HYUNJİN'DEN
yüzüme gelen su ile hızlıca gözümü kapatmıştım.
"konuş dedim! Abim nerede?"
"ben nerden bileyim senin abinin nerede olduğunu? Sonuçta benim abim değil."
Demiştim dalgayla. Gülümsemem onu o kadar etkiliyordu ki artık bana zarar vermek istiyordu. Gözlerinin yeşili resmen şarap kırmızısı rengini almıştı.
Derin bir nefes almış fakat vermemişti. Sonrasında arkasına dönmüş ve ben daha ne olduğunu bile anlamadan kendine hakim olamamış bir şekilde tokat atmıştı.
Beklemediğim tokat ile yere serilirken yüzümdeki o dalgayla karışık gülümsememi asla silmiyordum.
"bana zarar verirsen yerini söyleyeceğimi düşünecek kadar zavallı mısın cidden? Veya benimle tek kalamayacak kadar korkak bir kaltak?"
Dediğimde daha çok sinirlenmiş ve hızla karnıma tekme atmıştı. Gelen tekmenin nefesimi kesmesi ile öksürmüştüm.
"hadi ama yapabileceklerin sadece bu kadar mı?"
Demiştim öksürüklerimin arasında. Kendini tutamayıp beni yakalarımdan tutup havaya kaldırmıştı. Adamlardan birine beni tutmasını söyleyip bir tane daha yumruk geçirmişti.
Yemek vermediklerini için güçsüz olan bedenim bir kere daha yere serilmişti.
" getirin"
Demişti adamlardan birine. Sinirli bakışlarımı ona yollayıp neyi getireceklerini düşünmeye başlamıştım.
Bir rehine? Ya da bir işkence aleti? Hayır hiç biri değildi. Bu... Bu da neydi böyle?
Adam kabı getirip önüme koyduğunda bunun bir köpek maması olduğunu fark etmiştim.
"ye."
Demişti gülerek.
"hadi yesene."
Dediğinde sinirle nefes vermiş ve kinli bakışlarımı ona yollamıştım. Kendime sözüm olsun burdan çıktıktan sonra ilk işim bu pisliği öldürmek olacaktı.
"aç değil misin hyunjin yesene."
Dediğinde bakışlarımı hala ondan çekmemiştim. Bir anda ciddileşip bağırmıştı.
"YE DEDİM SANA OROSPU ÇOCUĞU"
hiçbir tepki vermeden hala ona bakıyordum. Ona boyun eymeyecektim. Eyemezdim.
"yemiyorsun öyle mi?"
Demişti tek kaşını kaldırarak. Yine hiçbir tepki vermemiştim ve buna sinirlenmişti.
Eğilip saçlarımı sıkıca kavrayıp çekmiş ve kafamı mama kabına sokmuştu. Yüzüme gelen yaş mamalar ile bir kere daha and içmiştim onu öldüreceğime.
Kafamı daldırdığı mama kabından çekmiş ve yemediğimi görmüştü.
"YE DEDİM SANA PİÇ!"
tekrardan saçımı çekmiş ve kafamı yine mama kabının içine sokmuştu.
Yüzümü mama kabına bastırırken ağzıma bir kaç tane köpek maması almıştım. Ağzıma gelen tat ile yüzümü buruşturmuştum. Ama yapacağım şey buna değerdi.
Kafamı kaldırdığında ağzımda olan köpek mamalarını görmüş ve zafer ile gülümsemişti. Saçlarımı bırakmıştı.
"aferin benim köpeğime. Hep böyle uslu ol köpekcik"
Demiş ve daha 10 saniye önce ellerini çektiği saçlarıma bir kere daha elini atmış ve okşamıştı.
O gülerken bir anda ben de gülünce yüzündeki gülümseme düşmüş ve yerine ne olduğunu sorar bakışlar almıştı.
Ağzımdaki mamaları bir anda yüzüne türkürdüğümde refleks olarak gözlerini kapatmış ve sonrasında yüzünde kalan birkaç parça mamayı eli ile alıp yere atmıştı.
Gözleri hala kapalı iken bir küfür savurmuş ve tekrar ellerini saçlarıma atmıştı."sikeyim seni hyunjin. Şimdi bittin!"
Saçlarımı bu sefer daha da güçlü çekmişti. Sanki kopartmak istiyormuş gibi. Sonrasında yüzüme tükürmüştü.
"gidin aletleri getirin. Bu gün eğlence istemiyordum ama hyunjin bey özel olarak istekte bulundu. Onu eğlendirmek bizim için bir onur"
Demiş ve o yandan gülüşünü atmıştı. İşkence yapacaktı ve bu asla hafif bir işkence olmayacaktı. Mafyalar işkence yaparsa bu asla hafif olmazdı.
._.
ÇOK FAZLA DÜŞÜNMEDEN YAZDIM UMARIM BEĞENİRSİNİZ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mensonge // Hyunin (Düzleniyor)
ActionHYUNJİN: MAFYA JEONGİN: ÖĞRENCİ Jeongin arkadaşının sevgilisi için bir günlüğüne model olmak zorundadır. Hyunjin ise arkadaşı için zorla geldiği galada jeongin'i görür ve kendine hakim olamadan sürekli onu düşünür. Artık rüyaları bile jeongin'den ib...