/Mit keresel itt?/

23 4 7
                                    

Megint apáról álmodtam, de most valahogy más volt mint a legutóbbi. Sokkal izgalmasabb -már ha lehet egy ilyet izginek mondani- félelmetesebb és egyben különleges. Minthogyha egy könyvet álmodtam volna meg. Először csak egy kis bevezető majd egy óriási nagy fordulat, ami oly' annyira felforgatja az eseményeket, hogy ha elmesélném valakinek, hanyatt vágná magát és a földet ütlegelve nevetne, majd megveregetné a vállamat, és azt mondaná, hogy ilyen hülyeséget is csak én álmodhatok, vagy hogy ilyenről ne is álmodj-bár ez a kettő valahogy üti egymást, de mit számít, akkor is hülyének néznének.

/Álmom/
A régi szobámban voltunk Conorral. Éppen valamit elkezdett mondani  nekem a bátyám, de nem tudta végig mondani, mert bejött apa. A következő pillanatban pedig egy nagyon hangos motort hallottam. Itt már olyan 16 év körüli lehetek. Conor felrakott arra a hangos vasra, majd elindultunk. Amikor leszáltunk, akkor apa mögül száltam le. Amit nem is értettem, de nem nagyon foglalkoztam ezzel. Miután már biztos talajon álltam, láttam hogy egy egész banda motoros megy el mellettünk. Apa ott hagyott, majd elment velük. Én elkezdtem gyalogolni az út szélén, majd egy erdőbe tévedtem. Nem találtam a kiutat. Conort elkezdtem csörgetni, hátha felveszi, de nem. Idegesen mentem tovább, majd észrevettem egy faházat, körbe jártam, majd mikor vissza értem az ajtóhoz, elkezdtem bekopogni.Hármat kopogtam, majd az illető ajtót nyitott, de magát a személyt nem láttam. Beljebb mentem és körbe néztem. Mikor megfordultam Aaronnel találtam szembe magam. Nem szólalt meg egyikőnk sem. Én már épp szólásra nyitottam a számat, amikor egy koppanást hallottam az ablak felől. Izzadság cseppekkel és nagy zihálással ébredtem fel.

/Jelen/

Mégegyszer végig pörgettem magamban a rémálmomat, majd mikor már kezdetem megnyugodni, az ereszünknek a zörgését hallottam, és valaki egy "basszameg, a jó büdös életbe"- t mormolt. Az ablakomnak nekivágodott valószínüleg egy kő. Itt realizáltam, hogy ezt már nem álmodom. Bepánikolva a takaró alá bújtam, majd csak figyeltem a történéseket. Egy újabb kavics. A horror sztorikban általában ilyenkor megölnek valakit, vagy legalábbis valami mindig történik..majd a betörő felmászott az ablakomhoz. 

-Mit keresel itt?- kérdeztem az "idegentől" majd az órámra pillantottam- Tisztában vagy vele, hogy éjnek évadján vagy itt. Fél óra múlva éjfél!- majd felkapcsolom a villanyt

-Csillagom, bocs hogy zavarlak, de te mondtad, hogy tanuljunk-  tette maga elé a kezét védekezés képpen, amikor már bent volt a szobámban

-De nem ilyenkor te instant idióta!- vágtam hozzá a párnámat- Van aki ilyenkor aludna.  

-Na ne már, már megint csak verekedni tudsz?- vonja fel a szemöldökét

-Nem verekedek!Csak hagyjál audni- majd mélyen a szemébe néztem, mire ő elfordította a fejét

-Ok- csak ennyit mondott majd vissza sétált az ablakhoz és kimászott rajta. Én pedig sikeresen  bezártam az ablakot. De mikor már éppen bújnék vissza a takaró alá megfogalmazódnak bennem a kérdések: vajon miért volt itt? Ilyen későn? Valami baj van nála?

Kisebb hezitálás után a bűntudatom győzött, ezért minnél halkabban és gyorsabban próbáltam lemenni a lépcsőn és óvatosan elforgatni a bejárati ajtóban a kulcsot, hogy anya még véletlenül se kelljen fel.

Amint kiérek a házunk elé, látom, hogy Aaron éppen most száll fel a motorjára.
- Aaron- kiabálok felé, de a sisak miatt valószínüleg nem hallja. -Aaron- szólítom a nevén ahogyan mellé érek, majd megfogom a kezét. Rám emeli sötétkék szemeit, miközben leveszi a bukóját, és akkor realizálom, hogy most sötétebben csillagnak íriszei, mint máskor. Az utcavilágítás nem éppen a legjobb, de látom, hogy csillagnak. Nem hiszem, hogy alkoholt fogyasztott volna, akkor nem tudna vezetni és valószínű, hogy a tetőről is le esett volna.
-Aaron, minden rendben?- kérdezem tőle finoman

Kémiával kezdődött (Befejezett)Onde histórias criam vida. Descubra agora