19.

2.4K 72 10
                                    

Úton haza felé nem volt kedvem vele beszélgetni , egyszerűen cikáztak a fejembe a gondolatok. Amit észre is vett. Kezét a combomon lévő kezemre rakta és össze akarta kulcsolni de ki húztam alóla .

-Mi a baj kicsim ? -fürkészte az arcom .

-Semmi , fáradt vagyok! - nincs erőm most ezt vele megvitatni. Ő nem próbálkozott tovább. Mikor haza értünk ő egyből a dolgozóba ment , de az ajtót úgy be csapta azt hittem tokostul szakad ki . Én meg felmentem Em-hez.

-Mi történt ? -kérdezi tőlem mikor meglát az ajtóban.

-Lehet szakítok Adammal!

-Miért ? -kérdi mikor be feküdtem mellé az ágyba . Elmondtam neki töviről hegyire még a szexet is.

-De miért akarsz vele szakítani?

-Azért Em mert te nem láttad azokat a nőket . Nem látok a fejébe és honnan tudjam hogy fél vagy egy év múlva nem fogja azt mondani hogy hello,szia ,rád untam .

-Zoé szeret téged ! Ez biztos.

-Én is szeretem őt , mindennél jobban , de vagy most szenvedek vagy később és akkor még jobban fog fájni.

Te beszéltél már Taylorral? -kérdezem a barátnőm hogy tereljem egy kicsit a témát rólam.

-Igen , felhívott! -látom hogy nem pozitív irányt vett a beszélgetés.

-És mit mondott?-faggatom tovább.

-Azt mondta hogy nyugodtan menjünk bulizni és hogy érezzem magam jól mert hogy neki is programja van estére. Kérdeztem hogy micsoda programja van , azt mondta nem tartozik elszámolással és hogy nem köti az orromra .

-Rohadt szemétláda , már bánom hogy csak egyet vertem be neki .

-Semmi baj Zoé . Én elfogadtam hogy ez viszonzatlan szerelem .

-Na jó Em , eszembe jutott egy jobb ötlet mint a buli . Emily szemei felcsillantak .

-Pakolj össze , ruhákat cipőt , és dugd el az ágy alá , de rakjál fürdőruhát meg mindent . Én is így teszek és át hozom ide , itt Adam úgysem fog kutatni és mivel a dolgozó szobában van, van időm össze pakolni. Este itt alszok nálad, vagy legalább is ő azt fogja hinni . Éjszaka meg meglépünk,elmegyünk nyaralni egy kicsit ha már munkánk nincs .

- Neked van félre tett pénzed ? kacsinott.

-Jó nekem is van, mert Adam kártyáját nem használhatjuk mert megtalál. Illetve én a telefonomat itthon hagyom, mert nem tudom hogy Adam nem e rakott bele nyom követőt. A múltkori poloskázás után mindent ki nézek belőle. Emeltem fel a kezem hogy a barátnőm bele csapjon.

-Benne vagyok . - csapott is bele .

Én gyorsan át szaladtam a szobánkba , mint gondoltam üres volt . A bőröndömbe pakoltam gyorsan ami kell . Életemben nem pakoltam össze ilyen gyorsan . Mire vissza értem Em szobájába ő is akkor fejezte be a pakolást.

Este 11 körül járt az idő mikor kopogtak a szobába . Adam állt , vagyis dőlt neki az ajtónak mikor ki nyitottam . Azt se tudta melyik bolygón volt , úgy be volt rúgva.

-Gyere szerelmem aludni ! -nyújtotta a kezét , szívem szerint persze hogy mentem volna de tudtam hogy nem lehet.

-Ma itt alszok ! Te meg menj és feküdj le mert részeg vagy ! -próbálok erősnek tűnni .

-Nem , velem jössz a szobánkba és együtt alszunk. - húzta össze a szemöldökét.

-Adam ne akarj veszekedni . Nem vagyok most olyan állapotban. Próbál az arcomról olvasni , a szemei mint már annyiszor égeti a mellkasomat,mint ha a gondolataimat akarná ki találni.

Az ördög markábanWhere stories live. Discover now