𝙱𝚘𝚗𝚐𝚌𝚑𝚎𝚘𝚗-𝙳𝚘𝚗𝚐

339 3 2
                                    

(𝙱𝚊𝚜𝚒𝚌𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚎𝚗𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚊 𝚟𝚒𝚕𝚕𝚊𝚐𝚎𝚛 𝚠𝚑𝚘 𝚛𝚊𝚗 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝙷𝚘𝚖𝚞𝚛𝚊)
𝙸𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚊𝚝 𝚊𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍 𝟷𝟷:𝟸𝟶 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚗𝚒𝚐𝚑𝚝. 𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚍𝚛𝚊𝚐𝚐𝚒𝚗𝚐 𝚖𝚢𝚜𝚎𝚕𝚏 𝚑𝚘𝚖𝚎 𝚎𝚡𝚑𝚊𝚞𝚜𝚝𝚎𝚍 𝚊𝚏𝚝𝚎𝚛 𝚊 𝚝𝚒𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚗𝚒𝚐𝚑𝚝-𝚜𝚝𝚞𝚍𝚢 𝚜𝚎𝚜𝚜𝚒𝚘𝚗𝚜 𝚊𝚝 𝚜𝚌𝚑𝚘𝚘𝚕. 𝙱𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚗𝚘 𝚘𝚗𝚎 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚝𝚛𝚎𝚎𝚝 𝚠𝚑𝚒𝚌𝚑 𝙸 𝚝𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚙𝚛𝚎𝚝𝚝𝚢 𝚜𝚝𝚛𝚊𝚗𝚐𝚎. 𝙸 𝚞𝚜𝚞𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚜𝚎𝚎 𝚊 𝚕𝚘𝚝 𝚘𝚏 𝚙𝚎𝚘𝚙𝚕𝚎 𝚎𝚟𝚎𝚗 𝚊𝚝 𝚗𝚒𝚐𝚑𝚝. 𝚂𝚒𝚗𝚌𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚟𝚒𝚕𝚕𝚊𝚐𝚎 𝙸 𝚕𝚒𝚟𝚎 𝚒𝚗 𝚒𝚜 𝚙𝚛𝚎𝚝𝚝𝚢 𝚋𝚒𝚐.

𝙰𝚗𝚢𝚠𝚊𝚢𝚜, 𝚏𝚎𝚎𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚜𝚌𝚊𝚛𝚎𝚍 𝙸 𝚔𝚎𝚙𝚝 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚍𝚘𝚠𝚗 𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚐𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚠𝚑𝚒𝚕𝚎 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚘𝚖𝚎. 𝚂𝚞𝚍𝚍𝚎𝚗𝚕𝚢 𝚊 𝚜𝚑𝚊𝚍𝚘𝚠 𝚜𝚝𝚛𝚎𝚝𝚌𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘𝚠𝚊𝚛𝚍𝚜 𝚖𝚎 𝚌𝚊𝚞𝚐𝚑𝚝 𝚖𝚢 𝚎𝚢𝚎.. 𝙰𝚕𝚝𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚠𝚊𝚜𝚗'𝚝 𝚊𝚗𝚢𝚘𝚗𝚎 𝚊𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚖𝚎. 𝙸 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚞𝚙 𝚝𝚘 𝚜𝚎𝚎 𝚠𝚑𝚘 𝚒𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚊𝚠 𝚊 𝚖𝚊𝚗 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚗 𝚏𝚛𝚘𝚗𝚝 𝚘𝚏 𝚖𝚎. 𝙱𝚞𝚝 𝚑𝚎 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚊 𝚕𝚒𝚝𝚝𝚕𝚎 𝚜𝚝𝚛𝚊𝚗𝚐𝚎.

