Събудих се и усетих дъха на Дани във врата си. Веднага лепнах тъпа усмивка, като се сетих, че днес ставам на 16. Sweet sixteen! Ура! Най-накрая! Дочаках и този момент! Полежах малко и след известно време Дани се събуди.
-Хей, принцесо! Как е да си вече на 16?
-Прекрасно!
-Хайде, ела!-каза той, гушна ме, целуна ме и ме задърпа към банята-Измий се и те чакам долу.-каза и ми се усмихна по най-сладкия възможен начин. Аз отново се усмихнах тъпо. Дани излезе и аз се измих. Отидох в стаята и реших, че днес ще нося син клин на червени ленти и бял потник с червен череп, който стига до дупето ми. Вързах си косата на висока опашка и слязох при Дани. Щом отворих вратата веднага усетих прекрасната миризма, носеща се из стаята.
-Еха, Дани! Мирише уникално!...И така изглежда!-казах като влязох в кухнята и видях Дани да готви без тениска. Обърна се към мен, а аз прехапах долната си устна.
-За моята принцеса-само най-доброто! Обичам те!
-Аз повечеее!-казах и се усмихнах.
-Мнее.-каза сладурчето, готвещо без тениска. Засмях се.
-Какво готвиш?-полюпопитствах.
-Любимото ти-палачинки с нутела и мляко!
-Авв!-изписках, отидох до него и го целунах леко. Хвана ме през кръста и ме притисна в себе си. Задълбочи целувката, като вкара езика си в устата ми. Преплете се с моя. Увих ръце около врата му, а той ме хвана за бедрата и ме повдигна. Едната му ръка бавно се плъзна нагоре по бедрото и ме хвана за дупето. Другата също се присъедини. Стисна ме, а аз май го ухапах. Изохка леко. Явно наистина го бях ухапала. Започна да оставя леки целувки по врата ми и ме занесе в хола. Остави ме да легна на дивана и беше върху мен. Направи ми няколко болезнени смучки, при които изстенах, а той се усмихна. Ръката му мина от дупето, през ребрата и стигна до гърдите ми. Аз го хванах за ръката, а той притисна моята. Изведнъж усетих аромат на изгоряло.
-Ъмм...Дани. Палачинките?!-казах спокойно.
-Ахх, мамка му!-извика, стана от мен и се затича към кухнята. Засмях се и отидох при него. Щом влязох веднага ме напуши смях. Видях Дани, държащ палачинка, чиято страна беше абсолютно черна, а той се усмихваше извинително. Започнах да се смея неудържимо. Щом видя, че няма да има последствия и той се засмя. Рита дойде, видя палачинката в ръцете му и с един скок я грабна и излетя на двора. Вече се кикотех истерично. Дани също. Посмяхме се още малко и се успокоихме. Дани приключи с палачинките, оптави кухнята и сервира масата.
-Уау! Браво за старанието!-похвалих го така сякаш клиент в изискан ресторант поздравява готвача, а Дани ми се усмихна и ме целуна бързо и нежно. И той наистина беше положил доста старание. На масата имаше две чиний с палачинки в тях, а около палачинките бяха сложени по три ягодки пълни с шоколад и имаше роза от сметана. Беше доста добре направено.
-Не знаех, че можеш така!-казах с очудване.
-Е...все пак е за теб!-каза и се усмихна издърпвайки стола, правейки ми знак да седна. Погледнах го с погледа "ти наистина го направи" и поклатих леко глава докато се усмихвах. Седнах, а той бутна стола към масата. Седна срещу мен и започнахме със закуската.
-Е...нали нямаш планове за днес?!-попита ме Дани.
-Ммм май не. Защо?
-Ше разбереш! Единственото което искам от теб е да си правиш каквото си искаш, но в пет да си готова за излизане.
-Оуу къде ще ходим?-попитах ентусиазирано.
-Ще видиш!-каза Дани настоятелно.
-Добре де!-сопнах му се.
-Обичам те!
-Охх и аз теб!
Приключихме със закуската и оправихме масата. Качих се в стаята си и си пуснах музика, а след малко влезе и Дани. Както си седях безцелно на леглото той дойде и разби устните си в мойте. Изненадах се и подскочих леко, защото всичко стана за част от секундата. Целуваше ме грубо, но това ми харесваше. Обичам да е настоятелен, а в момента беше точно такъв. Бутна ме така, че да легна и той застана върху мен. Започна да слиза към брадичката ми, после мина челюстта с език и продължи по врата. Ръцете му бяха от двете страни на главата ми, но скоро едната му ръка се озова на кръста ми, повдигайки и притискайки ме към него. Увих едната си ръка около врата му, а другата зарових в косата му. Ръката на която се подпираше си остана там, а другата хвана крака ми и го уви около него, скед което пак се върна там. Явно искаше да се вкопча в него като малко детенце. Нямах проблеми с това. Направих го и след като бях напълно във въздуха той запълза по леглото. След известно време се отпусна и усетих възглавницата под главата си. Отпуснах краката си като леко скубех косата му. Той мина към ключиците ми и тъй като и двете му ръце бяха свободни, свали потника ми и махна ластика от косата ми. Продължи да ме целува и започна да шари по тялото ми с ръце. Махна и клина ми, защото явно му пречеше, а аз реших да не стоя просто така и да направя нещо. Обърнах ни така, че аз да съм отгоре и го целунах леко по носа. Хвана ме през кръста и мина надолу. Стисна ме за дупето, докато аз хапех долната му устна. Прокарах език през челюстта му, защото обожавах да го правя и слзох надолу. Зацелувах плочките му, а той се въртеше и стенеше под мен. След всяка една целувка го дерях. Захапах ластика на долнището му и го свалих. Той явно само това чакаше, защото след като го свалих веднага ни обърна и беше върху мен. Хвана презрамката на сутиена ми и внимателно я смъкна. Направи това и се другата. Галеше ме по кожата точно над сутиена. Запопна да я целува, а аз преливах от удоволствие.
-Сара, аз...може ли...-заекваше той.
-Да-казах твърдо и решително. Бях готова за това. Вече съм на 16. Обичам го. Той също ме обича. Не ме беше страх, защото знаех, че е добър. Това е! Сега е моя момент.....