Yine annemle kardesimin sabah kavgalarinin sesiyle uyandim. Annem herzamanki gibi kardesimi okula goturmek icin uyandiriyodu. Babamin ise gitme saati oldugu icin kardesimi ilk basta okula birakip benle annemide dukkana birakip oyle ise gidiyo. Ustume dar kotumu giydim ustume genis siyah bi bluz saclarim zaten uyurkenki daginikligiyla duruyo cantamida alip asagiya indim. Arabada annemle kardesimi bekledim.
Yeni arabamiz eski arabamiza gore genis oldugu icin icinde iyice ferahliyorum. Bugunlerde icimde cok buyuk bi sıkıntı var. Artik hicbir seyden zevk almaz oldum. Mesela ben mesajlasmayi cok seven biriyim artik onu bile yapmiyorum. Mesaj atanlara cevap bile vermiyorum. Ben neden boyle oldum diye dusunurken annemlerde binanin kapisinda gorundu. Onlar gelip arabaya yerlestiginde artik haraket etmeye hazirdik. Birinci duragimiz olan kardesimin okulunun onune geldik . kardesimin okulu cok siradan ve bos ve egitimi yetersiz bi okul fakat baska sansimiz yok onu baska okula gonderemeyiz. Kardesim arabadan indi ve okuluna dogru yurumeye basladi bizde o sirada yola koyulduk arabadaki guzel sarkiya dalmisken arabanin hafif sarsintisiyla geldigimizi anladim.
Hemen cantamida alip arabadan indim her sabahki gibi bir kac dukkan ilerimizdeki internet cafedeki cocuk kapinin onunde bizi gorunce bizi izlemeye baslamisti. Annem gelip kapiyi acti ve iceri girdik. Ben herzamanki gibi arka tarafa gidip kendimi cekyatin ustune attim ve hayallerimle yine basbasa kaldim...
Arkadaslar ilk defa yaziyorum cok cok yeniyim hatalarm varsa duzeltin simdiden cok tesekkurler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seninle Birlikte..<3
ChickLitmerhabaa arkadaslar cogunlukla bos oturdugum icin bolumler cok seri gelir diye dusunuyorum hikayenin basrolunde Serenay var insallah begenirsiniz.