( yazım yanlışları var knklar ama siz konuya bakın djkdk) bölüm 1

5 2 0
                                    

Odamda oturuyodum. Babam her
Zamanki gibi annemle kavga edip duruyodu bende hemen bunalıp üstümle dışarı fırladım . Kaldırımda yürüyodum hafif bi esinti vardı çok hoş.... Göyuzu adeta gülümsüyordu değişikti. Sonra bir anda ağzımdan ve belimi biri tutup bi apartmana çekti arkama bakamadım ama bi sesler geliyodu kosusturuyolardi bir iki dk sonra bir anda arkamı döndüm tabii yakışıklı bi çocuk karşıladı beni ama o an umrumda değildi ve"Manyakmısın be ne çekiyosun buraya aptal"diye sesizce bagırdım bağırır dım da sesli mahallenin ağzına duserdim ve babam beni dayaktan öldürür dü beni her erkekle görüşünde napıcağımı şaşırıyordum çünkü babam bir erkekle kızın iletişim kurmaması düşüncesi vardı kafasında Her neyse çocukta " Güzelim tabiki manyak olabilirim ama sapık olsaydım bu şekilde olmazdım şuan " Dedi çapkın bi gülüş atarak " Pislik " Diye omzundan itip aşşağı inecekken kolımdam tuttu ve "hey! Amacım bu değildi birilerinden kaçıyorum o yüzden senide görmesinler diye çektim görselerdi sağ çıkmazdın " Dedi " Her neyse kurtuldun işte "birazcık daha yaklaşarak  " mümkünse bidaha karşılaşmayalım " Diyip bişey demesine müsade etmeden ordan ayrılıp eve geçtim annemler ayrı yatmış ve yine her şey kırılmıştı bende her zamanki gibi toplayıp yatmış dım ve bir an o çocuk gözümün önüne geldi geniş omuzlu, dağınık saçlı, kumral, 1.80 boyunda ela gözlü gamzeli yakışıklı bi çocuk aslında yakışıklı idi aman neyse allah oraya vermiş ordan almış diye düşünüp yattım.

Sabah :8 30  " Anne formam nerdeee"
Annem " Kapının arkasındaaa" Hemen alıp giydim saçlarımı maşa yapıp yanlardan örgü yaptım yarı açık oldu spor beyaz ayakkabım okul etegım fln giydim ve mutfağa gittim"anne ben okulda kahvaltı yaparım geç kalıyorum üzme kendini tamammı ne hali varsa görsün "annem " Tmm kızım sen kendine dikkat et tamamı seni çok seviyorum" Bende aynısını söyliyip çıktım okula vardıgımda melisayı gördüm oturdum ve olanları anlattım "oha vay sapık Allah'tan bişey  yapmamış sana helin" Ben " Aynen" Ders basladı ve hoca girdi "evet arkadaşlar derse başlamadan önce bi arkadaşınızla tanısrıtıcam sizleri " Herkez merak ediyordu sınıfa giren kişiye inanamadım " Slm arkadaşlar ben bora



ARKADAŞLAR OY VERMEYİ UNUTMAYIN BB SİZLERİ SEVİYORUM  YORUM YAPMAYI UNUTMAYON

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 03, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AŞK KAPANI ❤️‍🔥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin