-Czemu jest tak cicho?- spytałam Bartka, kiedy się obudziłam.
-Wszyscy gdzieś pojechali, a ja zostałem żeby cię pilnować. Nie może ci się nic stać.- powiedział.
Przeciągnęłam się, mówiąc neutralne „mhm", po czym ruszyłam do łazienki wziąć prysznic.
Odkręciłam ciepłą wodę.Zdjęłam z siebie piżamę, rozpuściłam włosy i weszłam pod strumień wody.
Nagle usłyszałam pukanie do drzwi.
-Misia, gdyby coś się działo to krzycz.- Bartek poinformował mnie, stojąc po drugiej stronie drzwi.
-Spokojnie, chyba umiem się wykąpać.- odpowiedziałam prześmiewczo.
***
-Boże, czuję się taka świeża. Jak nowonarodzona prawie.- uśmiechnęłam się.
-No i też tak wyglądasz, idź się przebierz a ja idę zrobić śniadanie.- poinformował mnie.
Ubrałam się w biały top z fioletowym motylkiem i fioletowe dresy. Gdy wróciłam do pokoju Bartka na łóżku leżały kanapki z awokado i jajkiem sadzonym. Ten człowiek wie jak mnie zaspokoić.
Po zjedzonym śniadaniu Bartek zszedł na dół, a ja zabrałam się za czytanie mojej ukochanej książki.
Po chwili usłyszałam jak zapewne Bartek toczy się po schodach.
-Kurwa, w sumie to brakuje mi seksu.- westchnął Bartek, kładąc się obok mnie na łóżku.
Odłożyłam książkę, którą przed chwilą czytałam.
-Wiesz, że jestem dziewicą?- wyznałam, uciekając od jego wzroku.
-Mówisz serio?- nie ukrywał zdziwienia.
-No tak wyszło.- zawstydziłam się lekko.
-Ale masz jakiekolwiek doświadczenie?- spytał.
-No nie wiem, petting i seks oralny w miarę, ale tak, że konkretnie no to nie.
-Grzeczna dziewczynka.- powiedział, po czym nachylił się nade mną i dał mi buziaka w czoło.
Mój brzuch powitał motylki, od których roiło się kiedy wypowiedział te słowa.
Chyba powinnam iść na terapię.
-A z czystej ciekawości, dlaczego?- spytał.
-Wiesz co, jakoś nigdy mi się specjalnie nie spieszyło i chciałam żeby było to z osobą, z którą czuję się w stu procentach bezpiecznie.- wytłumaczyłam, a chłopak wyglądał jakby przyjął ową informację.
***
Leżałam, dalej czytając książkę aż usłyszałam powiadomienie z mojego telefonu, wzięłam go do ręki, ale zauważyłam, że zanim to zrobiłam oczy Bartka były skierowane prosto na wyświetlacz urządzenia.
Ładnie to tak zapuszczać żurawia Bartuś?
Od: Dawid
Hej piękna istoto, jestem w Krakowie jutro. Będziesz chciała wyskoczyć na szybką kawę?Od razu odpisałam.
Do: Dawid
Oo, no pewnie. A z jakiej to okazji się tu pojawiasz?Od: Dawid
A no wiesz, mam tindera od jakiegoś czasu i umówiłem się z takim facetem na randkę wieczorem, a z tej jebanej dziury nie ma innego pociągu niż ten poranny. Ten Bruno jest hiszpanem ale mieszka w Krk, tobie tez by się spodobał wiec nigdy ci go nie przedstawię :P
CZYTASZ
„Nie bój się pokochać"//genzie i ekipa
FanfictionKarol Wiśniewski wraz ze swoją narzeczoną zaczynają martwić się o projekt genzie. By uratować zasięgi i sytuację, Karol decyduje się na mocny krok w karierze influencerów. Jakie to będzie miało konsekwencje?