🍀21🍀

511 9 22
                                    

🦋(Birlikte yemek yapmak)🦋
                                          (İstekT.)


🧈Kim Seokjin
Onunla yemek yapmak çok eğlenceli olurdu.
Sürekli seni çırak olarak kullanılır.
•Yemeğin tuzu fazla olursa eğer hiç bozuntuya vermeden güzel gibi davranır " Omooo tadına bakmalısın, çok lezzetli olmuş" sana uzatır ve daha sonra yüzünün aldığı şekil ile kahkaha atmaya başlar.
•Birlikte yemek yapmaktan zevk alır ve çok eğlenir.
•Tuttuğun şey sıcaksa, kavanozun kapağı açılmıyorsa yada tehlikeli bir işlem ise sen söylemeden elinden alır ve kendi yapar " Hayır, hayır sevgilin senin için yapacak. Bana ver".
•Her gün yeni bir tarif bulur ve denemek ister.
•Senin bildiğin tarifleri dikkatlice izler ve öğrenmeye çalışır "Yaah ne yaptığını göstersene bende bilmek istiyorum".

___________________________________

🧈Kim Namjoon
•Komik deneyimler ve unutamayacağınız anılarınız olur.
•" Joon IQ 148 lütfen bıçağı düzgün kullan"
•Seninle vakit geçirmek onun hoşuna gittiği için sana yardım etmeyi çok ister.
•Yardımları çoğu zaman işe yarasa da kaos ile sonuçlanabilir.
•Yerine koyması için verdiğin un bir anda patlayabilir. Makineye koyduğu tabak elinden kayabilir. Yemeğe tuz atarken tuzluk açılıp içine dökülebilir.
•" AHH~~ Gerçekten si***. Özür dilerim sevgilim döküldü yenisini yapacağım"
•Çırak olan o olurdu.
•Kendi bildiği tarifleri yapmak onun için daha kolay. Çünkü tecrübeli.
•Sorunsuz bir yemek için iş dağılımı yapılır. O kendi bildiklerini yaparken sende diğer şeyleri yaptığın da her şey mükemmel sonuçlanır.

___________________________________

🧈Min Yoongi
Kontrollü ve sakin bir şekilde ilerlersiniz.
•Keskin ve kaba işleri üstlenir.
•Yanlış bir malzeme kullandığın da bununla dalga geçer ve güler.
•Et ,balık doğramak ve pişirmek onu işidir.
• Senin kültüründen sevdiği şeyleri sık sık yapmanı ister " Bu gün o dolmadan yapmaya ne dersin" , " Neden Türk usulü mantı yemiyoruz" , "Tatlı olarak sütlaç yap lütfen sevgilim"
•Ailesi geldiğinde de bu tür Türk yemekleri yapmanı isteyebilir.
•Sen birşeyler ile uğraşırken seni izler " AHAHAHAHA ağzın neden açık? Bu çok komik bir daha ki sefere fotoğraf çekeceğim".

___________________________________

🧈 Jung Hoseok
•Eğlenceli bir öğrenme süreci olur.
•Sana sevdiği yemekleri iyice öğretir "Hadi bu gün kimchi yapalım. Bence çok eğlenceli olacak sevgilim"
•Ağır ve zor olan şeyleri o yapar. Su dolu sıcak tencereyi taşımak, üst raflara uzanmak.
•Hata yaptığın da şeker yerine tuz tada tam tersi, fark ederse engel olmaya çalışır fakat olamazsa kahkaha atar.
• " Hayır,hayır ahahhahahahhahahaha tuz ooo"
•Bilmediği şeylerde elini beline koyar °•° bu şekilde dikkatle seni izler.
•Yemek bittiğinde " WOO bitti sonun da buraya gel ve bana bir öpücük ver" .

___________________________________

🧈Park Jimin
Eğlenceli ve tembel olurdu.
•Sürekli onu öyle bunu böyle yap diye konuşurdu.
•Doğrama ve ağır taşıma işlerin de kendisi yapardı.
•" Aahhh~~ o senin minik vücudun için çok fazla bana ve güzelim".
•Bilmediği şeylerde yaptığı her haraket için senden onay alır.
" Bu kadar yeter mi?", "Bu şekilde mi doğramalıyım?", "  Ne kadar tuz atayım".
•Bildiği şeylerde artistlik yapar " Hayıııırr öyle değil sana göstereceğim" ," Ahhh~~ bu çok komik bana ver doğrusunu yapayım".
•Yanlış bir şey yaptığın da ellerini beline koyar dudağını büzerek komik bir şekilde sana bakar. " Şimdi baştan yapmak zorundayız. Boş verip sipariş vermeye ne dersin?".


___________________________________

🧈Kim Taehyung
•Seni izlemek en büyük hobisi olurdu " Tanrım şuan o kadar tatlısın ki. Sürekli yemek yapmalısın."
•Sen demeden bir şey yapmazdı.
•Bazen ise onun bildiği tarihlerde mutfak onun olur.
•O da genel olarak tehlikeli şeyleri kendi yapar.
•Tava da bir şeyleri hava atıp tutmayı denemeyi sık sık yapar ve bu sırada izlemen için sana sürekli ısrar eder.
•" Yayaya beni izle nasıl yaptığımı görmelisin".
•Kendi uydurduğu kolay atıştırmalık tarifleri vardır.
•Yanından geçerken mutlaka vücudunun bir yerine temas eder.
•Yanlış bir şey yaptığın da seninle dalga geçer " Ahahahahah o kadar gösteriş yaptın ama kek yandı."


___________________________________


🧈Jeon Jungkook
Genel olarak mutfak hakimiyetini üstelenir.
•Çoğu şeyi kendi yapar çünkü bundan zevk alır.
•Her zaman gösteri yapabilir.
•Odaklandığı zaman bir şeyler mırıldanır.
•Bir şey yanlış olduğun da ilk önce düzeltmeye çalışır " Ahhh çok yeteneklisin güzelim ama sevgilin daha yetenekli şimdi de bunu düzeltecek."
•Sık sık sen bir şeyler yaparken beline sarılır.
•Uzanamadığın yerlere kendini bilmiş bir şekilde uzanır ve sana sırıtır " Çok şanslısın çünkü ben varım."
•Bir çok şeyde iddiaya girer " Bence tavayı bu şekilde çeviremezsin" ," Bunları havaya atıp ağzımız ile yakalayalım en çok yapan kazanır"
•Bulaşıkları her zaman anında topar ve sen ne olduğunu anlamazsın bile.

___________________________________
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Okuduğunuz için teşekkür ederim. Beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayın. İsteklerinizi bekliyorum 💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

BTS REACTİONS Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin