Miki Matsubara - Stay With Me
《III. ŞAHIS》
"Sevgilin var mı?""..."
"Neden sordun ki?"Obito bunu dedikten sonra Kakashi yanaklarının ısındığını fark etti.
Kakashi'nin bu beklenmeyen sorusuna karşı sırıtarak vermişti bu cevabı.
"A- Obito, sadece merak ettim"
"Emin misin?"
"Ne demeye çalışıyorsun?"
"Eminim tabii ki""Sakin"
"Sakinim ben"
"Tamaam, tamam"
"Sevgilim yok"
"Senin var mı?""Yok"
"Nasıl olsun""Asıl nasıl olmasın"
"Senin gibi birinin olmayacak da kimin olacak""Niye ki"
"Yakışıklısın, zekisin... Kızlar seni seviyordur şimdi" °•bilen bilir•°
"Yaa, demek öyle"
"Evet"
[...]《KAKASHI》
Yorgun bir şekilde eve geldiğimde sabah bıraktığım dağınıklıkla karşılaştım. Tanrım... Sanki bu evden 2 gün önce çıkmışım gibi hissediyordum. Bugün çok uzun sürmüştü.《III. ŞAHIS》
Bir köpekle yalnız yaşayan 15 yaşındaki bir çocuk için bu tablo aslında biraz normal gibiydi fakat kakashi fazla dağınığı sevmezdi. Geç olmadan bir an önce evi toplamaya başlamalıydı.[...]
Salonu ve odasını toplamayı bitirdiğinde saate baktı. Saat 18.14 olmuştu. İşe yetişebilmesi için artık yavaştan çıkması gerekiyordu.
Babası öldükten sonra artık kendi başının çaresine bakması gerektiğini anlamıştı. Hiç düşünmeden 'ne iş olsa yaparım' diye iş aramaya başlamıştı küçük çocuk. Bu 'ne iş olsa yaparım' düşüncesi sonradan onun pişman olmasına sebep olmuştu. Çünkü hiç düşünmeden deneyimsiz bir şekilde yapamadığı işlere bile atlamıştı ve bu onu hem fiziksel hem de ruhsal olarak yormuştu. En sonunda kendine neyin uygun olup neyin olmadığını düşündü. Zaman olarak uygun, çok yorucu olmadığı için akşam hizmet veren bir restoranda garsonluk yapmaya başlamıştı.
Odasına gidip üstünü başını değiştirdi. Şarjda duran telefonunu eline alıp kontrol etti. Asuma'dan ve Gai'den mesaj vardı. Onlara sonra bakmaya karar verdi ve telefonunu cebine koyup evden ayrıldı.
Yolda yürürken Tokyo'nun ılık akşamüstü rüzgarı çarpıyordu yüzüne. Bu güzel rüzgarlar kulaklarında yankılanan şarkı ile birleşince çok daha güzel bir his veriyordu. Telefonunu açtı ve ekranda gözüken o esnada çalan şarkıya baktı: Miki Matsubara'dan Stay With Me. Telefonu kapatıp önüne baktığında gün batarken ışıl ışıl parıldayan avm ve restoranlarla dolu bu işlek caddenin havası karşısında yüzüne tatlı bir gülümseme yayıldı.
Fakat bu gülümsemesi pek uzun sürmedi çünkü birden bire aklına Obito geldi. Acaba şuan onun evinde nasıl bir durum söz konusuydu? Kavga sonrası Obito'nun yüzüne baktığında yüzünü iyi koruduğunu fark etmişti.
"Başının çaresine bakmıştır ya"
Eğer evde belli etmez ise sorun olmazdı çünkü bu durum sadece bir tutanak sebebiydi ve bu ikisinin de ilk tutanağıydı. Birinci tutanaklar ebeveynlere bildirilmezdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SPRACHE | ObiKaka
FanfictionKakashi, okulunun en iyi ingilizce konuşan öğrencisiydi. Obito ise bu konuda pek başarılı sayılmazdı.