Κεφάλαιο 24

21 3 0
                                    


Kate- Χρόνια πολλά κολλητουλα μου!
Jo- Ευχαριστώ!
Kate- Ωχχχ. Σήκω Jo δεν βρίσκω ρούχα για το σχολείο.
Jo- Πάρε και φορά ότι βρεις.
Kate- Βρήκα! Αντε σηκω να ντυθείς και εσύ.
Jo- Δεν θέλω να πάω σήμερα σχολείο. Δεν έχω όρεξη.
Kate- Είσαι σίγουρη?
Jo- Ναι. Πήγαινε εσύ.
Kate- Όπως θες. Τα λέμε!!
Jo- Γειαα!

Δεν ηθελα να πάω σήμερα σχολείο. Αφού έφυγε η Kate κοιμήθηκα ακόμα 2ωρες και μετά σηκώθηκα. Βαριόμουν απίστευτα οπότε είπα να μην κάνω το πάρτι σήμερα. Άλλωστε έχω ακόμα νευρα με τον Luke και μου χαλάει την διάθεση στα ίδια μου τα γενέθλια.

" Στο σχολειο "

Kate- Γειαα μωρό μου.
George- Γειαα!
Kate- Τι λέει luke?
Luke- Μία χαρά. Η Jo δεν ήρθε?
Kate- Δεν είχε όρεξη.
George- Δηλαδή δεν θα κάνει πάρτι σήμερα?
Kate- Μάλλον όχι. Και χωρίς να σε προσβάλω νομίζω πως εσύ είσαι ο λόγος Luke. Έχει νευριάσει πολύ μαζί σου.
Luke- Ναι και εγώ αυτό σκέφτηκα. Και έχει δίκαιο.

" Το απόγευμα "

Έβαλα να δω μια ταινία και μόλις τελείωσε. Δεν έχω φάει σχεδόν τίποτα πέρα απο πατατάκια. Ανοίγω το κινητό και στέλνω μήνυμα στην ομαδική που έχουμε όλοι μαζί.

" Στην ομαδική "

Jo- Παιδιά δεν έχω πολυ όρεξη σήμερα οπότε δεν θα κάνω πάρτι. Θα σας βγάλω άλλη μέρα. Συγνώμη.
George- Δεν πειράζει αλλά μας την χρωστάς.
Jo- Φυσικά.
Kate- Όπως θες. Πάντως δεν πειράζει.
Jo- Τα λέμε!
Kate- Τα λέμε.
George- Τα λέμε.

Κλείνω το κινητό και πηγαίνω στην κουζίνα. Βάζω ένα ποτήρι χυμό και ακούω το κουδούνι. Δεν έχω ιδέα ποιος είναι. Το μόνο που μου περνάει από το μυαλό είναι ότι μπορεί να είναι ο Jake. Ήρθε λογικά να μου πει χρόνια πολλά.
Ανοίγω την πόρτα......και με περιέργεια στα μάτια μου βλέπω μπροστά μου τον Luke να κρατάει μια τούρτα.

Luke- Χρόνια πολλά φραουλιτσα!

Θέλω να του κλεισω την πόρτα στα μούτρα αλλά ο εγωισμός μου και τα νεύρα μου έχουν εξαφανιστεί. Αισθάνομαι έναν ενθουσιασμό αλλά δεν το δείχνω.

Jo- Τι κάνεις εδώ? τον ρωτάω ψυχρά.
Luke- Ήρθα να σου κάνω έκπληξη για τα γενέθλια σου.
Να περάσω ή να την φαω μόνος μου?

Έχω μια μεγάλη αδυναμία στα γλυκά οπότε και να τον έδιωχνα την τούρτα θα την κρατούσα.

Jo- Μπες.
Luke- Ευχαριστώ.

Κλείνω την πόρτα και ο Luke αφήνει την τούρτα στο τραπέζι.

Luke- Κοιτα, ξέρω πως είσαι νευριασμενη μαζί μου και με το δίκιο σου αλλά δεν με άφησες να σου εξηγήσω. Για αυτό μιας που είπες ότι δεν θα κάνεις γενέθλια είπα να σου φτιάξω την διάθεση παρόλο που είμαι ο λόγος που είσαι έτσι.

Δεν ξέρω τι να απαντήσω. Δεν έχω νεύρα μαζί του πια. Ήταν ωραία η έκπληξη και σαν φίλος συμπεριφερθηκε σωστά.

Luke- Συγνώμη. Αλλά άφησε με τουλάχιστον να σου εξηγήσω σήμερα.

Χωρίς να μιλήσω κατευθύνομαι με δολοφονικό βλέμμα προς την τούρτα. Αρπάζω με την χούφτα μου ένα μεγάλο κομμάτι και την πασαλυβω στην μούρη του.
Αρχίζω και γελαω.

Jo- Σε συγχωρώ.
Luke- Εγώ όμως όχι!

Χωρίς να το καταλαβα παίρνει και αυτός την τούρτα και μου την ρίχνει στην μούρη. Μετά από αυτό νομίζω πως καταλάβατε τι εγινε.
Παίζαμε μιση ώρα τουρτοπολεμο και γελούσαμε. Όταν κουραστηκαμε κάτσαμε στον καναπέ με τις τούρτες παντού και μου εξήγησε τα πάντα.
Ίσως έπρεπε να τον αφήσω πιο νωρις να μου εξηγήσει άλλα τα βρήκαμε.

Luke- Τα έχεις ακόμα με τον.....αδελφό μου?
Jo- Τώρα πια μου φαίνεται περίεργο αλλά.....ναι τα βρήκαμε.
Luke- Ωραια!

Φάγαμε τούρτα, πλυθηκαμε, γελάσαμε, μιλήσαμε και είδαμε μια αγαπημένη μου ταινία επειδή ήταν η μέρα γενεθλίων μου!

Ευχαριστώ που διαβάσατε και αυτό το κεφάλαιο. Τα λέμε στο επόμενο.

Φιλιααα❤

You are my destinyWhere stories live. Discover now