•1•

594 22 30
                                    

Aralanan pencereden vuran rüzgarı dikkate almadan karşımdaki manzarayı izliyordum. Yere fırlatılan tişört sonrası sergilenen o şaheser vücut rüya olmalı.

Duş almak için mi bu sergi yoksa yine eve sevişecek birini mi alacak?

Ne fark eder şu vücuda bir bakın... o güzel boyun ve sırt, o güzel boy ve o güzel yüz... tanrı neler yaratmış da ben mahrum kalmışım.

Duş almak için olmadığı bir hayli belli olan o soyunuş ardından eve yeni bir kız atacak olduğunu anlamıştım.

Bu rahatlık seviyesi sinir bozucu ama izlediğim her şey bir nebze kendimi o kızların yerine koyabilme imkanı veriyor.

O kadar iyi ki keşke o evde sadece ben olsam diyorum. Acaba delirdim mi?

Başkasının özel hayatını bu denli işgal etmem suçtu. Yine de kamerayı kayda alıp aralanmış pencereden karşı evde olacakları beklemeye başlamıştım.

Tahmin ettiğim gibi yine tüm cilvesiyle süslenerek gelmiş yeni bir eskort benimkinin altında ağlayacaktı. Kendimi sapık gibi hissetmem normaldi çünkü karşı evde ne olursa olsun her şeyi kayıt altına alıp sonradan canım sıkıldıkça izliyordum. O kadınların yerinde olamıyorsam hayal dünyamda o kadınlar olmalıydım.

O şaheser beden, karşısındaki kadını çoktan çıplak bir hale bürümüş, tüm çıplaklığıyla kendi bedenine yapıştırmıştı. O büyük bedeni altındaki kadına hiç acımaz bir şekilde işini görüyordu.

Kafamda canlanan sesler ortamı daha heyecanlı bir hale getirmişti. Kim bilir kadın ne kadar zevk alıyordu.

Kameram seksin bitişiyle kapanırken penceremi kapayıp gülümsedim.

