Ben Ms. Belin, lise son öğrencisiyim. Bütün son sınıflar gibi ders çalışmam gerekirken ben, uygulamayı açmış kitap okuyordum. İllaki duymuşsunuzdur, Wattpad kendisi.
Hem okutuyor, hem yaşatıyordu. Ama bir ben yaşayamıyordum o hayatı.
Klasik zengin hayatım var demeyi elbetteki bende çok isterdim ama hayat bana en alasından hareket çekmişti.
Wattpad takıntılı bir manyaktım. Beyaz atlı prensimi değil, kara arabalı mafyamı bekliyordum.
Masum bir çocuğu değil, azılı bir örgüt liderini bekliyordum.
Okulun sakin çocuğunu değil, bad boyunu bekliyordum.
Ama hayat öyle yürümüyordu...
Burada mafya bulunamazdı, heryerde polis denetimi vardı.
Burada örgüt üyeleri yoktu, masum bebeler vardı.
Burada bad boy yoktu, okulumuz inek öğrenci doluydu...
Ben Belin Sezin, hayatımı değiştirmeye başlıyorum.
Wattpad klasiği ile başlıyorum, numara sallayıp mafyaya denk getirme☑️
Numara sallayıp zengin ve yakışıklı bir bad boya denk getirme☑️
Numara sallayıp bir örgüt liderine denk getirme ☑️
Ama ne olursa olsun polis veya askere denk getirmeme ☑️
Ama ne kadar denemiş olursam olayım, bir türlü abaza dayılar ve Allah'ın manyak sürüsü dışında kimseye denk gelmemişti.
Şimdi açmıştım telefonu, oturmuştum üstüne. Allah, Allah, Allah nidalarıyla totomu bir o yana bir bu yana sallıyordum. 05 dışında numara yazmamıştım belki tutar diye. Sonunda yorulunca kalkıp usulca telefonu elime aldım. Maşallah 50 küsur numara vardı. Sondan başlayıp 11 rakam kalana kadar sildim ve arama tuşuna bastım. Sorun neden hemen bastım ? Yani neden basmayayım?
Telefondan gelen 'çıkıt' sesiyle anlık durdum. Evet arkadaşlar, benim telefonum 'çıkıt' sesiyle açılıyor. Dur lan, telefon açıldı.Wtf?
"Alo, ben Almanya'dan teyzen. Paran var mı kuzum?" Ne..?
"Annem tek çocuk." Ve dıt dıt dıt sesi...
Hem zaten yine sesi de genç birine benzemiyordu. Tekrar denemekten zarar gelmez.
🚨
Zarar gelmez mi demiştim ben? Kesinlikle geliyordu. Son aradığım numara istediğim gibi zengin, bad boy çakması, genç ve sert mizaçlı biriydi ama son kriterime uymuyordu. Adam polisti ve ben bunu, "selam. Yakışıklı, bad boy, kaslı, seksi biri misiniz? Değilseniz kapatın ve zamanımı boşa harcamayın!" Dememe, "evet hanımefendi, yakışıklı, kaslı ve seksi biriyim ama kesinlikle bad boy değilim. Ben komiser Barın, birazdan o kaslı kollarımla seni gerçek anlamda tutuklamaya geliyorum." Diye karşılık verince anlamıştım... Zaten sonra da göt korkusundan konuşamamıştım.
"Biraz daha susmaya devam ederseniz, nezarette konuşmanıza izin vermem. Peki, kapatın ve birazdan sizi almaya gelecek olan polisleri bekleyin. İyi günler." Lanet olasıca, sence iyi mi günler şu an!? Telefonun kapandığına dair çıkan sesle kendimi koltuğa attım. Evet, böyle zıplayarak yüz üstü uzandım.
Bir dakika lan, hat ölen anneannemin değil miydi? Kadın yaşarken de bir tanemdi, öldüğünde de bir tanem olarak kalmış bulunmaktaydı.
Beni elbetteki bulabilirdi ama ben, bunu ertelemek için elimden geldiğinden fazlasını yapmak zorundaydım. Uğruna Aslı ile pavyonlara düşsek bile! Yavaşça yataktan doğruldum. Tam o an telefonumdan bildirim sesi yükseldi:
05***: Dua edin şu an sizin bulunduğunuz yere fazlasıyla uzağım
Yoksa dediğim gibi kendim gelip o kelepçeyi bileğine takıp götürürdüm
Ama gel gör ki ben İstanbul'da değilim
İsviçre polisine merhaba de ;) (Görüldü✓)
Hayatın bana ikinci kez nah çekmesine sırıttım. Artık işleri yurtdışına kadar taşımıştım. Müthiş. Lan, bir saniye. Madem İsviçre polisi bu, neden numarası +90 ile başlıyordu?
Oyuna getirelim derken, oyuna getirilmiştim bence. Yemezlerdi!
Siz: Uluslararası bir ağ üzerinde sadece Türkiye'nin numaraları '+90' ile başlıyor
Madem İsviçre polisisin
Neden numaran 05 aq (Görüldü ✓)
05***: Çünkü seni aptal
İki günlük Türkiye tatilindeyim
Ve bu yüzden de bu hattı kullanıyorum
Bugün son günüm
Yani seninle bu ilk ve son konuşmamızdı
İyi günler hanımefendi (Görüldü✓)
Aaa, polisimiz türk polisi çıkmadı... Ve direkt konuşmayı kesti. Amaaan, kim demiş uzak mesafe ilişkileri zor olur diye?
Neyse, iyi okumalar pandalarım 🐼
Sınırı şimdiden koyayım;
10 oy, 50 yorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERİN//TEXTİNG
Short StoryKlasik zengin hayatım var demeyi elbetteki bende çok isterdim ama hayat bana en alasından hareket çekmişti. Wattpad takıntılı bir manyaktım. Beyaz atlı prensimi değil, kara arabalı mafyamı bekliyordum. Masum bir çocuğu değil, azılı bir örgüt lider...