Selam bu benim ilk ficim umarım beğenirsiniz keyifli okumalaarr...
Hyunjin'in eve gelmesine az kalmıştı. Ona çok güzel bir sürpriz hazırlamıştım. Üzerimdeki geceliği son kez düzelttim ve parfümümü sıktım.
Normalde feminen giyinirdim. Hyunjin sevdiği için yataktada giyiyordum. Kapının çalmasıyla yatağa uzanmam bir oldu. Odamızdaki ışıkları kırmızıya çevirip beklemeye başladım. Hizmetlinin kapıyı açtığını duyunca sırıttım. O sırada Hyunjin seslendi.
"Felix nerdesin güzelim?"
"Odamızdayım Hyunjin-aah~"
Hyunjin'in gülüşünü duydum. Tahmini 3 dakika sonra kapı açıldı.
"Siktir!"
"Beğendin mi sürprizimi sevgilim?"
Üzerime yürümeye başladı.
"Beğenmedim. Bayıldım. Sikeyim seni izleyerek boşalabilirim!"
Bunu dedikten hemen sonra dudaklarını dudaklarımla buluşturdu.
.
.
.
.
.Mükemmel geçen gecenin ardından yalnız uyanmıştım?
"Hyunniee~?"
Ses gelmemişti. Aşağı indim ve buzdolabının üzerinde bir not gördüm;
'Çıkmak zorundayım sevgilim çok özür dilerim seni yalnız bırakmak istemezdim. Kahvaltını güzelce yap. Seni çok seviyorum.
-Hwang Hyunjinnie~'Gülümseyerek notu aldım ve defterimin arasına koydum. Hyunjinle ilgili herşeyi saklıyordum. Kahvaltımı yapıp televizyon izlemeye başladım. İzlediğim film bir korku filmiydi ve film 2,5 saatti.
1 saat izledikten sonra korkmaya başlamıştım. Beklediğimden daha korkunç bir filmdi ama bitirmezsem aklımda kalırdı inatla izlemeye devam ediyordum ki yanağımda hissettiğim baskıyla bir çığlık attım ve koltuktan düştüm.
"ANSKM!"
Sonrasında Hyunjin'in kahkahasını duymamla rahatlamış aynı zamanda sinirlenmiştim.
"Komik mi şimdi bu!?"
"Bebeğim özür dilerim korkutmak istememiştim."
"Korkmadım ki zaten!"
"Hmm evet güzelim korkmadın haklısın."
"Yaaa Hyunjiiiin!"
"Şaka yaptım güzelim, filme beraber devam edelim mi?"
"Üzerini değiştir sevgilim takım elbiseyle rahat edemezsin."
"Hemen değiştirip geliyorum güzelim."
Hyunjin üstünü değiştirip yanıma geldi. Beraber filmi bitirdikten sonra kapı çaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafia •HYUNLİX•
FanfictionLee Felix mafya olan Hwang Hyunjin ile evliydi.. ~Mpreng~ ~Angst değil~ ~FEMLİX!!~