Κεφάλαιο 25

16 3 1
                                    


Το πρωι ξύπνησα με διάθεση. Δεν είχα πια νευρα με τον Luke μετα την έκπληξη που μου έκανε. Μπορώ να πω ότι ήταν ωραίο δώρο γενεθλίων.
Σκέφτομαι να βγάλω τα παιδιά σήμερα το απόγευμα μιας που αύριο είναι Σάββατο και μπορούμε να κάτσουμε όσο θέλουμε. Δεν θα είμαστε μόνο εμείς ως παρέα. Θα καλεσω πολλά άτομα απο το σχολειο και θα το κάνω σπίτι μου. Έτσι και αλλιώς οι γονείς μου δεν έχουν πρόβλημα. Δουλεύουν.

  " Στο σχολειο "

Kate- Επειδή. Ήρθες σήμερα?
Jo- Ναι. Σήμερα έχω κέφια!
Luke- Γειά παιδιά. Γεια Jo. Τι κάνεις?
Kate- Τα βρήκατε εν τέλει?
Jo- Ναι. Αλλά όχι έτσι απλά. Ήρθε και μου εκανε εχθές έκπληξη.
Kate/George- Ααααααα!!
Jo- Λοιπόν παιδιά, μιας που εχω και διάθεση στις 8 σπίτι μου για πάρτι.
Kate- Τελειααα! Θα φερω εγώ την τούρτα.
George/Luke- Εγινε.

Το σχολείο τελείωσε πιο γρήγορα απο ό,τι συνήθως.
Μάλλον επειδή δεν έδωσα πολύ σημασία στα μαθήματα.
Αφού σχολασαμε και είχα ειδοποίηση τα παιδιά του σχολείου για το πάρτι σπίτι μου ο Jake με πήγε σπίτι.
Είμαστε μια χαρά μεταξύ μας και σήμερα ίσως γίνει και κάτι ακόμα μεταξύ μας όταν φύγουν όλοι.

  " Στο πάρτι "

Η ώρα έχει πάει 8:45 και έχει έρθει έρθει μισο σχολειο.
Τα παιδιά δεν έχουν έρθει ακόμα. Ο πάγκος εχει γεμίσει με μπύρες, ποτά, κρασιά, πατατάκια, γλυκά και πολλά άλλα. Το κουδούνι  ξαναχτυπαει για εκατοστή φορά και αυτήν την φορά είναι επιτέλους τα παιδιά.

Jo- Αντε που εισασταν τόση ώρα?
Kate- Συγνώμη αλλά πήγαμε να σου πάρουμε δώρα.
Jo- Δεν χρειαζόταν. Πάντως ευχαριστώ.

Τα παιδιά μου είπαν χρόνια πολλά μου έδωσαν τα δώρα και μπήκαν μέσα. Είχαμε βάλει δυνατή μουσική και περνούσαμε ωραια. Ο Luke είχε εξαφανιστεί μέσα στο πλήθος. Δεν τον είχα είχα καθόλου αν και ήρθε μαζί με τα παιδιά. Ο Jake μου εκανε δώρο ένα βραχιόλι με μικρα διαμαντάκια να κρέμονται. Το λάτρεψα.

Kate- Τι λες κόβουμε την τούρτα?
Jo- Ναι

Αρχίσαμε να κόβουμε μόνοι μας κομμάτια και να τα μοιράζουμε στα παιδιά. Ήταν μεγάλη μου νόστιμη.
Γινόταν χαμός.
Μετά από ώρα διασκέδασης κάποιοι άρχισαν να φεύγουν. Η ώρα είχε πάει 2:46.
Είχα δει μια φορά τον Luke μόνο να ανεβαίνει πάνω στο δωμάτιο. Δεν είδα αν ήταν με κάποια άλλη.
Πήγα στο μπάνιο να πλυθω γιατί ο Jake μου εριξε λίγη τούρτα.

  " Χτυπάει η πορτα "

Jo- Άλλος.
Luke- O Luke είμαι. Να μπω λίγο?
Jo- Ναι.

Μπαίνει μέσα με τα χέρια πίσω. Δεν νομίζω να θέλει τουαλέτα αλλά φαίνεται σαν να θέλει να μου πει κάτι.

Jo- Τι εγινε?
Luke- Ήθελα να σου δώσω το δώρο σου. Χρόνια πολλά.

Φέρνει μπροστά τα χέρια του και μου δίνει ένα κουτάκι. 

Jo- Τι είναι αυτό?
Luke- Άνοιξε το.

Άνοιξα το κουτάκι και είδα έναν πανέμορφο κολιε. Ήταν μια καρδιά αλλά όχι απλή. Ήταν περίεργη και ενδιαφέρουσα. Δεν είχα ξαναδεί κάτι τέτοιο. Γύρω γύρω είχε και μικρα πετραδάκια που έλαμπαν.

Jo- Ουααουυ. Είναι πανέμορφο!!
Luke- Χαίρομαι που σου άρεσε. Θες να στο βάλω?
Jo- Ναι.

Γύρισα πλατι και εκανα στην άκρη τα μαλλιά μου για να μου φορέσει τον κολιε.
Ένιωσα τα χέρια του να ακουμπάνε το σβέρκο μου. Είχαν ένα περίεργο άγγιγμα και ήταν ζεστά.

Luke- Οριστε!
Jo- Σ ευχαριστώ πολύ. Είναι πολύ όμορφο. Θα το φοράω και θα μου θυμίζει την φιλία μας.

Κατέβασε περίεργος το κεφάλι σαν να μην ήθελε να το ακούσει αυτό. Παραξενευτηκα αλλά δεν είπα κάτι.

Luke- Πά....πάμε κάτω?
Jo- Ναι.


Ευχαριστώ που διαβάσατε και αυτό το κεφάλαιο. Τα λέμε στο επόμενο.

Φιλιααα❤

You are my destinyWhere stories live. Discover now