Pengenalan
Namaku zam, berumur 34 tahun dan telah berkahwin selama 8tahun. mempunyai minat tentang cuckold sejak dari zaman remaja namun hanya aku sahaja yg tahu tentang keinginan tersebut selama ini. Berat badan 75Kg dan mempunyai saiz zakar hampir 4inci serta telah memiliki 2 org anak.
Nama isteriku pula Nurul Huda, berumur 37 tahun. Huda memiliki nafsu seks yg agak tinggi sejak dari awal perkenalan ku dengan nya. berat badan 50Kg dan memiliki aset di dada yg tidak terlalu besar dan tidak terlalu kecil tetapi mempunyai bontot yg agak besar dan menonggek dan jelas ketara sekira nya huda berpakaian agak ketat. Huda bekerja di sebuah syarikat yg agak besar dan dikelilingi oleh ramai orang. Dan sudah pasti lah ra,ai yg mencuba nasib meggoda isteriku dari yg tua hingga lah yg muda. Pada mula nya aku tahu huda tidak melayan mereka dan dia memceritakan itu pada ku. Aku hanya pura pura marah dan kadang aku mengusik huda yg amtara mereka tu mesti ada yg power kan. Kadang kadang huda juga melayan dengan mengatakan yg kalau power mesti sedap dan lambat balik la isteri abg ni selalu.
Tentang hubungan seks kami pula normal sejak dari awal perkahwinan sehinggalah mempunyai 2org anak. Namun setelah itu kemampuan ku untuk memuaskan huda semakin hari semakin terbatas. adakala nya hanya mampu keras sekejap dan kemudian lembik dan terus tidak mampu memasukkan batang ku ke dalam lubang isteriku kerana batang ku lansung tidak keras. Nak kata aku tidak bernafsu pon tidak kerana aku sangat bernafsu bila digoda isteriku dan bila menonton cerita XXX.
Pada awal nya isteriku tidak la terlalu bising tentang masalah ini namun lama kelamaan isteriku selalu bising2 dan merajuk serta selalu juga mengatakan yg batangku lemah dan tak kuat untuk keras padahal aku masih muda untuk mati pucuk. Disebabkan sindiran itu naluri cuckold yg telah lama terpendam dalam diri ku sejak remaja telah muncul dan aku selalu terbayang yg isteriku mula curang bersama lelaki lain dan disetubuhi sepuasnya di belakang ku bagi memenuhi tuntutan nafsu nya yg sering gagal di beri oleh batang ku yg tak kuat ini.
Akhirnya aku selalu memikirkan cara untuk membuatkan huda curang di belakang ku. Nafsuku membuak buak bila memikirkan nya. Aku selalu terbayang isteriku dicium lelaki lain penuh ghairah. mulut mereka bertaut dan bermain lidah. Tetek isteriku diramas dan dihisap semahunya dan akhirnya lubang milik ku itu dihenjut oleh batamg perkasa yg mampu memuaskan nafsu isteriku.Bersambung
YOU ARE READING
Isteriku Curang tapi aku menikmati
RomanceKisah sepasang suami isteri yang mempunyai 2 orang anak namun si suami mempunyai keinginan cuckold manakala isteri pula mudsh digoda.. Ingin tahu kisah mereka? Jom kita sama-sama menghayatinya.