Uyarı: Bölüm spoiler içerir sevgili okurlarım. Spoiler sevmeyenler bölümü okumadan geçsinler lütfen ^^
-Kesit-
"Ya ne balayından söz ediyorsun sen? Çabuk bir çözüm bul Selim, seninle balayı falan yapacak değilim!"
Selim sonunda duraksadığında bakışlarımı yüzüne çevirdim, kaşlarını çatmış bana bakıyordu.
"Ben sanki çok meraklıydım seninle balayına gitmeye!" Dedi iğneleyici bir ses tonuyla.
"Bak korkarsan eğer elimi tutabilirsin cüce," diye sırıtarak göz kırpan Selim'e gözlerimi devirip cevap verdim.
"İlk defa uçağa binmiyorum Selimciğim, sen beni merak etme. Ha, bu arada, eğer sen korkarsan elinin gölgesini bile benden uzak tut yoksa seni uçaktan atar arkandan Fatiha bile okumam ona göre."
Arkama yaslandığımda Selim'in dik dik bana baktığını bilmeme rağmen umursamadım ve kulaklığımı kulağıma takarak gözlerimi kapattım.
"Ya şu kediye bak!" Diyerek arabanın tekerleğinin arkasına saklanmış olan siyah renk yavru kediye doğru ilerledim hemen.
"Sahra, nereye!?" Diye arkamdan gelen Selim'e aldırmadan kediyi korkutmamaya çalışarak elime aldım.
Kediyi elime aldığımda Selim'de neden geldiğimi elimdeki kediye baktıktan sonra anlamıştı.
"Ya baksana, ne kadar tatlı!"
"Senden tatlı olmasın..."
Bakışlarım hızla kediden kayıp Selim'in lacivertlerini bulduğunda oda elini ensesine atıp kaşımaya başlamıştı.
"Anlamadım?" Diyerek tek kaşımı kaldırıp sordum.
"Bence sen anladın." Dedi ve arkasına dönerek ileriden bize doğru gelen arabaya doğru yürüdü.
Kafam karışmış bir şekilde kediye bakıp konuştum, "ben ne yapacağım bu habeş maymunuyla ha kara kedi?"
"Sahra bir dinler misin!? Lütfen bir bekle!"
Aniden duraksadığımda şaşıran Selim'in yüzüne nefretle baktım.
"Senden nefret ettiğimi biliyorsun değil mi Selim Karaca?" Diye sordum acımasızca gözlerinin içine bakarken.
Derin bir nefes alarak, "biliyorum..." dedi bakışlarını hiç kaçırmadan.
"Ben Sahra Karaca değilim Selim, bazen asıl amacını unutup hayatıma dahil olmaya çalışıyorsun ama ben sana hatırlatayım istersen; biz sevdiceğin Selin'i kıskandırmak için bir aradayız. Ben geleceğim için sen ise sevdiceğin için savaşıyorsun, aramızda iş anlaşmasından başka bir ilişki söz konusu dahi olamaz. Bu yüzden hayatıma karışmayı ve hayatım ya da benimle ilgili kararlar almayı bırak! Sen benim kocam değilsin bende senin karın değilim, annenin hatrına kabul ettim gelmeyi, şansını fazla zorlama. Oynadığın bu oyunu Selin yanımızda değilken ciddiye almamanı şiddetle tavsiye ederim sayın Selim Karaca!"
Selim söylediklerimden sonra yutkunup anlamdıramadığım bir duyguyla grilerime bakarken lacivertleriyle olan teması kesip hızla arkama döndüm ve asansöre doğru adımladım, Selim'de arkamdan geldiğinde derin bir nefes aldım.
Bu balayı başıma dert olmuştu!
####
Eveet sevgili okurlarım, yeni bölüm gelene kadar bu kesitle idare edin lütfen. Pazar günü 16. Bölüm sizlerle olacak.
!!ÖNEMLİ!!
Fakat şikayetçi olduğum bir mesele var, sizinle paylaşmadan edemeyeceğim; okunmalar bu kadar çok iken oylar neden bu kadar az? Lütfen bölümleri okumadan önce yıldızı parlatın ki sonradan unutmayasınız.
O kadar emek verip yazıyorum sizler için, bir yıldızı parlatmak bu kadar zahmet olmamalı. Lütfen, yıldızları parlatın ki sizinde yıldızlarınız parlasın sevgili okurlarım. Okuyup geçmeyin, yorum yapın ve yıldızı parlatın.
Bir de yeni bir karar alsım belki hoşunuza gitmez ama bunun için üzgünüm, beni buna mecbur bırakan emeğin karşılığının olmaması. En kötü kurgular, yazım kuralları berbat ve anlatım biçimi rezalet olan kitaplar bile binden fazla oy alınca kendince üzülüyor insan yani. Beni buna birazda siz sevgili okurlarım mecbur bıraktınız. Asla böyle bir düzene geçmem diyordum ama mecburum. Hayallerim için, keşfedilmek için, büyümek için mecburum.
Artık bölümlere oy sınırı getirilecek. Koyduğum sınır tamamlanırsa eğer ancak yeni bölüm yayınlanacak haberiniz olsun.
Gelecek bölüme kadar kendinize iyi bakın!
Seviliyorsunuz♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Evlilik Meselesi (Ara Verildi)
ChickLit"Senden nefret ediyorum Selim Karaca!" "Duygularımız karşılıklı Sahra Yenilmez!" Mecburi bir evliliğin sonucunda keşfedilen yeni duygular ve değişen hayatları okumaya hazır mısınız? Bu Sahra Yenilmez ve Selim Karaca'nın hikayesi, onların çılgınca il...