Hoofdstuk 13

1.7K 89 3
                                    

Dit hoofdstuk kan ongepast taalgebruik bevatten. 14+

*

*


'Die kant op' ik zag Jake wijzen naar een bezemkast. Ik sleurde hem mee terwijl ik zijn hand stevig vast hield. Hij deed de bezemkast dicht en we hoorde allemaal voetstappen van mensen die er dus mogelijk werkte in het gebouw. Ik hoorde me hart in mijn keel kloppen, is dit het einde? Ik hoorde nog een schot, ik greep naar de t-shirt van Jake en trok hem dichter naar me toe. Ik voelde adrenaline gieren door mijn lijf. Jake sloeg zijn armen stevig on me heen. 


3uur later

Ik en Jake staan nu buiten, de politie is gearriveerd. Ik sta met mijn handen in mijn zij en kijk overal rond.

'Nou kijk ik heb je nooit echt geplayed, je leek me gewoon een leuk meisje'

De zinnen blijven maar in me hoofd zitten, ik voel dat Jake me hand vast pakt. Ik huiver, en draai me hoofd naar hem toe. Hij lacht lief, en ik lach lief terug.
'Jake en Tessa!' Ik kijk op en zie Jack naar ons toelopen. Ik haal opgelucht adem, ik voel me meer opgelucht dan eerst. 'Alles oke jongens?' Ik en Jake en knikken "Ja", maar daar blijft het bij. 'Ik weet niet hoe dit kon gebeuren.' hij wrijft bedenkelijk over zijn baard. Ik voel dat ik het moet zeggen, maar nog zo'n aanslag? No way.

'We moeten is gaan' hoor ik Jake zeggen en ik voel dat hij me meesleurt naar de auto. Hij stapt snel in, en ik ook. Als we eenmaal in de auto zitten durf ik Jake niet aan te kijken. Ik staar voor me uit en hoop dat hij me snel naar huis brengt. Toch voel ik zijn ogen branden.                               'Hey Tes'  ik beweeg niet dan voel ik twee vingers onder me kin. Hij duwt me kin omhoog en draait me hoofd zijn richting toe.

'Hoelang is dit bezig?' Zegt hij zacht. 

'lang'

Hij laat een diepe zucht horen en pakt me telefoon uit me zak, ik kijk hem na wat hij gaat doen. Hij gaat naar berichten en klikt op de onbekende nummer, hij leest de berichten. Ik kijk met hem mee, dan trilt me telefoon.

Afzender: Anoniem

Hey jake ;)


Ik voel dat Jake verstijfd, hij kijkt me met geschrokken blik aan. Ik voel me hart op een snelle ritme kloppen. Ik pak snel zijn hand en knijp erin. Jake laat me hand los en stapt uit de auto. 
'Waar ben je dan!' Schreeuwt hij door de hele straat. 'laat je zien jij vuile hoerenzoon' schreeuwt hij. Ik stap snel uit de auto en pak zijn schouder vast en duw hem terug in de auto. En stap later zelf ook in. Ik hoor zijn ademhaling en hij straalt woede uit. Zijn lichte grijze ogen zijn donker van woede. Ik zie zelfs een adertje kloppen in zijn nek.

'Waarom heb je me dit niet eerder vertelt?' Vraagt hij als zijn ademhaling weer op normale tempo is. Ik voel dat ik  het warm krijg.

'Ik kon het niet'
Ik hoor hem zwaar zuchten.

"We moeten de politie inlichten" zegt hij.
'Nee, dit was een schietschot, omdat ik het aan jou vertelde. Hoe zal het zijn als we het dan aan de politie vertellen?'

Me telefoon trilt weer, ik kijk op.

Afzender: Anoniem

De dame heeft gelijk:)


Ik voel dat Jake vanaf me schouder mee kijkt. Ik voel hoe zijn adem haling zwaarder word. Het begint te regenen en ondertussen is iedereen weg.  'We moeten wel een keer naar huis' probeer ik ongemakkelijk de gesprek te starten. Ik voel dat ik zweterige handen krijg en probeer het af te vegen op me broek.

Hij kijkt me aan en knikt.
'Wedden dat ik sneller ben dan jou?' Ik kijk op en zie een grijns op zijn gezicht.

Ik schud me hoofd. 

'Hè wat?'                                                                                                                                                                              'Je hebt me wel gehoord' zijn grijns word als maar groter.

Ik knipper paar keer met me ogen, waar kom dit vandaan?

