6. koupelna

330 35 0
                                    

"Ty debile vypadni odtud a to hned!" ječela jsem přes celý barák. Jinxx držel v rukou mobil a jeho kameru měl přetočenou na mě. Jetsli mě stihl vyfotit tak se hanbou propadnu do Aljašky.

"Tak co máš to?" přišel Andy a sebral Jinxx-ovi mobil. Nevěřícně jsem se na Andy-ho podívala. Oni mě chtěli vidět nahou! Ti zmetci!

"Trošku rozmazaný kvůli tomu jak hned chňapala po ručníku, ale jo" smál se Jinxx a já si říkala jestli věřím vlastím očím, teda spíš uším.

"No to ne!" vykřikla jsem a popadla mobil, co držel Andy a rozeběhla jsem se s ním pryč. Což jsem ale nevychytala.. Měla jsem na sobě jen osušku a jelikož nevinikám v tom dělat víc věci najdnou, tak mi ta osuška sklouzla a já běhala po baráku nahá. "Úžasně jsi to vychytala Sem! Můžeš si rovnou zatleskat! Když jsi debil tak si zatleskej *tlesk, tlesk*" zpívala jsem si v duchu.

Abych se dostala na schody, musela jsem proběhnout buď kuchyní nebo balkonem.

Ano a já šikovná si vybrala kuchyň. A můžu začít znovu, když jsi debil tak si zatleskej...

V kuchyni byli všichni, takže na mě byl pohled k nezaplacení. Všichni na mě koukali, jako kdyby v životě neviděli nahou holku.

"No co čumíte! Dejte mi někdo z vás triko!" zařvala jsem a snažila se zakrýt intimní místa. Oliver mi podal triko. Šeptla jsem něco v tom smyslu, že děkuju a oblékla jsem si ho hned na sebe.

Neřešila jsem pohledy na můj odkrytý zadek, rozeběhla jsem se do svého pokoje, ale to už mi byl Jinxx a Andy v patách. Při běhu jsem se snažila vymazat mojí nahou fotku. Povedlo se mi to. Položila jsem mobil na zem, teda spíš jsem s ním flákla, ale opatrně! No a zamkla se v pokoji, rychle jsem se převlékla, protože jsem si byla jistá, že ty gorily by mohli i vyrazit dveře.

Teď se mi ale naskytla další otázka.. Snad kluci v kuchyni neudělali to samý. Hlasitě jsem polkla. Otevřela jsem dveře a běžela do kuchyně. Tam všichni kluci u jednoho mobilu. Teda až na mého bratra.

Naštěstí si mě nevšimli a já jim ten mobil vytrhla a běžela pryč. Nejhorší bylo, když víte, že máte za sebou 9 nadržených hovad. Vběhla jsem do něčího pokoje a rychle jsem zamkla. Podívala jsem co na tom mobilu je.. No to snad ne.. Oni mě natočili jak tu běhám nahatá. Tak to přepískli. Rychle jsem to smazala a vyšla z pokoje. Všichni kluci na mě čuměli, jako kdyby si mysleli, že jim udělám radost a to video tam nechám, ale to se smrtelně mýlili. Asi si mysleli, že jim něco udělám, ale to já ne já to nechám na večer. Muhehe... představovala jsem si svůj plán a šla hleda potřebné věci.

Kluci mě naštěstí neviděli, co si nosím do pokoje. To bude sladká pomsta.

Vzala jsem kýbl a nalila jsem do něj lepidlo, promíchala to s trochou vody, aby toho bylo více a roztrhla si polštář. Ještě svědící prášek a jsem hotová.

Vše jsem si pěčlivě schovala pod postel. Neměli by to nalézt i kdyby šmejdili sebe víc, protože jsem to přikryla černým tričkem a zamaskovala krabičkou od Durexu.. No co?! Když uvidí prázdnou, tak budou znechuceni a hle šmejdění je zavrhnuto. Mám to ale hlavičku.

...

Vyšla jsem z pokoje a šla na večeři, kluci objednali pizzu, takže jsem byla šťastná, kdyby teda v té pizze nebyl salám a zelenina. Takže jsem začala "preparovat".

"Ty už to nebudeš?" zeptal se mě Lee.

"Myslíš tu šunku a papriku?" ukázala jsem na to a zašklebila se.

"Ano, to přesně myslím" řekl Lee a už jsem viděla jak slintá. To není normální.. normální kluci by slintali nad výstřihama a oni? Nad jídlem.

Zakroutila jsem nad tím hlavou. Podala jsem mu tu šunku a ten zbytek zeleniny a on se do toto s chutí pustil. Přišel mi jako prasátko, nebo pejsek. Jak jim vždy dáváte zbytky. Musela jsem se nad tím pousmát. Byl vážně slaďoučký. Teď bych si dala facku. Sem! Na co to kurwa myslíš?!

"Chcete to někdo dojíst?" křikla jsem a ukázala na zbylé tři kousky.

Všichni se rázem rozeběhli a prali se o každé sousto. Musela jsem se smát. To to jsou takový nenažranci?! Sedla jsem si na pult a sledovala je jak se perou o poslední kousky pizzy. Byli k popukání.

...

Už byly téměř tři hodiny večer. Což znamenalo, že jdu do akce.

Nejdřív jsem otevřela pokoj Andyho, nasypala jsem mu do postele svědící prášek a na obličej jsem mu dala trochu lepidala a posypala ho peřím. Tak jsem pokračovala do všech pokojů.

Šla jsem si lehnout a radši se zamkla. Bůh ví kdy se vzbudí, ještě by se mstili mně.

...

"Semanho Aimee Sykesová!!" zařval podle hlasu Jinxx. Dost mě překvapilo, že ví i mé druhé jméno.


†Saviour†Kde žijí příběhy. Začni objevovat