Amint az a leírásból is kiderült,ez nem egészen egy megszokott kis wattpad sztori,amiben olyan tul sok fantázia lenne,és nem is annak szántam.Egy dúrva betegségről lesz szó ami gyerekkorban elég ritka,azonban nekem sikerült megtapasztalnom,juhú!!
Igazából nem tudom minek irom le ezt az egész sztorit,hisz nagyon személyes és eléggé belemászok az érzelmi világomba,ami nem biztos hogy jó ha mások számára is megnyílik,hisz tulajdonképpen ez az egész magamra tartozna,de azt érzem le kell ezt irnom.Hogyan kezdődött,milyen volt,hogyan ért véget,milyen most az életem.Mondhatjuk,magamnak írom,hogy jól átjárjam és lezárjam a témát,de ha másokat is érdekel,nyugodtan tartsatok velem,úgyis elég ritka az őszinte és igazságon alapuló történet.
Szóval,pár infó magamról:
15 éves vagyok,elég gáz gyerekkort magam után hagyva,megsózva jóval rosszal,igazábol a rosszat az apám okozta,de azt nagyon,és csodálatos személyisége miatt(ami megjegyzem szerintem nárcisztikus) szociális készégeim se nagyon fejlődtek,sose voltak szoros kötelékeim,pedig nagyon szerettem megismerni az embereket,de valamiért nem volt olyan jó beszélőkém,mellé önbizalomhiányom is volt,tehát nem is nagyon mertem megnyilni,de ez nem olyan lényeges.
Az mar annál inkább hogy apám ugy bánt velem mintha nem lennének érzéseim.
Tehát folyamat vert,ordibált,megalázott nyilvánosan,és ez volt a normális.Drága édesanyám folyton próbált védeni,és megnyugtatni,de sosem volt jó kapcsolat a két szülőm között,így nem csak engem,de anyámat is rendszeresen lekezelte,veszekedtek folyton folyvást.Két bátyám van,akik olyanok számomra mint a rendes testvérek,holott féltestvéreim.Anyukám első házasságából születtek,viszont apukájuk kiskorukban meghalt,utána jött képbe az apám,és lettem én.
Elvileg az elején minden jól ment,utána apám begolyózott,mindig is gyenge volt az idegrendszere,nem bírta a családfő szerep vállalást,és még egész pici koromban pszichozisa lett.Na igen,ez egy fontos infó úgyhogy érdemes megjegyezni,késöbbiekben még visszatér ez a szó.Gyogyszereket kellett szednie apámnak,de azt felelősségteljesen elhagyta magától,maradandó károkat okozva magának,és ezután lett minden rosszabb.Folyton ment az idegeskedés,feszültség,de én ezt nem tudtam úgy hovatenni,csak vele éltem.
Volt hogy nem bírtam megenni az ételt,vagy nem szerettem,és rögtön jött a megfenyegetés hogyha nem eszem meg megver.Várt a fakanállal és visszaszámolta az időt.Hangosan csuktam be az ajtót,jött és elvert.Hozzábújtam anyumhoz jött és leszidott hogy mit képzelek magamról és hogy anyát jobban szeretem.De nem csak én kaptam ebből,testvéreimnek még szörnyűbb volt,amit sajnos akkor nem érzékeltem mivel még kicsi voltam,de volt hogy részese voltam amikor leüvöltötte a fejüket.Külön "korrepetálta" őket
YOU ARE READING
From the start to the end
Non-FictionAzt,hogy konkrétan mi történik velem,nem tudom,de az bizonyos hogy valami nincs rendben.Egyszerűen elkezdődött egy ördögi körforgás,és nem képes leállni az agyam.Csak áramlanak a gondolatok,melyeknek a fele haszontalan és értelmét vesztett,iszonyú s...