'Ik wed dat ik sneller ben dan jou' zeg ik en grijns. 


'Let's see'

Voor ik de kans heb om te reageren doet hij de portier open en stapt uit en rent weg. Ik twijfel geen moment en stap ook uit, terwijl ik achter hem aan ren voel ik hoe natter ik word, Niet me slimste zet.Ik strek me hand uit terwijl ik ren en probeer hem vast te pakken. Ik hoor hem grinniken en hij rent weer door.

Op een gegeven draait hij om, als reactie struikel ik over me eigen voeten en val recht in zijn armen. Ik hoor hem lachen als ik recht in zijn ogen kijk begin ik ook te lachen. God wat ben ik lomp zeg. Ik voel hoe mijn haren tegen me gezicht aanplakken. Hij kijkt omhoog naar de regen. Kaaklijk scherper dan een liniaal.

'Je bent zo schattig als je zo kijkt' zeg ik en word rood. Smooth Tes dat was heel smooth. Hij begint te lachen, en ik smelt letterlijk, hij is zo schattig. Zijn volle lippen zijn nu knal roze door de kou. Zijn blouse plakt op zijn buik door de regen waarbij je zijn sic-pack goed kan zien. Zijn haar is helemaal doorweekt door de regen wat hem nog hotter maakt.

Ik pak hem vast bij zijn kraag van de blouse en trek hem naar me toe. Hij pakt mijn hoofd vast tussen zijn handen en ik voel twee zachte lippen op me eigen lippen.Zijn tong vraagt om toestemming die ik hem gelijk geef. Ik voel dat hij glimlacht tegen me lippen. Ik laat hem los, om op adem te komen. Hij pakt me hand en we lopen naar de auto.

We hebben geen een woord verwisselt en we stappen in. Hij start de auto en ik voel me steeds ongemakkelijker te voelen. Ik kijk naar hem zijn blik staat strak en gericht op de weg. Ik sla me ogen neer, het was maar een kus niks meer, niks meer.

Als de auto stopt kijk ik om me heen, dit is mijn huis niet. Het moment dat ik mijn mond open trek om er wat van te zeggen kapt hij me af. 'We overnachten in mijn huis' Beantwoord Jake me vraag, in me hoofd. 'Het is te gevaarlijk om je nu naar huis te brengen, kijk het bliksemt' ik kijk uit het raam en schud me hoofd. 'Nee, breng me naar huis.' Me ouders zouden het echt niet goed vinden dat ik bij een jongen overnacht. 

'Doe niet zo moeilijk Tes. Het is echt niet dat ik je ga verkrachten. Het is 1 nichtje bij mij slapen om dat het focking hard bliksemt en regent.'

ik kijk naar buiten het is inderdaad slecht weer dus ik knik "Ja". Hij stapt uit zijn auto, wat ik ook doe en gaan naar zijn huis. Hij steekt zijn sleutels in de sleutelgat en de deur gaat open. Hij gaat naar binnen en doet zijn schoenen uit, ik volg zijn voorbeeld en doe het ook. Het huis is donker er brand geen 1 lamp. Jake gaat de trap op en ik ook. Sjees wat een groot huis.

'Ik heb geen pyjama' piep ik. Als we zijn kamer binnenlopen. 'hier heb je een t-shirt van me' Jake gooit zijn t-shirt naar me. Nu nog alleen de badkamer vinden.

'De deur rechts is de badkamer' zegt hij bot. Ik knik en doe de deur van de badkamer open.Ik lieg niet maar volgens mij kan hij gedachten lezen. Ik doe de slot erop en doe me kleren uit. Ik mis de jake van paar uren ervoor, die lachte en rende als een schattige kind. Ga ik die kant nog ooit terug zien?

Ik doe de T-shirt van jake aan en hij valt net boven me knieën. Ik kijk ik de spiegel en doe me haar in en staart. ik knik naar mezelf in de spiegel en loop weer terug naar de kamer waar Jake was. Als ik daar voor de deur sta zie ik dat Jake van kleding aan het wisselen is. Hij trekt zijn t-shirt uit en fuck man hij heeft een sixpack.

 Dus daar sta ik dan. Als een gluurder. Leuk dit.

We nemen een kijkje in de volgende hoofdstuk..

Volgende ochtend...
"Wil je de mijne zijn?"
"..."

Vergeet niet te vote, en te comment. Als jullie veranderingen willen in de boek kan je dat altijd zeggen😀

Goodgirls loves badboysWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu