Tedy este un adolescent in varsta de aproape 16 ani, el este gay fanboy mai exact. Mama lui murise in urma cu aproape un an fix de ziua lui, dupa toata tragedia matusa lui a decis sa aiba grija de el dar asta nu o deranja fiindca il iubea foarte mult,ea mai are doi baietii Bruno si Kevin despre care o sa discutam mai tarziu. Tatal lui Tedy il abandonase la nastere si mama lui la crescut singura pana la marea tragedie, cu toate ca mama lui lucra destul de mult si nu prea era pe acasa o facea ca sa ii asigure lui un viitor si cu toate astea chestiia asta in loc sa ii indeparteze din potriva ia apropiat foarte mult.Hai sa ne întoarcem putin la Tedy, el are parul lung pana la umeri,parul lui este de culoare castanie,e slabut cea ce ii ofera o talie superba,ochii lui sunt un caramel superb in timpul zile si in timpul noptii irisul se inchide la culoare aproape de negru,arata destul de feminin cea ce poate fi uneori un avantaj dar si un dezavantaj din cauza ciudatilor, dupa ce mama lui a murit el a ales sa ramana in apartamentul lor,matusa lui a intels asta si cu toate ca ea nu sta cu el il viziteaza o data la 2 zile,in caz ca va intrebati cum se intretine pai va spun eu, mama lui o data la 2 saptamani ii depunea bani in contul lui bancar si pe langa asta el sa angajat si ca ospatar asa ca avea destui bani si sa se distreze si sa se intretina si de manacre ii mai facea matusa lui.
Era o dimineata linistita de sambata,Tedy se ridica din pat destul de buimac fiindca nu prea dormise bine,avusese iarasi visul acela cu matusa lui care ii spunea ca mama lui murise, intr-un fel se obijnuise cu visul acela dar tot il durea mai ales fiindca stia ca in cateva saptamani se face un an de când mama lui nu mai era,merge la baie unde se spala de fata si pe dinti dupa merge in bucatarie ca sa manance ceva, ia laptele din frigider,un bol si cerialele.
Dupa ce mananca merge la el in camera si isi deschide laptop ul ca sa se joce ceva,dupa ce il deschide vede poza cu mama lui care era pe ecran si incep usor lacrimile sa ii curga pe fata,ii era atat de dor de ea si durerea pe care o simtea nimeni nu avea cum so inteleaga,lacrimile continua sa ii cada pana ii suna telefonul,se uita cine il suna si vede ca il suna Razvan unul din cei mai buni prieteni a lui dar in acelasi timp si baiatul de care ii place de aprape 7 ani,vazand ca il suna el isi sterge rapid lacrimile si ii raspunde.
-Neata, spune Razvan destul de bucuros,cand ii aude vocea Tedy incepe sa zambeasca,prezenta si vocea lui il faceau mereu sa se simta mai bine.
-Neata.
-Ce faci piticule? il intreaba Razvan pe un ton amuzat fiindca stia ca nu ii placea sa ii spuna asa.
-Tocmai ce am terminat de mancat si m am pus sa ma joc ceva,si nu imi mai spune asa sti prea bine ca nu imi place.
-Stiu doar te cicaleam si eu putin,ai treaba peste o ora?
-Nu,de ce?
-Pai tocmai ce am vorbit cu Andra si Maria sa iesim pe afra sau sa mergem la unu dintre noi si am zis sa te intreb si pe tine daca vrei.
-Sigur daca vreti puteti veni la mine si stam la mine. De multe ori alegea sa isi invite prieteni pe la el sau chestii de genul, il fac sa nu se mai simta asa singur si ii place sa stea cu ei mai ales cu Razvan.
-Ok,ne vedem peste o ora atunci,pa. Ii spune el bucuros.
-Ok,bye. Spune si inchide telefonul.
Se uita iarasi la ecranul laptopului si ii vine iarasi sa planga ,,imi este asa dor de tine mama,chiar asi vrea sa fi aici langa mine sa iti pot spune tot ce simt" spune in timp ce ii mai curge o lacrima pe fața ,inchide pc ul si merge sa se imbrace, se uita putin in dulap si decide sa isi ia un hanorac aproape pana la genunchi cu toate ca era primavara, si o pereche de blugi negri.
Trece si ora respectiva si aude o bataie la usa, merge si deschide usa si il vede doar pe Razvan, se pierde pentru putin timp in ochii lui caprui spre negru si il primeste in casa, Razvan este un baiat de 1,80,cu parul saten inchis, cu o masa musculara destul de facuta desigur datorita faptului ca face sala, si o pereche superba de ochii, in care adesea Tedy se pierde.
-Unde sunt fetele? Intreaba nedumerit.
-Au spus ca vin mai tarziu ca a intervenit ceva si au putina treaba. Spune el zâmbind.
-Aa,ok. ,, normal ca au ceva treaba, uneori le iubesc când fac asta dar uneori nu" Spune el in gand, prietenele lui mai fac asta uneori fiindca stiu ce sentimente are pentru Razvan, si le acorda uneori putin a intimitate cu speranta ca poate Tedy o sa ii spuna intr un final ce simte pentru el.
Pov Tedy:
Ne asezam in bucatarie si începem sa discutam, raman hipnotizat de ochii si zambetul lui,cand sunt cu el ma simt bine cu toate ca nu am curajul sa ii spun ce simt, chestia asta ma distruge pe interior dar inca nu ii pot spune ce simt cu toate ca au trecut aproape 7 ani, imi este frica ca poate nu simte la fel. Il vad cum ma prinde de mana si se uita la unchiile mele proaspat facute de 2 zile, are o mana asa de fina si de mare comparativ cu a mea, când ma atinge sau ma ia in brate ma simt asa bine, mi as dori sa nu se termine vreodata.
Dupa moartea mamei a facut tot ce a putut ca sa ma faca sa ma simt mai bine, incepea sa stea la mine din ce in ce mai mult doar ca sa faca sa ma simt mai bine, si acuma când ma vede suparat,trist sau ca plang nu imi mai da drumul din bratele lui, stiu ca suntem cam cei mai buni prieteni dar imi doresc sa fiu mult mai mult cu el.
CITEȘTI
Blestemul Iubiri(boyxboy)
RandomOare o sa reușească Tedy sa ii spună lui Răzvan ce simpte pentru el sau o sa se otrăvească singur cu acest secret?