18. Bölüm

1.7K 73 13
                                    

18. BÖLÜM
Her zaman gerçekler eninde sonunda ortaya çıkar.

Sabah olmuştu. Ama ben hala Burcu için endişeleniyorumdum. Onu haklı çıkarmam gerek. Onun masum olduğunu herkesin anlaması gerek!

Okukda Burcuyla birlikte kantinde bir masada oturmuştuk. Burcu yine surat aşmıştı.

" Meram etme her şey düzelecek" dedim gülümseyerek.

" Öyle söylüyoruz ama nasıl? Hiç kimse inanmıyor bana" dedi yine surat asarak.

" Endişelenme elimden geleni yapıcam senin için.  " Dedim.

Kantinin kapısında duran Yağız'a baktım. Elimi sallıyarak buraya gelmesini söyledim. Yağız hemen Burcunun yanına oturdu ve ona sarıldı.

" Özür dilerim sevgilim. Olanlardan daha yeni haberim oldu. " Dedi Yağız.

Yanımızdaki masada bir grup kız oturuyordu. Buraya bakıp bir şey fısıldaşıyorlardı.

" Noldu bir sorun mu var?" Dedim kızlara bakarak.

" Yok bir şey" dedi aralarından bir kız.

Sonra yine fısıldaşmaya devam ettiler. " Bir de ne oldu diye soruyor" dedi aralarından bir kız sessizce.

" Şu Burcu da az değil ha. Mert'e iftira atacak kadar düşünceğini hiç beklemezdim" dedi diğer kız.

" Orospu işte ne bekliyorsun ki?" Dedi bir kız.

Ehh bu kadar sabrettim yeter. Elimi masaya vurarak ayağa kalktım ve dedim:

" Kızım elimde kalıcaksınız ha şimdi."

" Ne var be? " Dedi aralarından biri.

" Birde ne var diye soruyor musun? Utanmıyor musunuz siz kızın arkasından terbiyesizce konuşmaya?" Dedim.

" Onu insanlara iftira atmadan önce düşüncekti." Dedi bir kız.

" Yanındaki orospuya söyle buradan defolup gitsin!" Dedi başka bir kız.

" Düzgün konuşun! Siz taciz edilen bir kadına hatta hemcinsi'nize bile aptalca şeyler şeyler söyleyecek kadar aptalsınız. Karşınızda tazice uğrayan bir kız duruyor. Ama siz onu savunacağınıza gidip tacizci birini savunuyorsunuz. Peki neden? Sırf o popüler olduğu için mi? İşte siz bu kadar alçak birisiniz." Dedim.

" Siz insanları sadece dış görünüşü için seversiniz. Lütfen sadece bu sefer, sadece bu sefer doğru olanı, haklı olanı seçin. Gidip tacizci bir pisliği seçmeyin. Vicdanınız olsun. Eğer hala içinizde azıcık bile olsa vicdan kaldıysa haklı olani seçersiniz " dedim.

" Benden bu kadar, gerisi size ve sizin vicdanınıza kalmış " dedim hepsinin yüzüne tek tek bakarak.

Hepsi başını eğmişti. Sanırım pişmanlardı. Burcu'yu suçladıkları için.

Burcuya baktığımda gözleri yine dolmuştu. Onu da anlamak lazımdı yaşadıkları kolay şeyler değildi.

" Ben Burcu'yu haklı buluyorum" dedi elini kaldırarak birisi.

" Bende" dedi onun yanında durmuş bir çocuk.

" Bende"

" Bende"

Yavaş yavaş herkes Burcu'yu savunmaya başladı. Burcu gözleri dolu bir şekilde gülümsüyordu.

Mutluydu o. Her şeye rağmen yine gülüyordu. Bu yüzden bende mutluydum.

" Delirdiniz mi siz? Haklı olan benim" dedi Mert.

" O zaman haklı olan sensen gel kamera kayıtlarına bakalım. " Dedi Yağız.

Oha lan bu benim aklıma nasıl gelmemişti?

Mert yuktundu. " Tamam gel bakalım" dedi kekeleyerek.

Kamera odasına gelmiştik. Kameralara bakan amcadan zorda olsa kameralara bakmak için izin almıştık.

Kameralara baktık ve gerçektende Burcu haklıydı.

" Unutma Mert. Her zaman gerçekler eninde sonunda ortaya çıkar. " Dedim sırıtarak.

" Şimdi nereye kaçacaksın Mert bey?" Dedi Yağız.

Burada büyük bir kavga çıkıcak şimdiden söylüyorum.

Bölüm nasıldııı?

Oy ve yorum atmayı unutmayın!

152 GÜN || YARI TEXTİNG ||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin