K͜͡T͜͡a͜͡k͜͡i͜͡
𝕻𝖔𝖛: začiatok Koga, Taki
𝕾𝖎𝖉𝖊 𝖈𝖍𝖆𝖗𝖆𝖈𝖙𝖊𝖗𝖘: Jo
𝕿𝖆𝖌𝖘: first love, softness, hugs, comforting, empathy
𝕹𝖔𝖙𝖊:
-vlkolaci, loup-garou, sa snažia vyhýbať bitkám s ľuďmi, pretože sú na nich príliš silní, aj preto bývajú nekonfliktní, ak člen svorky nie je v nebezpečí
-K je lykantrop, koluje v ňom nejaká tá prastará krv (od "vlčieho boha", ktorého krv dostala v DM i Sooha - princezná Selene -, aby neumrela).°«•☽︎♥︎☾︎•»°.
.°«•☽︎♥︎☾︎•»°.
Od vykachličkovaných stien umyvárne sa nahlas ozýval zvuk vody, vytekajúcej zo zapchatých umývadiel. Koga sa naposledy nechal skopnúť na utopenú podlahu. K osobám, ktoré po ňom hádzali nielen nadávky, ale aj jeho osobné veci, už nenazrel ani kútikom oka. Jeho pohľad bol chladný, zmierený... ako keby tá jediná iskra, ktorá mu v ňom ostávala, ľútostivo súhlasila so všetkými tými údermi, čo mu skupinka spolužiakov uštedrila.
Z vrstvy vody sa nepozviechal ani vtedy, keď páry nôh čvachtavo vybehli z umyvárne, zanechávajúc za sebou iba odozvy ďalších posmešných slov. Niežeby na to vskutku nemal silu... ak by chcel, zodvihol by sa bez najmenšieho problému.
V očiach sa mu zalesklo. S ich prevrátením vypľul krv, ktorá zaliala jeho ústa, a prstom rozčeril červeno zafarbenú hladinu pred ním. Započúval sa do pramienkov vody, stále stekajúcich z umývadiel na podlahu a prehltol železnatú pachuť.
Prsty sa mu chveli energiou, ale ovládal ju. Nemohol si dovoliť ju popustiť z oprát, ktorými sa stala šnúrka na jeho krku. Visel na nej tesák, ktorý stisol s pomyslením na jeho novú rodinu... pomerne novú.
Keď sa miestnosťou rozoznelo čvachtanie dvoch párov unáhlených krokov a zrýchleného dychu, posadil sa. Zrovna vy dvaja...
Pohľad mu skrehol, len čo skĺzol z prekvapeného Jo na nízkeho chlapca, stojaceho na krok za ním.
Zdalo sa, že Takiho výraz skrýval viac bolesti, než v skutočnosti bolo v Kogových ranách. Povzdychol si, ako ho pichlo pri srdci. Posledné, čo chcel, bolo vidieť Takiho smutné oči, v ktorých sa prebúdzalo nutkanie chrániť jeho blízkych.
"Idem po Euijoo a Nicholasa... Nie, ukážem im sám s kým sa zahrávajú," šepol Taki a už sa aj obracal na odchod, keď ho Jo chytil za predlaktie.
"Vieš, že to nechce," vysvetlil mu pokojne, prečo ho zastavil, s čím sa na Takiho perách objavil bezmocný úškrn.
Ako môže byť vždycky tak poslušný? Aj za cenu toho, že uvidí najstaršieho sedieť vo svojej vlastnej, zbytočne preliatej krvi.
"Len by si na nás znovu upozornil..."
Taki sa zadíval do bratových pokojných vľúdnych očí, zatiaľ čo tie jeho podliali slzy. Jedným ťahom si vyslobodil ruku z Joovho zovretia. Neznášal to. Neznášal, keď nemohol robiť vôbec nič.
BẠN ĐANG ĐỌC
Moon Tales &ᵗᵉᵃᵐ ˢᵏ
Người sói☽Zbierka oneshotov na &team, inšpirovaných Howling, Dark Moon a samozrejme členmi, ako ich ja poznám♥ takže ide viac menej o fantasy s novodobými vlkolakmi (loup-garou) ☽Jednotlivé oneshoty netvoria súvislú dejovú linku, ale môžu byť poprepájané ☽J...