Sunoo'dan
Saat gece 2 falandı, arkadaşlarım ben de kalıyordu hepsi uyumuştu fakat benim gözüme bir gram uyku girmiyordu her zaman olduğu gibi. Günlüğüme saçma saçma şeyler yazıp saçma resimler çiziyordum en sonunda sıkılıp günlüğümü fırlattım yere.
Ellerimle yüzümü kapattım ve derince bir nefes çektim son zamanlarda nefes almakta zorluklar çekiyordum nedense.. Çok kötü hissettiriyordu kesinlikle.
En sonunda saat sabah 5 veya 6'da uykum gelmeye başlamıştı kendimi yatağıma atıp gözlerimi kapattım, üstüme yorganı çektim hava her zamankinden soğuktu ve sessizdi bugün yıldızlar konuşmuyordu.
Sabahliğin.
Jungwon'un beni deli gibi sallamasıyla uyandım. Başımda durmuş kolumu çekiştiriyor, beni dürtüyordu gözlerimi açtım ve kaşlarımı çattım ona bakarak.
"Won, hiç uyuyamadım lütfen bırakta uyuyayım.."
"Bana ne Sun! Uyan artık, herkes seni bekliyor. Hatta Sunghoonda seni sordu!"
"Sunghoon mu?"
Diyerek yatağımdan kalktım hemen, Jungwonda bu hareketime gülüp aşağıya bizimkilerin yanına indi. Ben de üstümü giyinip hemen aşağı indim, ayrıca yüzümü de yıkadım! Az kalsın bu detay gidiyordu.
Merdivenlerden indiğimde bizimkilere gülümsedim ve yüksek, enerjik bir sesle konuştum.
"GÜNAAAYDINNN!!"
Dedim fakat içeridekilere bakarken, Rikiyi görünce bakış açım değişti. Pislik. Onu sevmiyordum çünkü Sunghoon ondan hoşlanıyordu.
Bizimkiler ve Sunghoon da bana günaydın diyince en azından biraz mutlu olmuştum, salondaki bir koltuğa oturdum ve telefonuma gelen mesajları kontrol ettim. İnstagram'a girmiştim ve ana sayfama düşen o fotoğraf ile yüz ifadem değişmişti.
DÜN RİKİ VE SUNGHOON BERABER MİYDİ YANİ?!
Sinirli ve mutsuz görünüyordum yanımda duran Riki elini omzuma koydu ve konuştu.
"İyi görünmüyorsun Sunoo, ne oldu?"
"Bir şey olmadı, hem sana ne Riki?"
Biraz sert davranmış olabilirdim ama kendime engel olamadım bu benim suçum değildi, hoşlandığım kişinin hoşlandığı kişiye nasıl davranabilirdim ki?
"Üzgünüm Sun."
Diyip yanımdan üzgün bir şekilde ayrıldı, ona bağırdığım için gözleri dolmuştu. Ne bu duygusallık? Çocukların yanına gitmişti.
Bir kaç dakika sonra Sunghoon yanıma geldi, sinirli bakışlar atıyordu bana. Ne olduğunu anlamamıştım.
"Kim Sunoo!"
Diye bağırdı, Kim Sunoo? Ne zamandır bu kadar resmi bu çocuk.
Başımı kaldırıp meraklı gözlerle ona baktım."Hı?"
Bana yaklaştı ve yüzüme eğildi, gerilmiştim ne yapıyordu bu aptal ya?
"Rikiyi neden ağlattın? Ne yaptın ona?"
".. Bir şey yapmadım Sunghoon hyung?"
"Ne demek bir şey yapmadın, çocuk senin yanından geldiğinde ağlıyordu Sunoo!"
Bağırdığı için sinirlenmiştim, bu kadar abartılacak bir şey değildi ki? Riki'ye dokunmamıştım bile.
"Sunghoon aptal aptal bana bağırma!"
"Hak ediyorsun Sunoo! Rikiyi ağlattın suçlu da sensin her şeyi hak ediyorsun, şuan seni dövmemek için zor duruyorum!"
Gözlerimi kapattım ve onu ittirdim, ayağı kalkıp merdivenlere ilerledim.
"Ne zamandır arkadaşınım, sadece hoşlandığın biri için beni suçlayıp üzmen çok aptalca. İğrençsin."