שמתי לב שבזמן האחרון יש ירידה של כוכבים אז אני ממש אשמח שתעשו זה רק שניה וזה גם לא עולה כסף ויותר חשוב אני יהיה שמחההה וככה לכם הפרקים יצאו ביותר מהירות
*לאונרדו*
״את בטוחה לגבי זה״ שאלתי את קנדל בחדרה שהייתה נראת לחוצה. ״כן,כן אני בטוחה״ אמרה ונשקה לשפתי ״הם צריכים להכיר אותך בסופו של דבר״ הוסיפה.
ירדנו במדרגות לארוחת הערב שאחיה הוריה וג׳מייס היו שם. אביה רתח מעצבים בכל פעם שראה אותי עם הבת שלו במיוחד אחרי החטיפה של קנדל.
״אוקיי אז כולם לאונרדו, לאונרדו זה כול-״ קנדל נקטעה על ידי אבא שלה ״כן אנחנו יודעים״ אמר וסימן אם ראשו לשבת. ״אבא הבטחת״ קנדל אמרה בקול טיפה יותר חלש.
״אז לאונרדו מה הכוונת שלך לאחותי״ לוק אני חושב שאל בקול מאיים, פשוט בדיחת ילדים מה שהולך כאן. ״אני אוהב אותה״ אמרתי בביטחון וקנדל נשקה לשפתי. נשיקה קצרה, בעיקר כי אביה הסתכל במבט אליי במבט של רצח.
״אני לא קונה את הבולשיט הזה״ אמר נירקו אם אני לא טועה
וחבט את ידו בשולחן. ״אבא״ קנדל אמרה בקול מזהיר והוא הניד בראשו ללא.״מה אתה רוצה? להכות אותה? לשחק בה? אה אולי שתיהיה הזונה של-״ ״שלא תעז לדבר עליה ככה״ קטעתי אותו בקול קר ומפחיד, אני נשבע שאם הייתי יכול האיש הזה היה מת מזמן.
״אבא דיי!״ קנדל צעקה בעצבים והוא צחק ״את לא רואה מה הוא עושה לך?! את כמעט מתת בגללו״ הוא אמר והרגשתי שאני לא יכול לשלוט בעצמי יותר.
״הבת שלך במשך כמעט שנתיים נאנסה וחטפה מכות מהאקס שלה ולא עשית אם זה פאקינג כלום״ צעקתי עליו ״אתה לא תלמד אותי מה לעשות עם הבת שלי״ הוא צעק בחזרה.
״אתה פשוט בן זונה אנוכי שלא אכפת לו רגע מהבת שלו״ אמרתי לו וכולם השתתקו ״לאונרדו!״ קנדל אמרה אם דמעות בעיניים.
פאק כמה אני שונא לראות אותה ככה.
״אתה לא פחות גרוע מימני״ והוסיף ״עכשיו תעוף מהבית שלי״ ״אבא!״ קנדל קראה בעצבים.
״הבת שלך באה איתי״ אמרתי והחזקתי את ידה של קנדל מתחת לשולחן. ״לאונרדו-״ ״על גופתי המתה״ אמר ונעמד מהעצבים. ״אבא!״ קנדל נעמדה גם וכך אני.
״אוי אמן שזה היה המצב״ אמרתי בביטחון ״לאונרדו!״ קנדל אמרה בתור אזהרה. ״אתה לא תתקרב יותר לבת שלי אני ברור?!״ צעק והתחיל להתקרב אלינו.
״אז בוא אני אגיד לך משהו, לא רק שאני אתקרב לקנדל אני גם הולך להתחתן איתה״ אמרתי וכולם השתתקו באותו הרגע.
קנדל פערה את עינה ולא אמרה מילה אחת.״חתיכת בן זונה״ אביה אמר והכניס אגרוף לבטני. תוך שניה הכנסתי לו כמה אגרופים,ואז התחלנו ללכת מכות.
*קנדל*
אבא שלי. וחבר שלי. הולכים מכות.
קפאתי מההלם של המכות,ובעיקר ממה שלאונרדו אמר. הוא רוצה להתחתן איתי? לא.לא.לא אין מצב שזה אמיתי.
או שכן.
״קנדל״ הצעקה של אימי העירה אותי למצב שבו אנחנו נמצאים. ג׳מייס ולוק מנסים להפריד את לאונרדו ואבא שרבים מכות, שניהם מדממים לאונרדו טיפה פחות אבל עדיין.
ג׳מייס הצליח להעיף את לאונרדו מאבא ועכשיו שניהם עומדים ומנסים להשתחרר מהאחיזה של לוק וג׳מייס. בלי לשים לב נכנסתי באמצע ולקחתי את ידו של לאונרדו לחדר שלי.
אוי אלוהים אני לא רוצה את השיחה הזאת.
_________
היוששש מתוקיםםם💋
אוקיי אז פרק קצת מסובך אני יודעת אבל לא אכפת לי✨
ראיתי כמה סרטונים בטיקטוק על הסיפור ואני רוצה לומר תודה רבהה זה שימח אותי ברמותת💕
ולמי שלא הבין זה פרק שמחולק לשניים🦦
אז נתראה בפרק הבאאאא💐
YOU ARE READING
you love me {1}
Romanceמשפחתו שולטת בכול נו יורק לא מפגין טיפה של פחד אבל הוא הפחד של רובם. רק תלמיד תיכון וכבר גורם לפחד, לאונרד אוילר השם שהרעיד את האדמה. ואז יש אותי :) קנדל לוניאו אבל המשפחה שלי קוראת לי קן, כן רק המשפחה בבית ספר הקודם שלי עברתי התעללות פיזית ונפשית...