𝙸 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚜𝚊𝚢 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚑𝚎 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚌𝚛𝚒𝚙𝚙𝚕𝚎𝚍 𝚋𝚎𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝚑𝚒𝚜 𝚕𝚒𝚖𝚋𝚜 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚝𝚠𝚒𝚜𝚝𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚊𝚍 𝚊 𝚋𝚒𝚐 𝚌𝚛𝚒𝚖𝚜𝚘𝚗 𝚜𝚝𝚊𝚒𝚗 𝚘𝚗 𝚑𝚒𝚜 𝚊𝚋𝚍𝚘𝚖𝚎𝚗. 𝙷𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚕𝚒𝚖𝚙𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚝𝚛𝚞𝚐𝚐𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚠𝚊𝚕𝚔 𝚒𝚗 𝚏𝚛𝚘𝚗𝚝 𝚘𝚏 𝚖𝚎. 𝚂𝚒𝚗𝚌𝚎 𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚟𝚎𝚛𝚢 𝚜𝚕𝚘𝚠 𝙸 𝚜𝚘𝚘𝚗 𝚌𝚊𝚞𝚐𝚑𝚝 𝚞𝚙 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚑𝚒𝚖. 𝚄𝚙 𝚌𝚕𝚘𝚜𝚎, 𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚊𝚋𝚕𝚎 𝚝𝚘 𝚜𝚎𝚎 𝚑𝚒𝚖 𝚋𝚎𝚝𝚝𝚎𝚛.. 𝙷𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚠𝚎𝚊𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚊 𝚍𝚒𝚛𝚝𝚢 𝚠𝚑𝚒𝚝𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚛𝚎𝚍 𝚔𝚒𝚖𝚘𝚗𝚘.

𝚆𝚘𝚛𝚜𝚎, 𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚊 𝚖𝚎𝚜𝚜. 𝚃𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚑𝚒𝚜 𝚏𝚕𝚊𝚖𝚎 𝚌𝚘𝚕𝚘𝚛𝚎𝚍 𝚑𝚊𝚒𝚛 𝚠𝚊𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚘𝚗𝚕𝚢 𝚍𝚒𝚜𝚝𝚒𝚗𝚐𝚞𝚒𝚜𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚏𝚎𝚊𝚝𝚞𝚛𝚎 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚛𝚎𝚖𝚊𝚒𝚗𝚎𝚍 𝚌𝚕𝚎𝚊𝚗. 𝙸𝚝 𝚜𝚎𝚎𝚖𝚎𝚍 𝚜𝚘 𝚠𝚎𝚒𝚛𝚍 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝙸 𝚜𝚝𝚘𝚙𝚙𝚎𝚍 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚒𝚗𝚐. 𝙸 𝚏𝚎𝚕𝚝 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝙸 𝚜𝚑𝚘𝚞𝚕𝚍𝚗'𝚝 𝚐𝚎𝚝 𝚊𝚗𝚢 𝚌𝚕𝚘𝚜𝚎𝚛 𝚝𝚘 𝚑𝚒𝚖 𝚋𝚞𝚝 𝙸 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚐𝚞𝚝𝚜 𝚝𝚘 𝚙𝚊𝚜𝚜 𝚑𝚒𝚖 𝚋𝚢.

𝙷𝚎 𝚜𝚞𝚍𝚍𝚎𝚗𝚕𝚢 𝚜𝚗𝚊𝚙𝚙𝚎𝚍 𝚑𝚒𝚜 𝚐𝚊𝚣𝚎 𝚝𝚘 𝚖𝚎. 𝙷𝚒𝚜 𝚏𝚊𝚌𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚋𝚕𝚘𝚘𝚍𝚢 𝚑𝚒𝚜 𝚎𝚢𝚎𝚜 𝚠𝚒𝚍𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚋𝚕𝚘𝚘𝚍𝚜𝚑𝚘𝚝. 𝚆𝚒𝚝𝚑 𝚊 𝚜𝚖𝚒𝚕𝚎 𝚘𝚗 𝚑𝚒𝚜 𝚏𝚊𝚌𝚎..

𝙸 𝚏𝚛𝚘𝚣𝚎 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎.. 𝙽𝚘𝚝 𝚋𝚎𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚋𝚕𝚎 𝚝𝚘 𝚖𝚘𝚟𝚎 𝚊𝚝 𝚊𝚕𝚕. "աɦɛʀɛ ï§ ᴍʏ 𝐛𝐞𝐬𝐭 ʄʀɨɛռɖ?.. " 𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚊𝚜 𝚑𝚒𝚜 𝚖𝚘𝚞𝚝𝚑 𝚠𝚊𝚜 𝚋𝚕𝚘𝚘𝚍𝚢 𝚊𝚜 𝚠𝚎𝚕𝚕.

