PART 12

2.2K 228 9
                                    

SKOOL LUV AFFAIR

[ All POV ]

Chorong terkesima hingga terduduk . Melihat rupa paras yang sama membuat dia berasa kalah kepada Eunmi . Malahan Eunmi lebih ramah dan baik hati . Tidak seperti dia yg kasar .

" Mianhei Eunmi yah , saya terpaksa dedahkan kebenaran tentang kita semua " kata Naeun didalam hati .

[ Dorm BTS ]

[BTS POV ]

"Jin Hyung ah ! Katil saya yang mana satu " Soal Jimin .

" Kau dah berapa tahun x balik dorm sampai lupa katil mana ? " soal Jin kehairanan .

" Alaa . Bagi tau jela Jin Hyung ! " Desak Jimin . * Ish , Banyak soal pula org tua ni * Bebel Jimin dalam hati.

" Tu yang hujung tu " Kata Jin dan berlalu pergi ke dapur .

" Nae Hyung !! " Kta Jimin dan terus berlari ke katil miliknya .

" Chakaman , Katil saya yang mana satu hyung ??" Soal Jungkook .

" Aishh , Ni lagi sekor dah berapa abad entah x balik dorm . Tu , Sebelah kanan Jimin " Kata Jin .

" Hrmmm , Ok hyung " Kata Jungkook dan merebahkan diri keatas katil . *Jungkook membagi jelingan maut kepada Jimin*

   Jimin seolah olah mengerti pandangan itu , dia terus keluar dari bilik itu .

[SKIP]

[ Dapur Dorm BTS ]

Ketika Jin hyung dan Suga sedang memasak , Loceng berbunyi menandakan kehadiran seseorg didepan pintu .

" Jungkook ah !! Tolong Bukak pintu , Mungkin Eunmi sudah tiba ! " Jerit Jin kepada Jungkook yang tekun bermain telfon di sofa .

"Nae~ " Balas Jungkook *malas*

" Eunmi yah ? Biar aq je lah bukak pintu ! " Jerit Jimin setelah 'ter'dengar nama eunmi disebut .

" Hish , biar aku jelah !!! " Tengking Jungkook dan menolak kasar lengan Jimin .

// Anggap je V,Jungkook,Jimin sebaya //

Jimin Menjelir lidah dan terus berlari ke pintu .

" Haish Kurang asam punya Jimin " Bebel Jungkook soranhg sorang *kejar jimin*

" Hrmm , lama x tengok Jimin dan Jungkook macam ini ..." Keluh Naeun .

Sebenarnya Chorong dan Naeun memang ada kat mana mana BTS ada . Jeles la katakann .

" Wae ? " Soal Chorong .

" Selepas pasal Eunmi itu , Mereka berdua bagai kucing ngan anjing . susah betul nak tenang kan diorg " Kata Naeun .

" Jinjja !? Waegurae ? " Soal Chorong .

" Tu .... " Kata Chorong . *Menunjuk kepada Eunmi*

BERSAMBUNG

Maaf la ye dah lama x update , sibuk sgttt . K jangan lupa Vote taw !

SKOOL LUV AFFAIR [COMPLETED]Where stories live. Discover now