Κεφάλαιο 31

19 3 0
                                    


Ξύπνησα στο δωμάτιο μου. Δεν είχα απορία γιατί βρισκόμουν εδώ γιατί ήξερα τι συνέβη εχθές.
Νόμιζα πως ήταν όνειρο αλλά όχι. Δεν μπορούσα να βγάλω από το κεφάλι μου εκείνο το φιλί. Γιατί με φίλησε?
Κατέβηκα στην κουζίνα και καθόμουν και επεξεργαζομουν όλα όσα έγιναν χθες μετά το φιλί.

  " εχθές "

"Ο Luke με κοίταζε και τα μάτια του έλαμπαν.
Δεν είπα τίποτα. Μόνο έκλιναν τα μάτια μου.
Ο Luke με πήρε στην πλάτη του και με πήγε μέχρι το σπίτι με τα πόδια.
Πήρε τα κλειδιά μου από το χέρι, άνοιξε την πόρτα και με πήγε στο δωμάτιο. Με σκέπασε και λίγο πριν κοιμηθώ αυτό που θυμάμαι είναι να ακουμπάει το κολιε που μου είχε δώσει και να χαμογελάει."

Έβαλα ρούχα και ξεκινησα για το σχολείο.
Δεν μπορούσα να ξεχάσω το φιλί. Έχει αποτυπωθεί μέσα μου.

Όταν έφτασα στο σχολείο καθοντουσαν όλα τα παιδιά στο παγκακι. Ο luke δεν είχε έρθει ακόμα. Μπορεί να μην έρθει και καθόλου.

  " Στο 3ο διάλειμμα "

Ο Luke δεν ήρθε καθόλου σήμερα από ότι φαίνεται. Σε λίγο σχολαμε. Δεν ξέρω αν φταίει το χθεσινό αν και αυτός το ξεκίνησε.

Όταν έφτασα σπίτι του έστειλα μήνυμα. Δεν απάντησε.
Μετά από λίγο με πήρε τηλέφωνο η Kate αν και νόμιζα πως ήταν ο Luke.
  
  " Στο τηλέφωνο "

Kate- Τι κάνεις ζουζούνι?
Jo- Μην με λες έτσι.
Kate- Καλά ντε. Ξενέρωτη.
Jo- Καλά είμαι. Κάθομαι.
Kate- Δεν περνάς μια βόλτα να πούμε τα νέα μας? Έχω βαρεθεί μόνη.
Jo- Καλά. Σε 10 λεπτα έρχομαι.
Kate- Τελεια. Περιμένω. Ββ!!
Jo- Γειά!

Σηκώθηκα και έφυγα γιατί δεν είχα ξεντυθει ακόμα.
Όταν έφτασα ανέβηκα πάνω και η Kate με κοιτούσε με ένα τεράστιο χαμόγελο. Έβγαλα τα παπούτσια μου και μπήκα μέσα.

Jo- Τι έχεις εσύ, γιατί κοιτας έτσι?
Kate- Έλα και θα στα πω όλα.

Δεν νομίζω να έμαθε για εμένα και τον Luke. Δεν της είχα πει τίποτα.

Jo- Λοιπόν...?
Kate- Εχθές που βγηκα με τον George βολτα μου πήρε πολλά δώρα. Το καλύτερο που τρελάθηκα θα στο δείξω στο τέλος.

Χαμογέλασα και η Kate έφερε 7 σακούλες. Ήταν πολύ χαρούμενη. Το ίδιο και εγω γιατι ήθελα να δω τι της πήρε.
Άρχισε να βγάζει από τις σακούλες ρούχα και αρκουδάκια. Ήταν όλα πανέμορφα.

Jo- Ουυαοουυυ όλα είναι τέλεια!!
Kate- Ευχαριστώ! Έχω ξετρελαθεί και εγω. Αλλά δεν έχεις δει το καλύτερο.
Jo- Για δειξε...
Kate- Τανταα!!

Άνοιξε ένα κουτί με έναν υπέροχο κολιε. Είχε ένα λουλούδι απο διαμάντια και πετρούλες γύρω-γύρω.

Jo- Πανέμορφο!!!!

Το φόρεσε και καθίσαμε να μιλήσουμε.

Kate- Λοιπόν τι εγινε με τον άλλο τον.....βλακα.
Jο- Χωρίσαμε.
Kate- Καλύτερα έτσι.
Jo- Ναι. Όμως....εγινε και κάτι ακόμα....
Kate- Τι?
Jo- Όταν τελείωσα την συζήτηση με τον Jake δεν πήγα κατευθείαν σπίτι. Πήγα και έκατσα στο παρκο.
Kate- Μέσα στην βροχή? Χθες έβρεχε.
Jo- Ναι. Όταν ήμουν στο παρκο ήρθε ο Luke και του είπα τι εγινε με τον Jake.
Όταν όταν άρχισε να βρέχει και πήγαινα σπίτι με τράβηξε και με φίλησε.
Kate- ΤΙΙΙ!!!???? Πλάκα κάνεις? Πως εγινε αυτό?
Jo- Δεν ξέρω όμως δεν είπαμε κάτι άλλο. Μετά με πήρε αγκαλιά και με πήγε σπίτι.
Kate- Ουυαουυυ! Τώρα που το σκέφτομαι ταιριάζετε πολύ!

Δεν απάντησα όμως άλλαξα συζήτηση. Μου είπε πως πέρασε χθες με τον George, παίξαμε επιταπεζια και φάγαμε.
Δεν ηθελα να φύγω οπότε κοιμήθηκα εκεί.
Πριν κοιμηθούμε βάλαμε ταινία και καθόμασταν μέχρι τις 2:46 και μιλούσαμε κάτω από τις κουβέρτες με φακούς για διάφορα θέματα και γελούσαμε.
Περάσαμε πολύ ωραία όμως μετά μας πήρε ο ύπνος όπως νανε.

Ευχαριστώ που διαβάσατε και αυτό το κεφάλαιο. Τα λέμε στο επόμενο.

Φιλιααα❤

You are my destinyWhere stories live. Discover now