𝙼𝚢 𝚝𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑𝚝𝚜 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚛𝚊𝚌𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚑𝚒𝚜 𝚚𝚞𝚎𝚜𝚝𝚒𝚘𝚗. 𝙾𝚑 𝚖𝚢 𝚐𝚘𝚍, 𝙸 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚎𝚟𝚎𝚗 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝙸 𝚍𝚒𝚍 𝚝𝚑𝚊𝚝. 𝙸𝚝 𝚐𝚊𝚟𝚎 𝚖𝚎 𝚌𝚑𝚒𝚕𝚕𝚜 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚖𝚘𝚖𝚎𝚗𝚝. 𝙸 𝚊𝚗𝚜𝚠𝚎𝚛𝚎𝚍 𝚙𝚘𝚒𝚗𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚜 𝚏𝚊𝚛 𝚊𝚜 𝙸 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍. 𝙷𝚒𝚜 𝚎𝚢𝚎𝚜 𝚏𝚘𝚕𝚕𝚘𝚠𝚎𝚍 𝚠𝚑𝚎𝚛𝚎 𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚙𝚘𝚒𝚗𝚝𝚒𝚗𝚐. 𝙸 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚠𝚊𝚗𝚝𝚎𝚍 𝚑𝚒𝚖 𝚝𝚘 𝚐𝚎𝚝 𝚊𝚠𝚊𝚢 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚖𝚎.. 𝚃𝚑𝚎𝚗 𝚑𝚎 𝚕𝚒𝚖𝚙𝚎𝚍 𝚝𝚘𝚠𝚊𝚛𝚍𝚜 𝚠𝚑𝚎𝚛𝚎 𝙸 𝚑𝚊𝚍 𝚙𝚘𝚒𝚗𝚝𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚊𝚗𝚍 𝙸 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍𝚗'𝚝 𝚜𝚎𝚎 𝚑𝚒𝚖 𝚊𝚗𝚢𝚖𝚘𝚛𝚎.

𝙵𝚎𝚊𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝙸 𝚖𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚛𝚞𝚗 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚑𝚒𝚖 𝚊𝚐𝚊𝚒𝚗. 𝙸 𝚝𝚛𝚒𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚝𝚞𝚛𝚗 𝚊𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚕𝚎𝚊𝚟𝚎 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚙𝚕𝚊𝚌𝚎. 𝙸 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚗𝚘𝚝 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚔 𝚘𝚏 𝚊𝚗𝚢𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚋𝚞𝚝 𝚝𝚘 𝚐𝚎𝚝 𝚠𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚋𝚎 𝚙𝚎𝚘𝚙𝚕𝚎 𝚊𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍.

𝙰𝚝 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚖𝚘𝚖𝚎𝚗𝚝...

"HE'S NOT HERE" 𝙸 𝚑𝚎𝚊𝚛𝚍 𝚑𝚒𝚖 𝚜𝚌𝚛𝚎𝚊𝚖𝚒𝚗𝚐 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚏𝚊𝚛 𝚊𝚠𝚊𝚢. 𝙱𝚎𝚏𝚘𝚛𝚎 𝚑𝚎𝚊𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚒𝚖 𝚜𝚌𝚛𝚎𝚎𝚌𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚗𝚍 𝚌𝚘𝚖𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘𝚠𝚊𝚛𝚍𝚜 𝚖𝚎.

𝚃𝚑𝚎𝚗 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚠𝚊𝚜 𝚊 𝚋𝚕𝚞𝚛. 𝙸 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚛𝚎𝚖𝚎𝚖𝚋𝚎𝚛 𝚊𝚗𝚢𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝚘𝚗. 𝙸 𝚑𝚎𝚊𝚛𝚍 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚖𝚢 𝚗𝚎𝚒𝚐𝚑𝚋𝚘𝚛 𝚏𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚖𝚎 𝚙𝚊𝚜𝚜𝚎𝚍 𝚘𝚞𝚝 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚐𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚘𝚘𝚔 𝚖𝚎 𝚑𝚘𝚖𝚎.

Putting Out The Flames (Rengoku x Tanjiro)Where stories live. Discover now