"Ah şimdi o kadın olmak vardı..."

~~~~

Sabah gün ışığının perdenin arasından gözüme sızışı uyanmama sebep olmuştu. Yatakta bir güzel doğrulup güne başlamak için hazırlandım.

Pencerem sadece cuma akşam saatlerinde açılır karşı evi izlerdi. Onun haricinde ilgimi çeken bir şey olmuyordu.

Yataktan kalkıp hazırlanmaya başlamadan önce kısa bir duş aldım. İşlerimin bitişi ardından hazırlanıp evden çıktım.

Hastanenin önüne geldiğimde güzel bir gün olması için dua ettim. Hoş... en yoğun hastanelerden birinde hemşire olup güzel bir gün geçirmeyi dilemek tuhaf olurdu.

"Günaydın Bayan Jennie"

Duyduğum ses tonuyla gülümsedim.

J; Günaydın Anna. Bugün harika görünüyorsun.

Küçük hastamın her nöbette bana tatlı selam verişi günümü güzelleştiriyordu.

A; Dinlenip geldiniz umarım, annem size harika kurabiyeler getirdi. Odama geldiğinizde mutlaka yemelisiniz.

J; Teşekkür ederim eminim harika olmuşlardır.

Anna'nın yanından ayrılıp işlerimi yapmak için kolları sıvadım.

Kafamın içinde dönen senaryolar yüzünden işe pek odaklanamasam da asıl odaklanamama sebebim kapıdan giriş yapmıştı.

"Doktor Kim Jongin"

Bilinen adıyla Doktor Kai.

Pencereme açılan en güzel manzara, o şaheser işte tam kendisiydi. En genç, en başarılı ve en yakışıklı doktorun benim ilgimi çekmesi gayet doğaldı.

K; Günaydınlar bugün yoğun bir gün olacak arkadaşlar, enerjiniz umarım yerindedir değilse de hemen toparlanın çünkü çok işimiz var.

"Seni görünce enerjimizin olmaması mümkün mü?"

Diyemesem de bakışlarım bence bunu izah ediyordu. Yanımızdan ayrılınca peşinden bakmayı bırakıp işe koyuldum. Gerçekten de yoğun bir gün olacaktı.

...

J; Sanırım artık yanıma gelmelisin Jisoo çok ayrı kaldık.

Js; Bebeğim uçak biletimi al geleyim sanki çok kolay öyle gelip gitmek...Hem ben geliyorum senin iznin olmuyor ne anlamı var?

J; Sen de haklısın.

Js; Öyleyim maalesef.

J; Kai bugün çok yakışıklı.

Js ; Her gün aynı şeyi söylüyorsun zaten.

J; Ama bugün ayrı yakışıklı.

Js; Niye hayırdır?

J; Bilmem.

Js; Akşama yine birini düzecektir.

J; Bugün cuma değil sanmıyorum.

Js; Valla erkek milletinin ne zaman neye kaldıracağı belli olmaz.

J; Haha delisin. Aynı zamanda haklısın.

Js; Hadi git evine de dinlen daha niye iştesin?

J; Mesaim uzadı birazdan çıkıyorum.

Js; Tamam canım haber verirsin yine görüşürüz.

J; Görüşürüz.

...

İşlerimi bitirip eve geçtiğimde derin bir oh çekmiştim. Tekrar duşa girip çıktıktan sonra bornoz ile oturup keyif kahvesi içmeye başlamıştım.

Penceremi aralayıp öylesine karşı binaya göz gezdirmeye başladım. Tam o an Kai kadraja girdi. Yine o şaheser bedenini sergileyeceğini düşündüğüm sırada tam da düşündüğüm gibi olmamıştı. Kapısı çalmış olacak ki kapıya doğru yöneldi.

Açılan kapı ardından kapının arkasındaki bedene bakındı. Yüzünde maske olan inanılmaz güzel bir fizikteki kadına bakıyordu.

Kadının içeri girmesiyle birlikte Kai'nin sadece kadının bedenine bakarak o büyük organını kaldırdığına yemin edebilirdim.

Fakat tuhaf olan benim ilgimi çekenin o organdan ziyade kadının oluşuydu. Gözlerimi ondan alamıyordum. Kadının Kai'nin üzerindeki üstünlüğü uzaktan bile belli oluyordu. Üzerindeki kıyafetin bir kısmını çıkarıp Kai'yi sertçe yatağa ittirdi.

Gözlerim kadından bir saniye bile ayrılmazken Kai'nin ne kadar etkilendiğini tahmin bile edemiyordum. Bu esnada ben çoktan kameramı görüş alanıma göre yerleştirdim. Cuma olmadan eve eskort alması garip gelse bile sorgulamadan kaydı başlattım.

Kadının sol basenindeki doğum izi çok güzel gözüküyordu. Sanki dövme gibi harikaydı. Daha doğrusu... kadın harikaydı.

Kameranın kayıtta olduğunu bildiğim için daha sonra izlemek üzere canlı izlemeyi bıraktım ve yatağa uzandım. Her zamanki gibi kendimi kadının yerine koyarak kendime dokunmaya başladım.

Parmaklarım göğüs uçlarımdan kızlığıma inince istemsiz gülümsüyordum. Boşta olan elim göğüslerimi sıkarken diğer elim kızlığımda gezmeye devam ediyordu. Bedenimin kasıldığı sırada tek parmağımı içime gönderip derince inledim.

Boşalmaya yakın olduğum sırada hayal dünyamda her zamanki gibi bir Kai temalı kurgumu kurmak üzereydim.

Fakat gözümün önünde sadece tek bir beden vardı.

"O muazzam kadın bedeni."

Şu an Kai ile sevişen kadın.

Ve ben az önce istemsiz bir şekilde, bir kadını içimde hayal ederek boşalmıştım...

~~~~

Merhabalar!!! Nasılsınız??? Hepinizi çok özledim umarım herkes iyidir <33

Asla gelişmelerin ne olacağını bilmediğim bir ficle karşınızdayım, inanın ne çıkacak bilmiyorum.

O halde başlayalım mı?

Pencere / JenLisa (M)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin