مقدمه

102 14 2
                                    

چند وقتیه معرفی داستانام برام سخت شده.

شاید چون فکر می‌کنم توضیح ندادن بهتره و این فرصتو میده به خواننده که خودش بخونه و برداشت منحصر به فردشو داشته باشه چون من با نوشتن به اندازه‌ی کافی به ذهنتون خط میدم!

پس، فقط نکات کوچولویی برای یادآوری می‌مونه مثل اینکه
• مینی‌فیک ما از کاپل استریته.
• شخصیت دختر نه از بین آیدل‌های کیپاپه و نه ا/ت. موقع خوندن هیچ تصور بد و منفوری نداشته باشید ازش (اگر پیش فرض فکر می‌کنید دخترای فیکشن‌ها بدبچ هستن🙂)
• مهمون مهم دیگه‌ی ما جونگوک هست.

و مهم‌ترین؛
— آپ مینی‌فیک در صورت بازخورد مناسب شما ادامه پیدا می‌کنه. که منظورمون از مناسب، میانگین نزدیک ویو و ووت‌ها و کامنت‌هاست. پس لطفاً اگر می‌خونید، اگر علاقه دارید و می‌خواید ادامه‌ی داستان رو بخونید هم به لیستتون اضافه کنید و هم ووت بدید و کامنت بذارید.

— پارت اول برای آشنایی با داستان کافی هست پس امیدوارم به بهانه‌ی «بذار ببینم چی میشه، خوشم میاد یا نه، حالا شاید ولش کردم و...» برای کامنت نذاشتن یا ووت ندادن خودتون رو مجاب نکنید تا به به بوک هم لطمه‌ای وارد نشه و بیشتر توی لیست پیشنهادی قرار بگیره.

— هر نظر محترمی، چه کوتاه و چه بلند، از سمت شما پذیرفته‌اس و خودتونو ملزم ندونید اگر براتون مقدور نیست متن طولانی بنویسید. حتی خواننده‌ها هم سبک متفاوتی دارن پس به روش خودتون حمایت کنید و انرژی بدید.

خیلی ممنون که تا اینجا نکات رو خوندید و قصد حمایت دارید، قدردانتون هستم و امیدوارم از هروئین لذت ببرید ❤️

بریم برای خوندن قسمت اول🤲🏻

You're My Heroine [Yoongi x Girl | Ongoing] Where stories live. Discover now