M

1K 38 13
                                    

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınnn.

Güldüğü zaman o kadar güzel gözüküyordu ki... Dayanamdim ve gülüşünü öptüm o ise gülümsedi ve dudaklarıma yapıştı...

Jennie

Lisa sertçe dudaklarımı öptü ve kalçalarımı sıktı. Ben ise inledim ve dudağını ısırdım. O da inledi ve beni kendine sürtmeye başladı. Gülümsedim ve ona sürtünmeye başladım. O da gülümsedi ve kollarını belime sardı.

Ben de kollarımı boynuna sardım ve onu daha çok kendime çektim. Sıkıca sarıldım ve dudaklarını büyük bir zevkle emmeye başladım. Dudaklarını çok seviyordum. Mükemmeldi.

Lisa beni kucağına aldı ve üst kata çıkmaya başladı. Odanın kapısına geldiğinde dudaklarımızi ayırdı ve kapıyı açıp beni yatağa bıraktı. Bende hemen soyunmaya başladım. Lisa da soyundu ve tekrar dudaklarıma yapıştı. Keskinle dudaklarıma takıntılı.

Lisa dudaklarımdan boynuma indi ve izlerini bırakmaya başladı. Ben de gülümsedim ve ona daha fazla alan açtım. Ellerimi saçlarına daldırdım ve okşamaya başladım. O da gülümsedi ve boynumu sertçe ısırdı. Ben ise inledim ve gözlerimi kapattım. O da gülümsedi ve sütyenimi çıkarip fırlattı. göğüslerime parlayan gözler ile baktı öpücük kondurmaya başladı. Sağ göğüsümü ağzına aldı ve emmeye başladı. Ben ise inledim ve gözlerimi sıkıca kapattım. O ise ağzını göğüslerimden ayırdı ve konuştu.

"Gözlerin açık olacak! " dedi sert bir şekilde. Ben ise gözlerimi açtım ve ona baktım. O ise tekrar göğüslerimle ilgilenmeye başladı. Minik ısırıklar bırakarak emmeye başladı. Ah Tanrım delireceğim.. Sağ göğüsümle ağzı ile ilgileniyordu.. sol göğüsum ile ise eli ile.. Göğüs ucumu parmakları arasına alıp sıkıştırıyordu ve bu beni delirtiyordu... Göğüsümu ısırdığında yüksek sesle inlemiştim

"Ahh y-yavaş" dedim ve  saçlarını çekiştirmeye başladım. O da gülümsedi ve sol göğüsümü emmeye başladı.. Şimdi aynı işkenceyi tekrar yaşayacaktim..

Lisa göğüslerim ile işini bitirdi ve aşağıya inmeye başladı. Karnıma öpücükler kondurmaya başladı. Iç çamaşırıma geldiğinde sırıttı ve bana baktı.

"Benim için ne kadar da ıslanmışsin bebeğim" dedi ve iç çamaşırımdan belli olan ıslaklığa bakıp sırıttı. Iç çamaşırımi çıkardı ve bana bakıp konuştu..

"Bacakların üzeride dur ve aynaya bak " dedi ve kendi iç çamaşırıni çıkardı. Ben ise yutkundum ve dediğini yaptım. Arkamı dönüp dizlerim üzerinde durdum. Aynaya baktığımda Lisanin sırıtarak ayandan beni izlediğini gördüm. Dudaklarını yaladı ve konuştu.

"Şimdi zevk alan suratını izlemeye başla Kim." Dedi ve sırıttı. Ben ise ne olduğunu anlamadan Lisanin içime girmesi ile yüksek sesle inlemiştim. Gözlerimi sımsıkı kapattım ve içindeki varlığına alışmaya çalıştım..

"Insan biraz yavaş olur be ayı!" diyerek bağırdım. O ise güldü ve konuştu.

"O gözler açık olacak Kim." Dedi sert bir şekilde. Ben ise olumlu anlamda kafamı salladım ve aynadaki halimize baktım. Lisa sertçe içimden çıktı ve tekrar girdi. Canım acıdığı için inlemiştim. Başımı eğdim ve nefes almaya çalıştım. Lisa sertçe içime girip çıkmaya başlayınca yüksek sesle inlemeye başlamıştım. Ah canım yanıyordu.. Lisanınki ise git gide içimde büyüyordu bu da daha çok canımı yakıyordu. Lisa aynadan acı çeken suratıma ve dolan gözlerime bakip omzumu öpüp konuştu.

"Geçecek" dedi ve yavaşlamaya başladı. Ben ise olumlu anlamda kafamı salladım ve aynadaki acı çeken suratıma baktım. Lisa her içime girdiğinde ağzım aralanıyor ve vücudum sallanıyordu. Yavaş yavaş bu acı zevke dönüşmeye başlamıştı.. ve bu çok güzeldi.

Lisa yine sert bir şekilde içime girdi ve aynaya baktı. Bende onun dağılış saçlarını ve zevk alan yüzünü izliyordum.. Tabi benim de ondan farkım yoktu.. içime her girdiğinde yüksek sesle inliyordum. Ağzım aralanıyor ve gözlerim kayıyordu..

"L-Lisa d-daha hızlı" dedim ve gözlerimden akan yaşlar yatağa dökülmeye başladı. Lisa içimdeki hızını artırmaya başladı. Hızlı bir şekilde içime girip çıkıyordu ve bu tüm vücudumun sallanmasına sebep oluyordu.. Siktir ellerim üzeride bile zor duruyorum..

"Ah-h" dedim ve ağlamaya başladım. Aldığım zevk çok fazlaydı bu yüzden ağlıyordum. Lisa ise sırıttı ve içimden çıktı sonra hemen çok sert bir şekilde içime girdi.. Ben ise ağlayarak inlemeye başladım. Lisa ise hızlı bir şekilde gel git yapmaya başladı. Ben de ağlayarak konuşmaya çalıştım.

"G-geliyorum..Ahh" dedim ve aynadaki yüzüme baktım. Tamamen dağılıştim. Saçlarım alnıma yapışmışti... Lisaya baktığımda onun da benden farksız olmadığını gördüm..

Vücudum titremeye başlayınca geleceğimi anladım.. Lisanın da yüz ifadesinden geleceğini anlamıştım.

"Ah Jennie o kızlığın penisimi nasıl da sarıyor zor haraker ediyorum ve..B-Bu beni delirtiyor" dedi ve haraketlerini daha da hızlandırdı.. Ben ise gülümsedim ve içimdeki penisinin neredeyse hiç haraket etmemesini sağladım. Lisa ise dişlerini sıktı ve son kez sertçe içime girdi ve boşadı ardından da ben şiddetli bir şekilde boşalmıştım. Kendimi yatağa bıraktım ve soluklanmaya çalıştım. Lisa ise bana baktı ve güldü.

"Hadi ama Kim daha işimiz bitmedi. Ne kadarda çabuk yoruldun " dedi ve güldü. Ben de ona baktım ve konuştum.

"Burda sikilen taraf benim Monabal bu çok normal" dedim ve göz devirdim.....

Bölüme başlık bulamadım ya takmayınnn

Ne zamandır smut bölum gelmiyor be KAKSJJEHEEB. Neyse iyi okumalarr.

"Ruthless" Beauty Jenlisa (G!P)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin