Σήμερα είναι Κυριακή. Οι γονείς μου δεν ξέρουν ότι είναι εδώ η Georgina οπότε είπαμε να τους κάνουμε έκπληξη μιας που σήμερα δεν δουλεύουν και μπορούμε να περάσουμε αυτην την μέρα οικογενειακά.
Κατεβαινω στην κουζίνα και βλέπω την Georgina να ετοιμάζει πρωινό για όλους.Jo- Καλημέρα
Georgina- Καλημέρα! Κατά τι ώρα θα έρθουν οι γονείς μας?Κοιταω το ρολοι.
Jo- Τώρα. Σε 5 λεπτά λογικά φτάνουν.
Georgina- Τελεια.
Jo- Μμμ τι ωραίο πρωινό.Παω να τσιμπήσω απο το πιάτο μου ένα κομμάτι και μου χαστουκίζει το χέρι.
Jo- Αουυ!
Georgina- Μην το αγγίζεις ακόμα. Θα περιμένεις να φάμε όλοι μαζί.
Jo- Καλά.Κάθομαι δίπλα της και την βλέπω πως τιγανιζει της μικρες Κρέπες.
Jo- Να βοηθήσω?
Georgina- Από εδώ τελείωσα. Στρώσε καλύτερα το τραπέζι.
Jo- Οκκ.Βγάζω χαρτοπετσέτες, πιρουνια, ποτήρια και χυμό.
Τα στρωνω στο τραπέζι και ακούω τα κλειδιά της μαμάς. Πάντα τα ξεχωρίζω από το γκλιν γκλιν που κάνουν τα μπρελοκ της.Jo- Ήρθαν.
Καθόμαστε και οι δυο και βλέπουμε την πόρτα να ανοίγει. Η μαμά και ο μπαμπάς δεν έχουν πάρει χαμπάρι, κάθονται και μιλάνε μεταξύ τους στην πόρτα.
Jo/Georgina- ΕΚΠΛΗΞΗ!!!
Η μαμά πετάγεται και κοιταει με απορία στην κουζίνα.
Sandra- Georgina μου!?
Georgina- Μαμά!!!!Τρέχουν και αγκαλιάζονται.
Nick- Georgina!
Georgina- Μπαμπά!!!!
Sandra- Μα πως ήρθες εδώ? Τι κάνεις?
Georgina- Καθίστε να φάμε πρωινό και θα σας τα πω όλα στο τραπέζι.Η μαμά κοιταει το τραπέζι και χαμογελάει. Έρχεται αγκαλιάζει και εμένα και πάει να αφήσει τα πράγματα της. Το ίδιο και ο μπαμπάς.
Μέχρι να κατέβουν φτιάχνω στον μπαμπά καφε γιατί χωρίς αυτόν δεν μπορεί να ζήσει.Nick- Ήρθαμε!
Καθόμαστε όλοι στο τραπέζι και αρχίζουμε να τρώμε.
Sandra- Εσύ Jo το ήξερες για την αδελφή σου?
Jo- Όχι και εμένα μου έκανε έκπληξη για τα γενέθλια μου. Χθες που λυπάται πήγαμε βολτα στο κέντρο.
Nick- Μμ..τελεια. Πως περασατε?
Georgina/Jo- Τελεια!
Sandra- Και πως μπόρεσες να έρθεις αφού σπουδάζεις!?
Georgina- Βρήκα κανονική δουλειά σε μια εταιρία με διαφημιστικά. Αυτό το διήμερο μας έδωσαν άδεια και είπα να σας κάνω έκπληξη!
Nick- Βγάζεις καλά λεφτά για να συντηρείς το σπιτάκι σου? Αν θες θα σου δανεισουμε και εμείς, μην διαστάσεις να μας το πεις, οικογένεια είμαστε.
Georgina- Ναι μπαμπά μην ανησυχείς. Έχουν καλά λεφτά.Αφού καθόμασταν με τις ώρες και συζητούσαμε και περάσαμε μετά από χρόνια σαν οικογένεια μια Κυριακή, το βράδυ πήγαμε βολτα στην παραλία. Πήραμε παγωτό και γελούσαμε σε όλο τον δρόμο. Ο μπαμπάς μας έκανε μουρτζους εμένα και την Georgina. Μετά πήραμε ποδήλατα και κάναμε βόλτες.
Ήταν υπέροχη οικογενειακή βραδιά και πέρασα υπέροχα.
Δεν σκέφτηκα καθόλου τον Jake σήμερα.
Χτύπησε το τηλέφωνο και το μόνο που ήλπιζα ήταν να μη είναι ο Jake γιατί δεν ξέρω πως να συμπεριφερθω τώρα.
Άνοιξα το τηλέφωνο και ήταν η Kate. Ευτυχώς." Στο τηλέφωνο "
Jo- Έλα. Τι κάνεις?
Kate- Καλά είμαι. Να εδώ κάθομαι με τον George. Εσύ?
Jo- Μία χαρά. Είμαι στην παραλία με τους γονείς μου και την Georgina.
Kate- Την Georgina!?
Jo- Ναι ήρθε εχθές και μας έκανε έκπληξη.
Kate- Τελεια! Δωστης χερετησματα.
Jo- Εντάξει. Τα λέμε!
Kate- Τα λέμε!
Jo- Έχεις χαιρετίσματα από την Kate.
Georgina- Ευχαριστώ!Γυρίσαμε αργά το βράδυ σπίτι και πέσαμε πτώματα. Νυσταζα τόσο πολύ που αύριο δεν ήθελα να πάω σχολείο.
Ευχαριστώ που διαβάσατε και αυτό το κεφάλαιο. Τα λέμε στο επόμενο.
Φιλιααα❤
YOU ARE READING
You are my destiny
ChickLitJo-"Μπορούσες να με ξυπνήσεις" Luke-"Δεν ηθελα" Παραξενευομαι και τον κοιταω. Δεν απαντάω. Ο luke και η Jo είναι εχθροί από την πρώτη λυκείου. Ακομα και τώρα στα 17 τους μισούν τόσο πολύ ο ένας τον άλλον που δεν θέλουν ούτε να βλεπονται. Ο Luke ότ...