sechs­und­dreißig (finale)

167 18 38
                                    

3 yıl sonra...

Zaman, hızlı geçer. Mevsimler, yıllar, aylar hızlıdır. Hayat, hızlı geçer. Hızlı biter. İnsan ömrünün ne kadar hızlı geçtiğini bile anlamaz.

Eğer yanınızda biri varsa ve o kişi sevdiğiniz kişi ise zamanı anlayamazsınız.

Zamanı, ayları, mevsimleri nasıl geçtiklerini anlamazsınız. Veya anlamak istemezsiniz.

İşte, Taehyun ve Kai de öyleydi. Anlamadılar. Bazen anlamak istemediler.

Hayatları hızlı geçti. Gerek kavga etmişlerdi, gerek bütün gün sadece öpüşüp birbirlerine olan aşklarını dile getirmişlerdi, gerekse kazalar yaşanmıştı, gerekse hastalıklar çıkmıştı ve dahası.

Ama bunların hiçbiri, ne Taehyun'un ne de Kai'nin birbirlerine olan aşkının ateşlerini söndürmemişti.

Hala ikisi de birbirlerini deli gibi seviyorlardı. 3 yıl geçmişti. Birbirleri ile 3 yıl geçirmişlerdi. Ve zamanın nasıl geçtiğini anlamamışlardı.

Şimdi ise tekrar okullarını ziyarete gelmişlerdi. Arkadaşları ile birlikte gelmişlerdi.

Zaman geçse de kendileri aynı kalmıştı. Yeonjun ve Soobin hala ilişkilerine devam ediyorlardı. Tek fark Soobin evlilik teklifi etmişti ve Yeonjun kabul etmişti. Yaklaşık 7 ay önce.

Onlar harici Beomgyu ve Bahiyyih'te aynıydı. Hala flört olarak gezseler de kaçamak işler çevirdikleri diğer dörtlünün gözlerinden kaçmıyordu.

Kai ve Taehyun da değişmemişti. Hala ilk zamanlar ki gibilerdi.

Şimdi ise okulun önüne gelmiş arabadan inmeden bir süre okula bakmışlardı.

"Bak duygulandım şimdi. Okulu boyamışlar"

Beomgyu, sahte gözyaşlarını sildi konuşurken. Taehyun ön koltuktan ona baktı.

"Müdür paraya kıymış sonunda. Yıkık döküktü. Boyası da akmıştı. En azından bu hali daha iyi"

"Orası da doğru"

Hep beraber arabadan inip okula ilerlemeye başladılar. Bütün ilkleri neredeyse bu okuldaydı. Özellikle Taehyun ve Kai'nin çoğu ilki buradaydı.

Okula girdiklerinde birçok öğretmenlerini görmüşlerdi. Hepsi ile teker teker konuşuyorlardı. En çokta Taehyun konuşuyordu.

Mağlum, okul birincisiydi. Bütün öğretmenlerin gözdesiydi. Hepsi de tanırdı onu. Hiçbir öğretmeni unutmamıştı onu.

Taehyun, öğretmenler ile konuşurken diğer beşli ise onlardan biraz uzakta Kai'nin bakıyorlardı.

Bahiyyih lafa girdi hızlıca ve sessiz konuşarak.

"Nereye sakladın?"

"Cebimde herhalde. Neyse ki fark etmedi. Montun cebi derin"

"Nerede yapacaksın bunu peki?"

Soobin'in sorusu ile Kai ona baktı. Hafifçe tebessüm etti.

"İlklerimizin başladığı yerde"

。・:*:・゚★,。・:*:・゚☆。・:*:・゚★,。・:*:・゚☆

Aradan neredeyse bir buçuk saat geçmişti. Taehyun, tuvalete gitmesi gerektiğini söylediğinde Kai de onunla beraber gidecekti.

Onunla beraber tuvalete girdiğinde Taehyun direkt bir kabine girdiğinde Kai kapının başında beklemeye başladı.

Beomgyu, yine eskisi gibi temizlikçi ile oyun oynayarak anahtarları almıştı. Hızlıca yanlarına geldi ve bu sefer anahtarları Kai'ye verdi.

school toilet / tyunning  ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin