Alarmımın çalmasıyla güzelim uykumdan kakmak zorunda kaldım. Saat henüz yediydi ve biz enayi gibi bu saatte kalkıp okula gitmek için hazırlanıyorduk. Samara gibi saçlarım yüzümün önüme düşmüş bir şekilde lavaboya gittim ve elimi yüzümü yıkadım. Yüzüme bakıp bi kaç minik tokatlar atarak kendime gelmeye çalıştım. Okul formalarımı giydim ve mutfağa geçtim. Mutfağa gittiğimde annem çoktan kahavaltı hazırlamıştı. Annemi yanağından öpüp masaya oturdum. Kahvaltı yaptıktan sonra çantamı alıp okula gitmek için evden çıktım. Ayakkabılarımı giyip yola koyuldum. Hava biraz soğuktu. Hırkama daha çok sarındım ve kulaklarımı takıp telefondan en sevdiğim grup olan Stray Kids grubunun üyesi Seungmin'in şarkısı Stras and Raindrops'u açtım. Bu şarkı nedensizce içime huzur dolduruyordu. Durağa varınca kalabalıktan dolayı ayakta bekledim. Otobüse bindim ve en sevdiğim şarkılardan birini dinlerken gözümü kapattım.
***
İlk teneffüse çıktığımda duyuru panosundaki kalabalığı gördüm. Fazlaca öğrenci panonun önünde duruyor ve dikkatlice bir şeyleri okuyorlardı ve oldukça şoka uğramış gibi görünüyorlardı. Ben de merakıma yenik düşüp panoya doğru ilerledim. Duyuruyu okuyabilmek için kalabalığın içinden geçmek epey bir zor oldu tabi. İyice okuyabilcek yakınlığa geldiğimde yazıyı okumaya başladım. En az onlar kadar ben de şok geçirmiştim. Çünkü bu duyuru cidden şok ediciydi. Duyuruda bir yarışma olacağı yazıyordu. Ve bu yarışma dans ve şarkı söyleme yarışmasıydı. En önemlisi de kazananın sadece bir kişi olmayacağı tam olarak okulumuzdan on kişinin seçileceği ve seçilen kişiler diğer okullardan seçilenlerle birlikte yarışacağı ve kazanan bir kaç kişinin -sayı tam olarak belirtilmemişti- çıkış yapmaya hak kazanacağı yazıyordu. Hatta ve hatta çok daha önemlisi bunu düzenleyen şirketin dört büyüklerden biri olduğu maddesi de vardı. Cidden şok geçirmiştim. Dört büyüklerden biri böyle bir şey düzenliyordu. Bu bir çok kişinin kendini gösterebilmesi için büyük bir şanstı.
Koluma giren kişi ile kendime geldim ve sağıma döndüm. Bu kişi en yakın arkadaşım Eunbi'den başkası değildi. Gülerek yüzüme baktı ve konuşmaya başladı. "Hari sen de katılsana yarışmaya. Bu büyük bir şans. Çok iyi dans ediyorsun ve çok iyi rap de yapıyorsun. Hem bu işin eğitimini aldın. Bence denemelisin. Hem ben de katılacağım fena mı olur ikimiz birlikte katılsak."
Bunu aslında ben de düşünmüştüm. Ama daha önce bu alanda hiç eğitim almadığım için ve nasıl hazırlanacağım hakkında hiç bir fikrim olmadığı için katılmak istemiyordum. "Eunbi rapi yaptım diyelim dans ne olacak ben hiç eğitim almadım sadece eğlencesine dans ediyorum. Teknik bilgim çok az. Hem katilsam bile nasıl hazırlanacağımı bilmiyorum ki."
"Sen yeter ki katıl. Hazırlanma işini bana bırak. Sana yardım edecek birilerini tanıyorum. Şimdi katılacak misin peki?"
"Aslında tanıdığın kişiler bana yardım edebilir. Peki, anneme de bi danışayım. Eğer o da olumlu karşılarsa katılırım."
***
Çıkış zili çalınca son dersimiz spor olduğu için spor salonundan ben ve Eunbi çıktık. Biraz teokbokki yiyip evlerimize dağılacaktık. Yürürken aramızda sabahki yarışma işini konuşuyorduk. Eunbi gün boyu kafamı şişirmiş ve beni ikna etmişti. Annem izin vermezse hemen onu çağırmamı annemi ikna edeceğini söyleyip duruyordu. Biraz daha yürüdükten sonra kulaklarımıza müzik sesleri dolmaya başladı. Ses oldukça yakından geliyordu. Yoldan sağa sapınca random dance yapıldığını gördük. Eunbi'nin kolumdan tutup çekiştirmesi yüzünden biz de etkinliğin yapıldığı alana girdik. Şarkı durdurulunca herkes ortayı boşalttı. Yeni şarkı için beş saniyelik geri sayım başladı. Yeni şarkı çalmaya başladığında bunun en sevdiğim şarkılardan biri olan Hellavetor olduğunu fark ettim. Eunbi "Bak kimse dansı bilmiyor sen biliyorsun, dans et hadi." diyip beni ortaya doğru fırlattı resmen. Bu kızın beni dans ettirme sevdası nolcaktı cidden.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Secret Secret
FanficOkulda yapılan bir dans ve şarkı söyleme seçmesiyle hayatı kökünden değişen ve büyük bir şöhretin kucağına düşen Shin Hari en sevdiği grubun biası olan üyesine aşık olmaya başlar ve olaylar hiç tahmin edemeyeceği şekilde ilerlemeye başlar.