Chuuya Her Zamanki Gibi Okul için Hazırlanmıştı. Birkaç şey Atıştırıp Hızlıca Evden Çıktı ve Okula Doğru Yürümeye Başladı. Okuldan Sonra Chuuya ve Arkadaşları Bir Yere Gidip Takılma Kararı Aldılar. Önce Bir Restorana Gidip Yemek Yediler. Daha Sonra Dev Bir Alış-veriş Merkezine Gidip Oyun Alanında Bazı Oyunlar Oynadılar. Son Olarak da Bir Bara Gittiler. Orada İçki ve Şarap İçtiler. Hepsi İçtikten Sonra Herkes Evlerine Gitti.
Saat 2.13'tü. Chuuya Sokaklarda Bir Başına Evine Gidiyordu. Evi Biraz Uzaktı ve Yorulmaya Başlamıştı. Biraz Dinlenmek için Bir Banka Oturdu. Biraz Yeri İzledi. Karşıya Baktığında ise Sırtını Duvara Yaslamış Kahverengi Saçlı, Bembeyaz Tenli Bir Adam Gördü. Gözleri Kapalıydı. Teninin Bembeyaz Oluşunu Garipsemişti. Fakat Daha Sonra Umursamadı ve Yavaşça Ayağa Kalkıp Yürümeye Başladı.
O Adamın Neden Bu Kadar Beyaz Tenli Olduğunu Düşünüyordu. O Kadar Çok Düşünmüştü ki Önünde Olan Taşı Görmeyip Yere Düşmüştü. Kahverengi Saçlı Çocuk Hemen Sesin Geldiği Yere Baktı. Yerde Yatan Turuncu Saçlı Çocuğu Görünce Yanına Gitti ve Yere Oturdu. Yavaşça Turuncu Saçlı Oğlanın Boynunu Açtı. Chuuya Sadece Bakıyor ve Onun Ne Yaptığını Anlamaya Çalışıyordu. Fakat Onun Bu Yaptıklarına Anlam Veremiyordu. Kahverengi Saçlı Çocuk Bir Anda Chuuya'nın Boynuna Dişlerini Geçirdi. Boğazında Hissettiği Acı Yüzünden Çığlık Atmaya Başlamıştı Turuncu Saçlı Genç.
---------------------------------------------
yeni hikaye
instagram: wpsasuke_katsuki