Σηκωθήκαμε με την kate, φάγαμε και ξεκινήσαμε μαζί για το σχολείο.
Γελούσαμε σε όλο τον δρόμο αλλά μόλις είδαμε τα παιδιά η Kate έτρεξε στον George και εμένα μου κόπηκε το γέλιο όταν είδα τον Luke μπροστά μου.
Από εχθές έχω περίεργα αισθήματα. Δεν περίμενα ποτέ να νιώσω έτσι. Ειδικά μαζί του αν και τώρα πια είμαστε φίλοι. Πλησιάζω τα παιδιά, χαιρεταω και κοιτάζω τον Luke. Με χαιρέτησε αλλά δεν με κοίταξε ξανά. Φαινόταν περίεργος, μπερδεμένος. Ήθελα να του μιλήσω στα διαλείμματα για το φιλί αλλά δεν ξέρω αν πρέπει." Στο διάλειμμα "
Jo- Luke μπορούμε να μιλήσουμε λίγο?
Luke- Ναι.Πάμε πιο πέρα στην άκρη και κοιταζομαστε μεταξύ μας.
Jo- Κοιτα...σχετικά με εκείνο το φιλί εχθές....
Luke- Σορρυ αν σε έκανα να νιώσεις άβολα αλλά δεν ήταν τίποτα.Τότε ήταν που μου κόπηκαν τα πόδια.
Luke- Δεν είχα κέφια και δεν ξέρω γιατί το έκανα. Πάντως καλύτερα να το ξεχάσουμε ήταν της στιγμής.
Δεν νομίζω πως ήταν αυτό που περίμενα να ακούσω. Δεν ήταν αυτό που ήθελα να ακούσω.
Jo- Ναι φυσικά. Καλύτερα να...να το ξεχάσουμε, λέω με ένα ψεύτικο πλατύ χαμόγελο.
Luke- Πάμε στα παιδιά?
Jo- Ναι. Πάμε.Πήγαμε προς τα παιδιά. Ήμουν αφηρημένη μέχρι που ο George μου τράβηξε την προσοχή.
George- Παιδιά. Θέλετε να πάμε το απόγευμα σε κλαμπ? Έτσι και αλλιώς μεθαύριο τελειώνουμε δυστυχώς. Ίσως χαθούμε.
Kate- Ναι. Εγώ συμφωνώ.
Luke- Και εγω.
Jo- Και εγω φυσικά.
George- Τελεια! Τότε ας συναντηθούμε στις 9 στο παρκο να πάμε όλοι μαζί.
Kate/luke/Jo- Εντάξει!Αφού χτύπησε το κουδούνι μπήκαμε μέσα στην τάξη. Σε όλο το μάθημα ο Luke δεν με κοίταξε. Μιλούσε συνεχώς με τον George. Δεν καταλαβαίνω. Είπε να το ξεχάσουμε αν και αυτός το ξεκίνησε αλλά το βρήκε σαν παιχνίδι. Ίσως από αυτόν πήρε ο αδελφός του. Προσπαθώ να μην τον κατηγορήσω και να σκεφτώ συγκεκριμένα πράγματα.
" Στο 4ο διάλειμμα "
Όταν μιλούσαμε με τα παιδιά στο παγκακι ανέβηκε στο μεγάλο πεζούλι ο Mike. Είναι ο ' δημοφιλης' του σχολείου και είναι και αστείος μερικές φορές.
Mike- Λοιπόν παιδιά. Ακούστε όλοι. Μεθαύριο που είναι τελευταία μέρα του σχολείου ας κάνουμε ένα πάρτι στην παραλία! Φέρτε ότι θέλετε. Ξεκινάμε στις 10!!
Όλοι αρχίσαμε να ζητοκραβγαζουμε και να χειροκροταμε. Ήταν ωραία ιδέα και θα περάσουμε ωραια. Δεν το χάνω.
" Το απόγευμα "
Όταν πήγα σπίτι έφαγα και ετοίμασα τα ρούχα που θα φορέσω. Είπα να βάλω φόρεμα και έβγαλα από την ντουλάπα το μαύρο μου φόρεμα που δεν έχει ραντες και έχει σκίσιμο στην μέση.
Έκανα μπάνιο και ξάπλωσα. Η ώρα είχε πάει 8:29 οπότε άρχισα να ετοιμάζομαι.
Κατέβηκα πήρα λεφτά και κλειδιά και πήγα στο παρκο." Στο παρκο "
Jo- Γειααα σας!!
Kate- Ουυυ τι κούκλα είναι αυτή!! Την ξέρουμε!?Η Kate πάντα μου κάνει κοπλιμέντα. Ή για να μου φτιάξει το κέφι ή γιατί τα εννοεί.
George- Όλοι είμαστε εδώ και πάλι περιμένουμε τον Luke.
Κοιτάζω γύρω-γύρω και βλέπω πίσω από τον George την μηχανή του.
Jo- Εσείς θα πάτε με την μηχανή?
Kate- Τι εννοείς εμείς? Όλοι θα πάμε με μηχανές.
George- Ήρθε.Γυρίζω και βλέπω από το στενό τον Luke να έρχεται με την μηχανή και να παρκάρει.
Luke- Συγνώμη που άργησα. Πάμε?
George- Πάμε.Βλέπω την Kate και τον George να ανεβαίνουν στην μηχανή τους. Λογικά εγω πρέπει να πάω με τον Luke. Γυρίζω να τον κοιτάξω.
Luke- Πάμε? ρωτάει δίνοντας μου το κράνος.
Jο- Ν...ναι!Φοράω κράνος, ανεβαίνω στην μηχανή και φεύγουμε.
Ευχαριστώ που διαβάσατε και αυτό το κεφάλαιο. Τα λέμε στο επόμενο.
Φιλιααα❤
YOU ARE READING
You are my destiny
ChickLitJo-"Μπορούσες να με ξυπνήσεις" Luke-"Δεν ηθελα" Παραξενευομαι και τον κοιταω. Δεν απαντάω. Ο luke και η Jo είναι εχθροί από την πρώτη λυκείου. Ακομα και τώρα στα 17 τους μισούν τόσο πολύ ο ένας τον άλλον που δεν θέλουν ούτε να βλεπονται. Ο Luke ότ...