرعوبة من إختفائها .
"فريد" بنفي :- كلا سيران چيم لا أعرف أي شيء أنا قد سمعت منذ فترة أنها سافرت مع والدتها إلى لندن ولم أعلم شيء آخر وهذا ما قاله عزيز ذات مرة في الشركة عند جدي صدقيني حبيبتي .
"سيران" بإيماءة :- مصدقاك يا حبيبي لكن الإختفاء ده قالقني لأن بيلين مستحيل تتخلى عنك بسهولة ليا يعني أكيد بتخطط تعمل حاجة معانا أنا وأنت .
"فريد" بجدية وأجلسها على الفراش :- حسناً تعالي إرتاحي هنا قليلاً وبعدها نتحدث عن بيلين ونعلم أي شيء من بوراك ابن خالتها صديقي .
"سيران" بضيق :- أنت مش شايف إن الموضوع ده يقلق فعلا وبعدين أنا قربت أولد وخايفة تظهر وتقرر تعمل حاجة تئذي ولادنا يا فريد معقول أنت أعصابك تلاجة ومش قلقان يعني منها ومن غموضها ده .
"فريد" بلامبالاة :- وماذا تريدين مني أن أفعل الآن يا سيران چيم حمداً لله أنها بعيدة عنا كل البعد لماذا تعيدين ذكر إسمها أمامي مجدداً .
"سيران" بغضب ونظرت إليه :- يابني وبعدين معاك ومع برودك ده أنت مش قلقان على مراتك وعيالك أنا هموت من القلق وأنت عادي بالنسبالك تختفي كده .
"فريد" بحِدة :- حسناً tamam ya سيران أجل أنا أعلم أين هي وماذا تفعل ولماذا هي مختفية هكذا ثم لماذا تصرخين هكذا في وجهي وأنا لم أُخطئ .
"سيران" بصدمة وأعين متسعة :- نعممممممم ياروح النونة يعني إيه عارف هي فين ومختفية ليه هو أنت لسه على إتصال بيها من ورايا تاني .
"فريد" بنفي وأمسك يدها :- كلاك كلا أقسم بالله أنا لا أتصل بها ولا أتحدث معها حتى أنا فقط علمت كل شيء من عزيز وبوراك في الشركة ليس أكثر سيران چيم صدقيني وكل ما علمته هي أنها قد تزوجت من طارق أحسنلي وتعيش في قصر عائلته أما عن الخالة زيرين فهي عادت إلى لندن مجدداً وهذا كل ما أعلمه من عزيز وبوراك وإذا لم تصدقيني إسألي عزيز غداً .
"سيران" بنفي وغيظ :- خلاص مصدقة ومش هكلم ولا هسأل حد عنها إلهي ما تتهنى مطرح مهي قاعدة يارب وبعدين لما أنت عارف كل ده مقولتش ليا أول ما عرفت كل حاجة وسايبني خايفة وقلقانة .
"فريد" بابتسامة :- لم أخبركِ لأنني أعرف جيداً ماذا ستقولين عنها وكيف هي ردة فعلكِ يا سيرو چيم ولا تخافي الآن هي بعيدة ولن تقترب منا مرة أخرى تمام وهيا أبدلي ملابسكِ حتى ترتاحين قليلاً .
"سيران" بجدية :- مكونتش هقول حاجة بس هرتاح لما أعرف إنها بعيدة ومش بتخطط لأي مصيبة تعملها وأديك شايف أنا قربت أولد وخايفة تظهر تاني .
أنت تقرأ
الصعيدية والتركي ♥️🌏 مكتملة
Romanceالجزء الأول من سلسلة الصعيدية والأجنبي بطلتنا المجنونة إللي تعرفوها 😂 معاها كمان بطلات جديدة مختلفة هتنور الرواية الجديدة أبطالنا الشباب أتراك وقمرات من الآخر يعني 😂 وطبعا فيها أشرار بس مش هيفضلوا كتير معانا يارب تعجبكم وتحبوها 🤲🌍