1

89 1 1
                                    


Boboiboy kini sedang lena tidur dikamar nya. Tetapi dia tak sadar yang sekarang waktu dah lewat tuk pergi kesekolah.
 


Tiba-tiba seseorang masuk kedalam kamarnya dan memandang Boy dengan wajah bengis di tangan dia berisi sebaskom air es, Lalu..


Splashhhhhhh

Splashhhhhhh




Apabila merasakan dingin Boy pun seketika terbangun juga. Dia melihat ketepi dan mendapati seseorang dengan baskom ditangannya.
Orang itu mencengkam rambut Boy , Boy pun menjerit kesakitan, tetapi tak dihiraukan orang itu.

"Fang sakit Fang, tolong L.. Lepaskan.. ahhkk"Kata Boy sambil meringis kesakitan.


Orang yang bernama Fang itu pun menarik rambut Boy lebih kuat lagi dan lagi, sampai beberapa helai rambutnya ada yang rontok.

" Kau ni sehari tak susahkan aku tak boleh ke???!!!!!!!!! Dasar lembab!!! Tak berguna!!!! " Bentak Fang dengan kerasnya.


Fang kemudian menendang Boy dengan kuat, tak itu sahaja dia pun sampai memukul menggunakan batang penyapu.



Plakkkkkk

Plakkkkkk


Tes.. Tess..



Kalian pasti tertanya tanya mengapa Fang buat itu kan?? Bukan Fang sahaja, kawan kawannya yang lain pun sama.
Kecuali Tok aba dan Ochobot.
Kalau kalian nanya soal Orangtua Boy yang pasti No!! Mereka tak kesah kan anak mereka. Anaknya dah selamatkan banyak power shera sampai nyawa pun hampir terenggung die tak datang datang.

Sambung lagi ye, jadi macam ni.

Saat Boboiboy and the geng  pergi misi ke Planet Oxytocin, diorang tak ikut rancangan si Boy ni.
Terutama si Gopal ni. Kerjanya kacauuuuuuuu je.
Nahhh!! Boy pun nak tolong tapi die tak sengaja kuasa die kene kan Ying.
Fang pun marah lah tu.
Kalau suka tu cakap ye.
Power shera itupun malah kena rampas Alien juga. Diorang semua salahkan Boy juga, sampai Bahasa binatang diorang keluarkan. Memang tak berhati perut betul😭😭.
Dan adanya fitnah yang kena pun Boy juga lah.
Kawannya sampai tak percaya.
Difitnah sebagai mata mata musuh, kayak mereka ini gak mikir gitu, buat apa gitu ya?? Tidak berfikir kritis.

Dan Tok aba pula ada bisnis ke Jepang.
Ocho pun mestilah ikut.
























Air mata boy pun tercurah, tapi die dengan kasar mengelap air matanya.

Setelah landak ungu pergi..




'Why?? Why?? Harus aku??!!!!! Aku takut.
Kenape diorang jadi macamni.
Janji yang dulu diorang buat hilang je macamtu' monolog boy di hatinya.









Janganlah sedih kan ada aku




"Ehh.. S.. Suara apa tu"

Why??!!?? Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang